Dit is een soort van vervolg op een rant die ik weken geleden schreef.
Kijk, niemand krijgt zomaar opeens een haat account.
Niemand.
Mensen die haat krijgen zijn of heel gemeen, of beroemd.
Je krijgt verdomme geen haat als je hier op wattpad een account maakt en boeken gaat schrijven, niemand die denkt dan 'oh die haat ik, ik ga even mijn tijd verspillen met een haataccount.'
Wat is de lol als je voor iemand een haat account maakt met drie volgers? Oh ja...
niks.
Als iemand die niet echt een geweldig schrijf talent heeft (wat niet uitmaakt, iedereen zijn ding) een haataccount heeft, is het hoogstwaarschijnlijk diegene zelf.
Waarom?
Nou, omdat je soms gewoon wilt uittesten wie er om je geeft.
Zouden mensen me steunen als ik 'haat' krijg?
Zouden ze dat haataccount 'haat' sturen?
En als dat antwoord ja is, kan het een goed gevoel geven.
Ik snap het aan de ene kant een heel klein beetje, als je gewoon niet weet hoe je erachter moet komen of mensen om je geven.
Ik bedoel, iedereen voelt zich kut als je zegt tegen een vriendin dat je je kut voelt en ze negeert het zegmaar.
I've been there.
En soms dan probeer je iets uit om erachter te komen of ze wel om je geven.
Maar haataccounts voor jezelf maken is echt geen slim idee, er zijn andere manieren om erachter te komen of mensen om je geven.
En ook,
Kijk is naar de grootste (nederlandse) wattpad schrijvers...
Hebben die een haataccount?
Nee die hebben ze niet, omdat die al genoeg aandacht krijgen en ze niet meer aandacht nodig hebben.
Ik ben er gewoon bijna zeker van dat alle haataccounts op wattpad nep zijn.
Tsja, bye.
JE LEEST
100% done ✔️
Sonstigesx. Once you screw someone over, there's no getting them back .x © ImNadiaEngels April 2014