episode 11

169 8 3
                                    

Yolumu değiştirince  kolumdan çekti bende sinirle elini kolumdan  indirdim.
-" bak sana sevgilim var dedim anlamıyor  musun?"
+" o seni sevmiyor. Nasıl sevgilin  oluyo?"
-" nerden biliyorsun  O beni seviyor  hem sen daha beni tanımıyorsun "
+" tanıyorum Sa-" San yanıma gelip  elimi tuttu,  sıkıyordu .
+" noluyo  burda "
-" yok bişey  San "
=" var bişey , ben wooyoungu  seviyorum. "
+" bu ÇOCUK  benim  , ben onun sahibiyim  , o benim sevgilim  sev sevme banane  wooyoung  sonsuza  dek benim kalıcak . ANLADIN  MI ?" mingi  San ' ın  kulağına birşey  dedikten sonra San sinirlenmişti.
+" o çocukla  görüşmiceksin, yolunu değiştiriceksin, ve konuşmıycaksın yoksa"
-" tamam " sınıfa geri döndüm . Artık bide kıskanıyordu . San da sınıfa gelip yanıma oturdu.
+" nerden tanıyosun  onu "
-" kimi "
+" BİLMEMEZLİKTEN  GELME SORUMA CEVAP VER "  kolumdan tutup sınıftan  çıkardı beni  ve tuvalete götürüp boş olan yere soktu .
-" San çıkışta konuşsak hoca gelir"
+" SORUMA  CEVAP  LANET OLSUN  CEVAP VER " sinirle elini başımın hizasındaki  duvara  vurdu eli acımış  olmalı
-" San, o gün okulda beni  kenara çekmişti  O zaman sevdiğini söyledi bu kadar " yüzümü  sıkıca tutup kendine çekti .
+" seni gebertirim anladın  mı bir daha sakın onu seninle görmiyim "
-" canım acıyo "
+" SANA GÖRMİYCEM  DİYORUM "
-" tamam "
+" yürü git sınıfa " tuvaletten çıkıp sınıfa doğru yürüdüm  San ın kulağına  ne demişti mingi , kapıyı çalıp sınıfa girince jisung  bağırmaya  başladı
=" hahaha hoca yok ki "
-" niye bağırıyon  O zaman mal " sırama gidince jisunga  ölümcül  bakışlar  yolladım.
-" seni çıkışta döviyim  de gör sen "
Dilini çıkarıp dönmüştü önüne . Ben az önce bebekleştim  sanırım . San da sınıfa girince jisung  yine aynısını yaptı .
=" hoca yok ki hahah"
+" olum  sen mal mısın? Niye bağırıyon?"
=" sende wooyoung  gibisin  ha "
+" sevgilim  olduğu  içindir. " sınıftan oooo'  lamalar gelince San a baktım sırıtıyordu  mayyak herkes parmak kaldırmaya  başladı. Ne yok artık
=" San sen gay misin?"
+" yok , o yüzden wooyoung  sevgilim mal "
Başka biri
=" ee  ne yaptınız  gece ?"
+" sanane olum  mal mısınız  lan ?"
-" yeter kesin be " konuşmuştum  vay be ben şok
=" yenge kızdı enişte "
+" o öyle biraz "
-" değilim  , yalan söyleme " yeter ya ne gerek vardı sınıfa söylemeye  , jisung  yanıma geldi
=" sen seviyor  musun San ' ı "
-" e evet seviyorum " mingi  sınıfa girmişti  San elini  yumruk yapıyordu 
=" hoca yok mu ?"
+" var ama sana yok "
-" ders boş " San sinirli bir şekilde bana bakıyordu cidden  yoruldum  ya ,
=" arkadaşlar  bu kağıtları dağıtıcam  ve sevdiğiniz  bölümleri seçiceksiniz "
Sırayla  herkese dağıtıp bana gelmişti . Gözlerime bakıyordu ah hayır San geliyor.
+" ver ben veririm. "
=" peki al " seçip herkes vermeye başlamıştı  ve mingi  yarım saattir  beni izliyordu  .
=" noldu kırmızı , San eniştemin  sevgilisine  mi aşık oldun ?" Of hayır
Ben sıradan çıkıp kağıdı mingi'ye vermiştim  ki eli elime değmişti. San ellerimize bakıyordu ben hızla elimi çektim .
=" peki  iyi dersler " sınıftan çıkmıştı.
+" wooyoung   yerine geç "
-" neden ?" Sınıf hür dikkat bize bakıyordu.
+" YERİNE GEÇ "
=" ENİŞTEMİZİ  KIZDIRMA  YENGE"
-" kimse yerinde değil , ve kantine  gidicem " kolumdan tutup sıraya oturttu  .
+" jisung  sen alır mısın ne istiyosa?"
=" peki , "
-" çubuk  kraker alır mısın midem bulanıyor. "
=" tamam hemen geliyorum. " San sinirliydi  yine ben bence annemlerin  yanına gidiyim. San a sormam gerek tabii zil çalmıştı San yanıma gelip kafasını  sıraya  koydu .
-" San çekil midem bulanıyor " sıradan çıkınca tuvalete gittim iyice rahatladıktan  sonra elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım mingi  vardı arkamda,
-" mingi  lütfen  yanıma gelme "
=" korkma San sınıfta  sana bişey  diycem " San gelip mingi ' e yumruk atmıştı  min gi yere düşünce  tuvalettekiler dışarı çıkmıştı.
-" San dur bişey yapmadı o , "
+" sınıfa git "
-" San "
+" SINIFA  GİT" tuvaletten  çıkıp  sınıfa gittim  çantamı alıp okuldan çıktım yorgun  hissediyordum. Eve vardığımda yatağa uzandım. Uyuyamıyordum. Kapı sesi gelmişti San gelmiş
+" niye söylemedin geldiğini?"
-" yorgun  hissediyordum  zar zor geldim eve "
+" hastaneye  gidelim  iyi değilsin "
-" iyiyim  merak etme " yanıma gelip saçlarımı  okşadı " kucağına almıştı ve aşağı  iniyordu. Taksi çağırıp  bindik .
-" san iğne  mi yaparlar?"
+" haha  iğneden  mi korkuyosun?"
-" dalga geçme  hep korkardım" çok güzel gülüyordu.
+" ben yanındayım korkma canını  acıtamazlar. " hastaneye gelmiştik beni kucağına  alıp hastane  odasına götürdü.
Doktor gelip  gerekli testleri  yapıp sonuçları  söyledi .
=" önemli bişeyi  yok , üşütmüş ilaç yazdım vermeniz gerek bol su içsin  ve düzenli kahvaltı  yapsın  geçmiş  olsun "
+" sağolun "
-" dedim sana bişeyim  yok diye "
+" olsun sana bişey  olursa  yaşayamam." Taksiye binmeden  San ilaçlari  aldı ve bindik .
Kapıyı açıp eve girdik  .
+" aç mısın güzelim?"
-" biraz "
+" dışardan  söylesem  olur mu ben yemek yapmayı  bilmiyorum da "
-" olur haha "
+" gülme ya da gül sen ya "
-" sende gül " yemek siparişi  verdikten  sonra kolaları  koydu ve televizyonu  açtı . Yemek geldiğinde yemeye  başladık pizza severim dayanamıyorum.
+" yavaş ol boğulacaksın  sonra sensiz  kalırım. "
-" boşoy  olmoz "
+" hahaha " karnım doymuştu  San  ilacımı ağzıma verip masayı topladı . Keşke hep böyle olsan .
+" hadi güzelim  yatalım yoksa iyileşemezsin "
-" tamaam geldim. " yatağa  girdiğimde  üşüdüğüm  için San ' a sarıldım  sıcacıktı , alnıma öpücük  kondurduğunda  gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım .

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin