dit is mooi

188 26 13
                                    

Dus omdat ik me heel ernstig verveel, heb ik @chantallegie

Uitgebreid geïnterviewd, en het is wat geworden mensen.



Chantal wat zou je doen als je mij was?


UHM IK ZOU IN DE SPIEGEL KIJKEN EN DENKEN OMYGAWD IM SEXY


Ik bedoel ja, dat doe ik zelf ook elke ochtend duh.


Wat dacht je toen je de frikandel smut schreef?


Ik dacht, dat dit best wel awkward en raar was, maar ik heb me echt dood gelachen en vond dat ik mezelf had overtroffen.


Wat zou je doen als je nog een dag te leven had?


Ik zou gaan paardrijden, op mijn pony goldy, de hele dag, en natuurlijk heel veel huilen bc, 1 dag! Omygod ik zou het vreselijk vinden om nog maar 1 dag te hebben. OF IK ZOU HARRY OPZOEKEN EN HEM MIJN MAAGDELIJKHEID LATEN AFNEMEN.


Is Nilse real?


NILSE IS OTP EN REAL BC IK ZAG ZE NEUKEN IN MIJN SLAAPKAMER.


Is ziall real?


Uhmm dat weet ik niet, bc niall is nu heeeeel veel met harry NARRY4LIFE YAS


En dat antwoord was overigens foutief, want Niall Horan is nu in een relatie met Ed Sheeran om hem ongelofelijk jaloers te maken terwijl hij in bed duikt met die ene donut man.


WAT VIND JE VAN NAUGHTY BOY??????


NAUGHTY BOY KAN MIJN KONT LIKKEN SERIEUS, IK HEB NOG NOOIT ZO"N VRESELIJKE KWAL GEZIEN SORRY! HIJ HERSENSPOELT ZAYN, EN BAH HIJ IS GWN UGH NO WORDS.


Ik vond dit persoonlijk erg inspirerend.


Wat is je levensverhaal?


Mn levensverhaal uhm, ik ben in een normaal gezin opgegroeid, was eerder altijd verlegen, maar daarna totaal niet meer. Ik werd in 2011 fan van One Direction, yay, ook ben ik fan van Justin bieber, 5sos en little mix, ik ben een vrolijke meid met dirty minds yas


Ik vond dit zo geweldig dat ik er allemaal leuke ideetjes van kreeg en ik besloot verschillende mensen dezelfde vraag te stellen:


Als je was opgesloten met naughty boy in een kelder ergens in Alaska zonder eten, en je bent bang dat hij jou op gaat eten wat zou je dan doen?


Manon: I wont mind en lalala zingen. En hem daarna doodslaan en opeten.

Ilse: Hem opeten, duh. Hij heeft heel veel vet daar kan ik wel van leven. ALLEEN IS ZIJN VET HEEL HOOG WSS HEEL VIES (EN HIER SNAPTE IK HELEMAAL NIKS VANNNNNNNNN)

Melda: Hem uitschelden voor naughty boy of hem eerst opeten.

Emese: Louis bellen bc he's my boyfriend jwz. En hem een bitchclap geven en dan wss sorry zeggen want ik vind dat zielig. Of een ijsbeer zoeken, die zijn daar toch?

Eva: Hem vermoorden, neenenenenen wacht. Eerst z'n lul dr afsnijden, m in z'n bakkes douwen zodat die zichzelf een blowjob kan geven.

Vera: Ik zou m zo hard in zn lul schoppen dat ie voor de komende 3 jaar geen honger meer heeft, niet dat het iets met elkaar te maken heeft maar ik kons niks beters verzinnen.

Lisanne: Feestje bouwen.

Tom: huh???? Ik zou m opvreten.


Echt helemaal mooi vond ik dit NOG 5 HOOFDSTUKKEN TOT HET EINDE OMFG doeiii xxx NAdia


100% done ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu