Hemen yanına eğilip uyandırmaya çalıştım bayılmıştı .
-" San uyan lütfen !" Kafasını kollarımın arasına aldım nabzına baktığımda yavaş atıyordu . Ne yapmam gerek bilmiyorum kolu morarmıştı heh ambulansı aramam lazım .
-" alo *konum * buraya acil gelin lütfen " gözlerini yavaşça açıp elimi tutmuştu .
+" b ben öz özür dilerim "
-" konuşma affettim " ambulans gelmişti San ı kaldırıp sedye ye yatırdılar gözyaşlarımı tutamıyordum sevdiğim adamı bu şekilde görmek canımı yakıyordu . Beraber ambulansa bindik . Tekrar bayılmıştı .
-" San uyan * hıck,* uyan yalvarırım. "
Hastaneye geldiğimizde San ı indirdiler bende beraberinde gittim .Gerekli mmüdaheleri yapıp doktor odadan çıktı ve yanıma geldi .
~" geçmiş olsun , "
-" sağolun , durumu nasıl ? "
~" iyi şuan sizin bir bilginiz var mı sanki San bey dövülmüş gibi "
-" benim haberim yok sadece onu orda görüp ambulansı aradım "
~" peki isterseniz görün he birde kolunda çatlaklık var dikkat etse iyi olur . "
-" peki sağolun doktor bey "
~" iyi günler "
Odaya girdiğimde uyanmış olduğunu gördüm.
-" San nasılsın ? "
+" iyiyim sen ?"
-" iyiyim bende "
+" ben öz- "
-" San uzatma geçti bitti hem senin kimi sevdiğin umrumda değil "
+" böyle deme seni sevdiğimi sende biliyorsun "
-" San iyisin herhalde gidiyorum . " kalkıp gideceğim sırada elimi tuttu
+" gitme kal biraz "
-" San gitsem iyi olur hyungum merak etmiştir. "
+" wooyoung hiç mi sevmiyosun beni merak ediyorum. Canın hiç mi acımıyo beni burada bırakıp gidiyorsun? "
-" San, hyungumun beni merak etmesiyle bunların bir alakası yok ben sadece eve gidicem yarın okulda görüşücez. "
+" peki git " doktor odaya gelip çıkabileceğini söyledi .
-" e hadi bizim eve gidelim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE 🥀
RomanceSenle güzeldi herşey San sadece senle ama beni bıraktın. CHOİ SAN ' SIZ WOOYOUNG OLMADI ÖZLEDİM SENİ MELEĞİM DEMENİ ... → TAMAMLANDI Smut var.