episode 1

481 20 5
                                    

Buraya yeni taşındım ve yeni okula gideceğim . Zor olacağını düşünüyorum . Ailemin yurtdışında olması ve benim tek yaşamam biraz korkutucu  . Kötü yanı da bu zaten yalnız olmam . Kendimi tanıtayım  ; jung  wooyoung,  19 yaşındayım ve Busan 'da doğdum . Fobilerim karanlıktan ve gelecekten korkmak  gerçekten korkuyorum. Neyse artık hazırlanmam  gerek  .
       Formamı  giydikten sonra aşağı indim ve sandiviç  hazırladım  neyse ki eve geldiğimde yiyeceklerini almıştım . Yedikten sonra ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım . Okula nasıl gideceğimi düşünürken annem  aradı .
  
    - " anne nasılsın ? "
    -" iyiyim  tatlım okula servisle gideceksin diye aradım bebeğim seni seviyorum bye "
    -"  tamam anne bende seni seviyorum  bye  . "
Telefonu cebime koydum ve servisi beklemeye başladım . Biraz bekledikten sonra geldi ve bindim  . En arkadaki boş yere oturdum ve bir yerde daha durduk  ah bu çocuk çok tatlı neyse yok bişey bakma wooyoung  . Çocuk bana doğru mu geliyordu yoksa ben mi yanlış görüyorum.
     -" kalk yerimden  "
     -" ben oturdum ilk başka yere otur"
     -" kalk yerimden burası benim . "
     Kafami çevirip kulaklığımı  taktım, ezilmiycem  işte . Kolumdan  tutulup  çekilmemle  yere düştüm  ve yanağımdan  bir yaş süzüldü  gizlice sildim ve ayağa kalktım  başka boş yere oturdum  gerçekten bunlarla uğraşılmaz.
       Geldiğimizde okula yürüdüm ve az kalsın düşmeme  neden olan  kişiye baktım ve hoseok  hyung  .
        -" hyung  sen burada mı okuyordun ? "
        -"evet wooyoung  annen  aradı ve senin buraya geleceğini söyledi  ve ilgilenmemi  istedi ."
        -" hyung beraber kalalım  . "
        -" tabii ki kalalım  iyi dersler . "
        -" sanada . "
Sınıfa gitmeye başladım  sınıfımı  biliyordum çünkü kazandığım  zaman sınıfı da öğrendim  güzel sanatlar  bölüm 1 e gidiyorum.  Sınıfa girdiğimde o çocukla aynı sınıfta olduğumu gördüm ki bana gülüyormuydu  o,  hoca gelmişti
           -" tanıt bakalım kendini "
           -" jung  wooyoung  , 19 yaşındayım , Busan  da doğdum . " tanıttıktan  sonra
          -" San ' ın yanına  otur . " işaret ettiği yere baktıktan  sonra o çocuk olduğunu gördüm . Ama istemiyordum  gerçekten .
         -" hocam ben onunla  oturmak istemiyorum  . "
         -" wooyoung  biz kimseyi istediği yere oturtmadık  o yüzden sende oturamazsın. "
         -" peki ,anladım hocam . "
Ünüversite  de sınıfın kat kat olduğunu bilirsiniz . Ve ben en arkada oturuyorum  . Sıranın yanına geldiğimde  San sıradan çıktı bende duvar kenarına geçtim . Bu çocukla hiç konuşmak istemiyordum.
San 'ın dediği şey ile gözlerim doldu .
        -" vücudun çok güzelmiş. " gerçekten beni sözlü taciz ediyordu . Aldırış  etmedim ve hocayı dinlemeye başladım. Elini bacağıma atmasıyla dayanamayıp  bağırdım .
         -" sen ne yaptığının  farkında mısın ne hakla dokunuyorsun çekil şurdan. " San sıradan çıktığında hocaya bile söylemeden sınıftan çıktım. Tuvalete geldiğimde San 'ın da arkamdan geldiğini farkettim.
          -" bırak beni bak bağırırım. "
          +" sakin ol ben özür dilerim .
           -" seni de özrünü de istemiyorum. Defol git."
           -" seni onlardan sandım. "
San tuvaletten  çıktığında ağlamaya başladım. Ben bana dokunulmasını  sevmezdim. Şuan ne yapacağını pek bilmiyorum  ama sınıfa gitmem gerek .
          Kapıyı çalıp sınıfa girdim ve San 'ın sıraya kafasını koyduğunu  gördüm gerçekten pişman mı olmuştu . Ben fazla mı ileri gittim acaba . Yerime geldiğimde San sıradan çıktı bende yerime oturdum . Hocayı dinlemeye başladım. San hala kafasını kaldırmıyordu . Ben de onun kulağına yaklaşıp bu arada kokusu vanilya gibiydi çok güzeldi .
           -" fazla ileri gittim ben özür dilerim. "
          +" sorun değil . Ben özür dilerim . "
          -" sana bişey  sorucam. "
          +" sor ."
           -" beni kimlerden zannettin? "
           +" boşver önemsiz bir konu "
Zil sesi bölmüştü konuşmamızı ikimizde dışarı çıkmıyorduk.
            - " San hiç mi arkadaşın yok . "
            +" yok  güvenmiyorum  .
            -" herkes aynı değil ki " dediğim şeyden sonra kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı .
            +" nerden biliyorsun bir kanıtın varmı yok herkes aynı güvenilmez yalancı belki de sen de onlardansın  ve bana çaktırmıyorsun  he wooyoung  onlardansın  dimi ? "
             -" neyi kastettiğini anlamıyorum  ve ben kimseden  değilim . "
             +" boşver anlamazsın. "
Zil çalmıştı ve ben hala anlamadım,  kimlerden  olduğumu  düşünüyor bu çocuk. Hoca yoktu herhalde ders boştu ve ben San ile konuşabilirdim.
              -" San -"
              +" soru sorma bana " diyip sıradan kalktı ve kapıya doğru gitti en son gördüğüm maskeli adamlardı...

   Arkadaşlar  bu yeni kitabim  oy vermeyi unutmayın .

ARMY
ATİNY
STAY
ONCE
BLİNK

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin