Kaydı silmemiş beni kandırmış.
-" San ben istemiyorum nolur anla beni "
+" peki sen istedin , önce ailene sonra okula gösteririm. " yapamazdım mecburdum, ailem üzülürse dayanamam. Elimi pantolonun fermuarına koydum ve indirmeye başladım . Nefret ediyorum kendimden , herşeyi ni çıkarmıştı bakmıyordum yüzüne ,yüzümü tutup yüzüne yaklaştırdı
+" hadi sev bu küçük San ı " kafamı orasına eğdirip organını ağzıma verdi . Biraz daha bastırınca midem bulanmıştı koluna vurup durmasını işaret ettim ama daha da bastırdı . Kafamı zorlukla kaldırıp konuştum .
-" San yapamam " beni yatağa yatırıp kıyafetlerimi çıkardı .
-" ya bırak beni yapma San * hıck * istemiyorum ıhı " yataktan kalkıp odadan çıktı bende üstüme birşey alıp odadan çıkarken kelepçe ile odaya geldi ve bana tokat attı
+" nereye bebeğim "
-" insan sevdiğine böyle yapar mı ?"
+" karşılıksız sevgi de olur , kafayı yicem senin yüzünden "
-" umrumda değil zorla yaptıramazsın , San nolur bırak beni"
+" hayır " ellerimi başımın üzerinde yatağa kelepçeledi. Ayaklarımıda yatağın alt demirine bağladı . Dudaklarıma yapışıp ısırarak öpüyordu. Canım acıyo böyle birini sevdiğim için , beni hazırlamadan içime girdi
-" AHH SAN AH ÇIK " hızlı hızlı gelgit yapıyordu . Saat 6 idi hyungum bugün eve gelmiycekti.
+" adımla inle ahh hadi "
-" San aah bırak beni agh " dudağıma yapıştı ve hala devam ediyordu gelgitlere , ağlamaktan yorulmuştum ve sanki her tarafım uyuşmuştu hissetmiyordum hiçbirşey . Kafamı yana çevirip saati izledim ...Hala devam ediyordu bugünü unutmıycaktım. Yatak kan olmuştu ama onun umrunda değildi kafayı yemiş gibiydi terlemiş kafasını geriye atıyordu. Saat 7 şuan da
+" konuşsana acıyor desene kafayı yiycem bana yaşattığın acıları senden böyle çıkarıcam wooyoung " ne yapmıştım ona sadece hazır olmadığım için sevgili olmadım.
Eline bıçak almıştı ne zaman getirdiğini görmedim bile yanağıma eğilip küçükçe San yazıyordu. Hissetmiyorum lanet olsun .
+" bana ait olmalısın ve oldun "
-" kafayı yedin sen bırak artık beni "
+" hayır sabaha kadar devam edicem"
-" San nolur beni anla bırak beni " gelgitlere devam etmeye başlamıştı Hissetmiyorum gerçekten hissetmiyorum. Artık ağrımaya başlamıştı .
-" ağrıyo San bırak beni "
+" tamam bu seferlik bu kadar yoruldum zaten " içimden çıkınca ne kadar ağrıdığını hissettim ve gözyaşlarım artık akmıyordu . Banyoya gidip küvetin içine oturdum ve buz gibi suda banyo yaptım .
Aynaya baktığımda yüzümdeki San yazısıyla o an geldi aklıma acaba acımışmıydı. Banyodan çıktığımda San yataktaydı kalkıp yanıma geldi ve belimi tutup kendine çekti . Dudağıma öpücük kondurup banyoya gitti . Delirmiş bir vaziyetteydim. Rahat ve siyah eşofmanlarımı giyip aşağı indim . Dolaptan elma alıp koltuğa oturunca belim acımıştı. Tv ' u açıp elmamı yedim ardından San gelmişti ve yanıma oturmuştu.
+" bana da elma getirir misin?"
-" tamam " of sıkıldım gerçekten belki kabul etmeseydim olmuycaktı bu olanlar. İçeri geçip elmasını verdim. Telefonumu alıp mutfağa gittim . Hyungumu arıyacaktım.
-" alo hyung gelicek misin ?"
+" ah wooyoung söylemeyi unuttum ben arkadaşımda sürekli olarak kalıcam senin yanında San denen çocuk kalıcakmış kendisi dedi bende tamam dedim . "
-" peki hyung " ağlıyordum, şimdi tamamen yalnızdım sevdiğin adam yanında diyceksiniz evet ama korkuyordum ondan da
İçeri geçtim.
-" sen ne hakla hyunguma böyle dersin. Kim dedi sana burda kalıcaksın diye "
+" ben dedim bebeğim "
-" San bak biz sadece sevgiliyiz , sevgililer hep aynı yerde kalmaz . Nolur hyungum geri gelsin "
Kalkıp yanıma geldi ve yüzüme yaklaştı kafamı biraz sağa çevirdim
+" hayır bebeğim biz sevgili değiliz . Ben SENİN SAHİBİNİM, " boynuma öpücük kondurup yerine oturdu .
-" ben yatıcam " odama gidip yattım yatağa, kirliydi yatak, ama umrumda değildi artık hiçbişey umrumda değil . Birazdan San gelip yatmıştı belime sarılıp uykuya dalmıştı. Bende bugünün son olması dileğiyle uykuya daldım.+" wooyoung hadi kalk okula gidelim . Geç kalacaz " yavaşça gözlerimi açtım belki kâbus tur o anlar diye San a sordum.
-" San sen dün burdamıydın?"
+" bebeğim ne ara unuttun ben senin o güzel deli-"
-" sus " gerçekmiş lanet olsun. Yataktan kalkıp banyoya gidecekken San ın çekmesiyle yatağa düştüm belim acımıştı
-" ahh dikkatli ol "
+" pardon bebeğim öpücük yok mu ?" Susmayacağı için dudağına hafif öpücük kondurup kalktım yataktan . Formamı giyip aşağı indim zor yürüyordum belim ağrıyordu. Ekmek arası yapıp yedikten sonra ayakkabılarımı giydim . San, hıh umrumda değil . Dışarı çıkıp yürüyerek okula gitmeye başladım. Okulun yakınında birinin çekmesiyle duvara yapıştım.
-" ahh yavaş ol kimsin sen "
+" güzelim ben mingi ne zamandır seni izliyorum ve sevgilim olmanı istiyorum "
-" utanıyorum artık sizin gibi insanlarla yaşadığım için ben istemiyorum sevgilim var San "
+" Ne SAN MI ?"
-"evet San " etrafa baktığımda Sinirli bir San görmemle korkmuştum.
-" çekil lütfen San orda "
+" seni ondan kurtarıcam " mingi ordan ayrılınca San orda yoktu ben de okula yürüdüm ve sınıfa girdim San sırada oturmuş elini yumruk yapmıştı ve damarları sinirli olduğunu belli ediyordu onu sakinleştirmem gerek, yanına gidip sıraya oturdum yüzüme bakmıyordu
Sınıfta pek kişi yoktu saçımı tutup aşağı çekti acımıştı!
-" ahh San ne yapıyorsun?"
+" kim o çocuk ?"
-" tanımıyorum canımı acıtıyosun "
+" bu ne ki senin canını daha çok acıtıcam O ÇOCUK KİM DİYORUM?"
-" TANIMIYORUM DİYORUM " saçımı bıraktı . Saçımı düzelttikten sonra gözyaşlarımı sildim. Sınıf dolmaya başlamıştı. Hoca geldiğinde bizi serbest bırakmıştı ama test çözmek için testimi çıkarıp çözerken San ' ın organımı sıkmasıyla çığlık attım.
+" noldu evladım bir sorun mu var ?"
-" yok hocam elime kalem battı da "
+" peki " zil çaldığında hyungumun yanına gitmek için sıradan çıktım ve koridora çıktım . O ÇOCUK MİNGİ YANIMA GELİYORDU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE 🥀
RomanceSenle güzeldi herşey San sadece senle ama beni bıraktın. CHOİ SAN ' SIZ WOOYOUNG OLMADI ÖZLEDİM SENİ MELEĞİM DEMENİ ... → TAMAMLANDI Smut var.