episode 8

175 11 1
                                    

San ı kaldırıp kolunu omzuma attım beraber hastaneden çıkıp taksiye bindik .
+" ben size rahatsızlık vermiyim. "
-" San ne rahatsızlığı "

Evinin önüne geldiğimizde taksiye parasını verip indik.

San ın yüzü kızarmıştı. Biraz yaklaşıp elimi yüzüne koydum ateşi vardı .
-" San ateşin var "
+" birşey olmaz " evin kapısını açtım ve eve girdik .
+" nerde yatıcam ?" Göt kadar evde iki oda var zaten benim odamda kalacan
-" benim odamda kalırsın ateşin var zaten . "
+" sen ?"
-" bende ordaki koltukta " odama girdik ve yatağı hazırladım kıyafetlerimi aldım ve ona bakmaya başladım o da beni izliyordu
-" ıhım üzerimi giyim çıkarsan "
+" pardon , kalsamda olurdu "
-" SAN " dışarı çıkınca aceleyle giyindim. Ve San a kıyafet hazırladım .
-" San gel kıyafetleri giy . "
+" geldim " ben dışarı çıkıp mutfağa gittim . Sandviç hazırlayıp odaya geldim ki gelmez olaydım.
+" wooyoung hala bakıyorsun noldu aşık mı oldun ?"
Kaslara bak abi valla ondaki kas bende ki göbek o nasıl bir vücut zalımın oğlu.
-" e ee p pardon ben ben giyindin sandım . " yok artık yanıma geliyordu bir dakka ben hala kaslarına bakıyordum tüh, elimi tutup baklavalarına bastırdı.
-" San bırak delirdin mi ?"
+" güzelliğin beni delirtiyo " belimden tutup kendine bastırıp inledi .
-" San bırak beni iyi değilsin sen "
+" wooyoung bir kere öpiyim seni "
Hızla ayrılıp parmağımı yüzüne yaklaştırdım .
-" San ben senin arkadaşınım , arkadaşız biz birdaha sakın böyle şeylere kalkışma "
+" YETER ARTIK SENİ SEVİYORUM DİYORUM SENİN DEDİĞİNE BAK SEN BU DEĞİLSİN BİR KALBİ KIRMAK KOLAY DEĞİL Mİ SENİN İÇİN ?"
-" KIRMIYORUM BEN SANA BAŞTA DA DEDİM ARKADAŞIZ DİYE DİMİ "
-" yat hadi uzatmayalım. "
+" ah peki " San gidip yatağın içine girdi ve yorganı kafasına kadar çekti. Bende koltuğa yatıp üzerimi örttüm.

Çığlık sesiyle gözlerimi açtım saat daha dört tü. San dı çığlık atan

-" uyan San kabus görüyorsun uyan "
+" ahh bırak beni wooyoungu bırak "
-" uyan " San ı kaldırıp sarsınca uyandı ve uyanır uyanmaz bana sarıldı .
+" iyisin acımıyo dimi gittiler onlar "
-" iyiyim sakin ol kabus gördün o kadar "
+" yanıma yatar mısın ? "
-" olur " yanına girip yüzümü ona döndüm. Yüzümüzün arasındaki mesafe azdı yarın okul var artık uyumam gerek karşımdaki güzelliği izleyip uykuya daldım.

Sabah olduğunda San ın kolu üzerimdeydi . Ah ne tatlı ama . Kolunu yavaşça çekip kalktım. Formamı alıp tuvalete gittim . Elimi yüzümü yıkayıp formamı giydim . Aşağı inip sandviç hazırladım ve San ı kaldırdım.

Masaya oturup yemeğimizi yedik San yüzüme bile bakmıyordu . Bişey demeden ayağa kalkıp ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım . Konuşmıycaktım onunla dün yaptıkları saçmaydı sadece onunla arkadaştık . Okulun önüne geldiğimde San ın peşimden geldiğini gördüm .
+" wooyoung beklesene beni "
-" geliyosun işte " okula girip sınıfın önüne geldim. San ın çarpmasıyla yere düştüm .
-" iyi misin sen deli "
+" pardon " ayağa kalkıp sırama geçtim . San da gelip yanıma oturdu.
Ders boştu yaşa be .

+" dünkü olay için özür dilerim "
-" boşver " onu dinlemek istemiyordum . Jisung okula gelmemiş tek kaldım ve dünden beri hyungumu görmedim. Ne kadar boşum ya

+" wooyoung sevgilim olur musun?"
-" kaç kere demem gerek İSTEMİYORUM " neden istemiyorum bilmiyorum ama şimdi olmaz .
+" peki bir daha görmem seni "
-" böyle yaptığın zaman sevgilim olucağımı sanıyosan yanılıyorsun . BANANE GÖRME "sıradan çıkarken ayağım takılıp düşmüştüm nereye San ın özel yerine heh tam sırasıydı. Ne yok artık inliyo bu
+" kalk yoksa fena olucak ahh kalk " acı mı çektirsem kalkmıycam lan ayağım acıyomuş gibi yapıp ayağıma eğilince daha da çok inledi .
+" woo ahh kalk ahh" haha lan çok komik ya daha çok kendimi bastırınca inleyip kulağıma yaklaştı.
+" akşam görüşücez seninle " yuh kalk woo kalk öldürür bu seni kalktığımda kafasını geriye atıp bana baktı elini oraya götürüp güldü .
Yanlış bişey yaptığımın farkına varınca utanıp tuvalete gittim . Ne yaptım ben nasıl kaptırdım kendimi ah wooyoung ah herşeyi mahvettim.
Geri sınıfa döndüğümde hala oturuyordu terlemişti . Sıraya vardığımda kalkıp yer verdi .
+" noldu ?" Konuşamazdım onunla utanıyordum. Yüzüme yaklaşıp
+"bende sana küçük bir acı yaşatıcam .senin yaptığın gibi "
-" San" elini organıma götürünce yavaşça doğruldum.
-" y yapma San " okşuyordu inlememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Okşuyor arada bir sıkıyordu . Daha fazla dayanamayıp inledim , terliyordum durması lazımdı .
-" dur artık San " sıkıp bırakınca rahatladım hayır kalkmıştı. Ders bitince eve beraber geçtik ikimizde zor durumdaydık.
San tuvalete gidip beni çağırmıştı .kapının önüne Gittiğimde zor durumda kaldığını yardım istediğini söyledi hayır yapamam ben bu değilim .

Tuvaletten çıktığında aşağı indi .
-" defol evimden bu kadarmış arkadaşlığımız "
+" wooyoung iyi misin sen ?"
-" gayet iyiyim defol " San kafasını eğip ayakkabılarını giydi ve evden çıktı . Ben bu değildim eski wooyoung olmam lazım. SAN'SIZ WOOYOUNG.

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin