episode 2

238 19 3
                                    

San sınıftan çıktığında bende peşinden gittim . San onlarla konuşuyordu onlarla ne alakası vardı ki San onlardan ayrıldığında gözleri dolmuştu .
             +" senin burda ne işin var beni mi takip ediyorsun ?"
             -" ne alakası var ben merak ettim sadece "
             +" etme merak filan "
              -" seninle sadece arkadaş olmak istemiştim. "
              +" sana da demiştim ki arkadaş filan istemiyorum  şimdi git. "
              -" bazen iyi olup bazen de kötü oluyorsun ama sen kötüsün San "
Sınıfa geri dönüp başımı sıraya koydum . Birazdan yanımda hareketlilik hissettim ve bu sınıftan biriydi .
             +" merhaba iyi misin ?"
              -" iyiyim  "
               +" ben jisung "
              -" ben wooyoung  "
              +" arkadaş olalım mı ?"
               -" tabii ki olalım "
               +" San seni üzdü mü ?
             -" biraz, neden böyle ?
             +" kimseye söylemiyor. Neyse San geldi ben gidiyim . "

San yanıma gelip oturdu . Sorunu neydi bunun elinde bişey  tutuyordu.
Kafasını kaldırıp eliyle  kafamı kendine çekti şaşkın şaşkın bakıyordum dudaklarımız  birbirine  değecekti  .
         -" San ne yapıyorsun?" Biraz daha yaklaşıp dudaklarımı öptü geri çekilmeye çalıştığımda  daha çok çekti . Biraz bekledikten sonra bıraktı gerçekten nefret ederdim böyle şeylerden.
              -" ARTIK ÇOK OLDUN SANA İYİ DAVRANDIKÇA SEN BANA KÖTÜ DAVRANDIN . ŞİMDİ DE ÖPÜYORSUN YETER ARTIK "
            +" bağırma bana "
             -" HAKLIYIM SAN NEDEN BE-"
Tekrar dudağımı  öpmeye başladı onu itip tokat attım  .
            -" yeter tamam mı San . "
            +" sen akıllanana  kadar böyle olucam . "
            -" neyimsin  ki  sanane akıllı değilsem. Çekil şuradan seninle oturmıycam. " tam çıktığımda  kolumdan tutup kendine çekti ve kulağıma eğildi .
             +" müdüre gidip okuldan atılman  için herşeyi yaparım. Benimle ol . "
Bu çocuk delirticek  beni
         -" San kes sesini kendin de değilsin " içmiş belli kolumu da bırakmıyor beni kendine daha da bastırıp inlemeye yakın ses çıkardı . Ve sınıf bize bakıyordu . Artık  ağlıyordum.
           -" bırak beni * hıck * bırak sarhoşsun sen *huck* "
Jisung  gelip beni kurtardı ondan tuvalete götürüyordu beni San arkamdan bağırıyordu.
           +" PEŞİNİ BIRAKMICAM  HAHA  KORK BENDEN  BENİ KÖTÜ YAPTILAR  WOOYOUNG  HAHAHA "
     Sınıftan çıktık ve tuvalete geldik elimi yüzümü yıkadım .
         +" ne istiyor senden wooyoung ?"
         -" benim suçum yok sadece arkadaş olmak istedim. "
         +" tamam sakin ol gel ders bitti zaten evine bırakayım . "
         -" gerek yok hyungum  ile gidicem . Sen yorulma "
Sınıfa girdik ben çantamı almaya gittim San hala oturuyordu ve kendine  gelmiş gibiydi . Yanından çantamı alıp giderken
         +" wooyoung  " diye seslendi ama bu saatten  sonra umrumda değil . Jisung  ile okul dışına çıktık. Ben hyungumu  beklerken jisung  da bekledi . San da çıkmıştı okuldan ve bir arabaya binip gitmişti . Kim di bu
SAN KİMDİ ?

SİZCE SAN NEDEN BÖYLE? BYE

SAUDADE  🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin