episode 6

182 11 2
                                    

Ders bittikten sonra beraber çıktık hyungum benden sonra gelecekti . Eve geldiğimde üzerimi değiştirip San ' ı aramaya karar verdim . Ders ' te numarasını vermişti . Biraz çaldıktan sonra ulaşılmadığını farkettim acaba iyimiydi şuan aniden gelen mesajla korktum.
"mwşgılğm ( meşgulum)" San ' dandı mesaj kesin zor durumda düzgün yazamamış bile .

San arıyordu .
-" alo ne kadar merak ettim biliyor musun ? Bilmiyorsun tabii çok endişelendim. İyi misin ? "
+" sakin ol iyiyim merak etme sadece işim vardı o yüzden hahha inanmıyorum çok merak ettiysen geleyim mi ? "
-" SAN dalga geçme arkadaşımı merak edemem mi ? "
+" elbet birgün sevgilim dersin . "
-" San bak kapatırım . "
+" wooyoung biraz düşünsen olmaz mı ? "
-" Hyungum geldi San, haftaya görüşürüz okul yok ya yarın . "
+" görüşürüz . "
Gidip kapıyı açtım , hyungum baya mutluydu.
-" hyung noldu da bu kadar mutlusun? "
+" ah wooyoung anlayışla karşılarsan söylerim . "
-" dökül hyung "
+" biliyorsun ben geyim vee sevgilim var . "
-" ne! Kim bu şanslı oğlan "
+" ehem , BENİM SINIFIMDAN SUGA "
-" bana gösteriyorsun hemde hemen "
+" şimdi olmaz , onun işi var . "
-" hyung ya "
+" hadi pazartesi gösteririm acıktım "
-" hyung bir doy ya ben daha az yiyom senden . "
+" evet evet , sofraya oturunca bir ekmek bitiriyorsun olur mu ben daha çok yiyorum . "
-" hyung istediğim gibi yerim . "
Mutfağa gidip yemeğimizi yedikten sonra içeri geçip telefonlarımızı elimize aldık normaldi her zaman yapardık .
San mesaj atmıştı .
+" seni istiyorum mingi , seni seviyorum , hadi artık yaz bana babacık " yine ağlıyordum beni sevmiyormuş içmiş belli
-" San ben wooyoung yanlış yere mesaj atmışsın, iyi geceler . "
+" ne ! " telefonu elime alıp koltuktan kalktım .
-" hyung iyi geceler "
+" iyi misin ? "
-" iyiyim hyung "
+" iyi geceler woo " odama gidip yatağa girdim keşke bugün hiç olmasaydı keşke yaşamasaydım bugünü .

Kötü bir rüyayla uyanmıştım . San ölüyordu. Ah hayır yataktan çıkıp aşağı indim hyungumm ortalarda yoktu odasına girdim ordada yoktu nereye gitmiş olabilir . SAN ne işi vardı bunun burda
-" ne işin var senin burda hyungum nerde ?"
+" wooyoung ben özür dilerim dün sarhoştum ben o benim arkadaşım dı ama eski işte hala duruyor numarası ben özür dilerim. "
-" senin hayatın umrumda değil ne yaşadığın, ne yaptığın , ne dediğin , kimi sevdiğin defol git burdan "
+" wooyoung dinle beni " kolundan tutup kapını önü getirdim
-" DEFOL GİT "
+" wooyoung " kapıyı yüzüne kapattım . Artık hiç umrumda değil kendini bana acındırıyor biliyorum.

( biraz da San anlatsın dimi )

hayatım boyunca böyle şeyler yaşadım . Yoruldum hayat bana şaka yapıyor her şey düzelicek diye düşününce düzeliyorum. Kandırılıyorum, dövülüyorum hayat bana yaşamadığım acıları yaşattı ve artık YORULDUM nasıl düzeliceğimi bilmiyorum belki bir umut wooyoung iyileştirirdi artık o umudumu da yitirdim. Ne yapıcam bilmiyorum.

Eve geldiğimde üzerimi çıkarıp yatağa gittim sabaha kadar yatıcam işte telefonum çalıyordu
<" nerdesin ? "
+" evdeyim ben "
<" duyduklarım doğru mu ? "
+" evet efendim üzgünüm."
<" çabuk aynı yere gel . " off wooyoung .

( wooyoung)

hyungum eve gelmişti
-" nerdeydin hyung? "
+" ben Suga ile birlikteydim noldu ?"
-" yok bişey sadece merak ettim . "

San mesaj atıyordu bu ne ya
+" KURTAR BENİ WOOYOUNG"
+" YARDIM ET , KURTAR BENİ "
-" nerdesin gelicem "
+" * konum *
-" geliyorum." Kıyafetlerimi değiştirip evden çıktım . Konumun olduğu yere geldiğimde San ' ın yerde yattığını gördüm .

Eli yüzü kan olmuştu .

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin