afkortingen die dit deel gebruikt woorden.
(y/n) = Jouw naam
-----------------------------------
(You P.O.V)
Ze dra ze weg waren ging Sven verder met tekenen in zijn tekenboek. Je liep naar de hem en ging naast hem op de grond zitten. ''Wat ben je aan het teken?'' Vraag jij. ''Ik ben mijn beste vriend Laughing Jack aan het tekenen.'' Zij het terwijl hij met trost zijn tekening oppakte. Je keek naar de tekening. Het was een clown die voor al zwart en wit aan had, Hij heeft een neus een de vorm van een kegel met zwart en witte ringen er om heen. en had verband om zijn buik, En zijn handen hadden lange kauwen in plaats van vingers.....
''Je ben heel goed in tekenen Sven en je heb een lieve vriend.'' Zei jij en gaf hem een glimlach. " dankje mama zegt dat ook. Maar papa zegt dat Laughing Jack niet echt is.'' Nadat hij dat zei over zijn vader keek hij een beetje droevig. Ik moet hem opvrolijken denk jij. Wil je een spel spelen. Sven's verdrietige gezicht veranderen heel snel een een grote glimlach. ''Yayyyyyyyyy!!!!! Kan jack ook mee spelen?'' ''Natuurlijk kan dat!''
''Welk spel wil je spelen?'' ''Wat jij wilt.'' Je kan de opwinding in zijn ogen zien. ''Ik weet wat we kunnen spelen! ik ben zo terug. Jack houd (y/n) gezelschap.'' Hij vloog naar boven. Je had nog nooit een kind zo hard zien rennen. Je lachte. Hij is zo aardig.
Hij vroeg zijn denkbeeldige vriend om voor je te zorgen. Je keek toen naar de foto van de clown, Het maakte je eigenlijk wel een beetje bang. Het glimlachte maar het was geen blije vrolijke glimlach. Het was meer zo gemene grijns. Plots voelde je alsof er iemand in je nek ademde. Je staat van angst stijf stil.
-----------------------
sorry ik weet dit was een kort deeltje maar ja...
JE LEEST
You Don't Scare Me (Laughing Jack X Reader)
HorrorJe bent 16 en baby zit de zoon van je moeders baas, Sven . Je dacht dat het een gemakkelijke nacht zou worden. Sven is pas 6 jaar oud en beweert een denkbeeldige vriend te hebben. Hoe moeilijk kan het zijn?