episode 5

194 14 1
                                    

Sarhoşken  ne yapabileceğini  Bilmiyorum  .
       -" San nolur git,  bak sakinleş  yarın okuldan sonra beraber geçeriz."
       +" güzelim korkma ne yapıcam  sana ben "
Duvarın  dibine geldiğimde  o da kolunu başımın hizasına koydu  ve  dudaklarıma  bakıyordu.
        +" dudakların çok güzel tadına bakabilir miyim ? "
  Dudaklarıma  yaklaştığında hızlıca ittim .
        -" S SAN OLMAZ  GİT LÜTFEN "
kollarımı sertçe duvara dayadı . Ben kafamı yana çevirince boynuma yaklaşıp  peşini bırakmıycam ! dedi . Kollarımı bırakıp evden çıktı . Off cidden yeter yoruldum. Ben sadece ona yardım etmek istedim . VE EN BÜYÜK SUÇUM BİR DELİYE AŞIK OLMAKTI.  artık yatıp bugünü unutmam gerek . Yatağıma girip bugünü unutmak dileğiyle yattım.
  

Okula geç kalmışım . Nasıl hazırlandığımı  bile hatırlamıyorum . Ayakkabılarımı giyip koşarak okula gitmeye başladım. On dakika da gelmiştim .
       -" hocam üzgünüm geç uyanmışım. "
       +" sorun değil geçebilirsin . "
San sırasında bana bakıyordu sıraya gittiğimde ayağa kalktı ama ben jisung  ' un yanına oturdum onun sesini bile duymak istemiyordum .
       +" günaydın wooyoung  "
       -" günaydın jisung "  San  biraz sinirlenmiş  gibiydi . Ders ne ara bitti hiç anlamadım bile zil çalmıştı .
       +" kantine  gidiyorum bir isteğin  var mı ? "
       -" yok teşekkürler. "
Sınıfta üç dört kişi vardı biri San dı .
       +" senin amacın ne ? "
       -" asıl senin amacın ne ?"
       +" benim bir amacım yok niye sırana oturmuyorsun ? "
       -" seninle  oturmak istemiyorum. Anladın mı ? "
       +" nedenmiş  o "
       -" SENDEN İĞRENİYORUM  , SENİ GÖRMEK İSTEMİYORUM, SESİNİ DUYMAK İSTEMİYORUM. UZAK DUR BENDEN ANLADIN MI ?
       +" bağırma gel konuşalım  "
       -" İSTEMİYORUM  DÜN EVİME GELDİN, ÖPMEYE ÇALIŞTIN ,  PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM  DEDİN  ,San uzak dur benden "
       +" seni seviyorum  wooyoung  seni seviyorum  ama senin dediğin  gibi olsun uzak durucam  senden,  özür dilerim . "
Olamaz  yine aynısını yaptım,  ne beni seviyormuş  San . Of artık ağlıycam  yeter okulun ilk haftası çektiğime  bak . Zil çalmıştı ve sınıf  dolmaya başlıyordu . San da gelmişti  neden ben neden başka kimse yok mu bu dünyada yanımdan geçerken bir not bıraktı . Ama okumıycaktım  kendisi dedi uzak durucam diye kağıdı alıp yırttım ve çöp kutusuna attım  . Merak etmiyordum  umrumda değildi ondan ne kadar uzak dursam o kadar iyi olacaktı. Bi dakka çöpe gittiğim  zaman kapının arkasından biri bakıyordu . Ah neyse hoca geldi ve direkt  derse başladı valla hocaların  işi zor anlatıyorlar  ama benim gibiler dinlemiyor neyse yazık dinliyim  bari , sınıfa biri  gelmişti 
        =" eh dersinizi böldüğüm için özür dilerim . Sınıftaki San benim oğlum gerçekten  o kadar mal bir çocuk  ki onu bazen başkalarına vermek istiyorum. "
Nasıl böyle diyebiliyordu  sevdiğim adam ağlıyordu kafasını eğmiş hayır .
        =" derslerine çalışmıyor kaç kere uyardım ama kıt  kafalı  anlamıyor. "
Bütün sınıf San  ' a bakıyordu . San ağlama içim yanıyo  gelen adam dışarı  çıkınca hoca San ı tuvalete göndermişti  bende hocadan izin alıp çıkmıştım . Elini yüzünü yıkayıp  kendine  bakıyordu .
         -" San  ben sana dediklerim için özür dilerim  ben ben sinirle dedim onları . Affet beni "
        +" wooyoung  , ben bir hiçim  anladın mı paramparça  , aşık , üzgün  , deli  yoruldum  bu yaşıma kadar olan şeylerin  hepsini unuttum hafıza kaybı geçirdim ve çocukluk yıllarımı  hatırlamıyorum  keşke hiç olmasaydım  . "
Yere çökmüştü ve ağlıyordu , seni seviyorum ama söyleyemem  San
        -" yapma böyle beni seviyorsan  güçlü ol . "
       +" ben sınıfa gidiyorum , senden uzak olmam lazım ya "
       -" hayır uzak olma  özür diledim senden yakın ol hep  yanımda ol . "
Tuvaletten çıkıp sınıfa gitmişti  San Seni seviyorum. Bende arkasından gittim o oturunca yanına gidip  ayakta durdum
       -" e geçiyim sırama "
Bana yer verince oturdum sırama ve San 'ın omzuna yaslandım.
     -" arkadaşın olarak yanındayım. San "
     +" arkadaş olarak değil sevgilim  ol ve yanımda ol istiyorum . "
     -" San lütfen ben senin arkadaşınım ."
      +" BENİ SEVEMEZ  MİSİN ? BENİM SENİ SEVDİĞİM  GİBİ HE WOOYOUNG  SEVEMEZ  MİSİN ? "
       -" SAN lütfen arkadaşız  ve böyle kalıcak . "
       +" wooyoung  bir bilsen ne çektiğimi  yoruldum  yardım et .  YARDIM ET WOOYOUNG  "

😔

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin