~2~

1.9K 112 16
                                    

Chaeyoung (Rose)'dan

O kadar kötü şeye rağmen hazırlanmış ve yola koyulmuştum.

(Rose'un giydikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Rose'un giydikleri)

Tabii şampuanın etkisiyle gözlerim hala daha acıyordu. Üniversite ve yurt birbirlerine çok yakın oldukları için fazla yürümeme gerek kalmadan okula gelmiştim. Ve tabiki doğal olarak ilk derse ge' kalmıştım. Dersin Bay Heechul'e olduğu aklıma geldiği an dizlerimin titremeye başladığını farkettim. Bu hoca gerçketen çok sertti ve dersine geç kalınmasından nefret ediyordu. Bende ondan.

Jimin'den

Kimchileri kaçırdığıma ne kadar üzülsem de 2.dersi de kaçırmamak i'in hazırlandım ve yola koyuldum.

Evle üniversite arası çok yakın olmasada fazla uzak ta değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evle üniversite arası çok yakın olmasada fazla uzak ta değildi. Yaklaşık 15 dakikalık yürüme mesafesinin ardından okula vardım. Ahh nasıl unuttum ders Bay Heechul 'eydi. Bu adamı hiç sevmiyorum.

Sınıfa girdiğimde arkası kapıya dönük ayakta bekleyen bir kız gördüm. Kızın derse geç kaldığını ve benimde 1 saat boyunca aynı kaderi yaşayacağımı anlamam çokta fazla sürmedi. Ders bitmiş ve zil çalmıştı. Sınıfta boş boş durmak yerine kantine gidip karnımı doyurmam gerektiğini düşündüm. Kapıya doğru ilerlerken dersin başından beri beraber ayakta durduğum kızla çarpıştım.

Rose: Önüne baksana yaa!

Jm:Asıl sen önüne bak bana çarpan sensin.

Rose: Ya zaten çok kötüyüm ve moralim bozuk , senin gibi ukalalarla uğraşamam!!

Jm:Ben ukalaysam sen nesin acaba ? Şımarık !

*Zil çoktan çalmıştır ama kendi seslerinden ikisi de zil sesini duyamamıştır.*

Rose: Yaaa nedir bugün bu çektiklerim oofffffff !!

Rose'dan

Sanırım sesimi biraz fazla yükseltmiştim. Bay Heechul adeta bir rüzgar gibi hızlı ve etkili bir şekilde sınıfa girdi . Sonrasındaysa olanlar oldu.

Heechul: Ne oluyor burada ?!

Tabi şu ukala çocuk hemen söze karışarak ;

Jm: Bay Heechul öncelikle özür dilerim. Burada suçlu tamamen benim. Ben arkadaşıma yanlışlıkla çarptım ve haklıymışım gibi davrandım. Gerçekten üzgünüm. Bir daha olmayacağına emin olabilirsiniz.

Heechul:Zaten bir daha olursa sizi bu dersten bırakırım. Şimdi keçin yerinize !!

Şuan şoklar içerisindeyim. Ukala çocuk beni korumuştu. Ne yalan söyleyeyim bir erkeğin beni koruması fazlasıyla hoşuma gitmişti. Zil çaldığında gidip teşekkür etmeliydim.

*Zil çalar*

Rose:Hey bakarmısın?

Jm: Ahh tamam ben ukalanın tekiyim. Günün çok kötü. Başka ?

Rose:Hayır hayır şuan yanlış anlaşıldım. Sadece... Beni koruduğun için teşekkür etmek istedim. Gerçekten çok teşekkür ederim.

Jm: Önemli değil. Geç kalmamaya ve önüne bakarak yürümene dikkat et 😊.

Rose: Ahh haklısın sanırım. Bu arada ben Park Chaeyoung , ama yakınlarım bana Rose der.

Jm: Bende Park Jimin. Tanıştığıma memnun oldum Rose .

Rose: Bende 😊.

Aslında başta çok ukala gelmişti ama sonrasında beni koruması çok hoşuma gitmişti. Ve itiraf etmeliyim ki bir erkeğe göre çok bebeksi ve tatlı bir yüzü vardı. Tanrım , sen aklıma mukayet ol.

Jimin'den

Chaeyoung biraz garip ama çok güzel ve bi o kadar da tatlıydı. Başta biraz kötü tanışsak ta sevmiştım onu. Biraz yakın olmak , ona Rose demek istiyordum...

432 kelime . Bölüm nasıldı ?

Heartbeat • LisKook - BangtanPinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin