Oké, dit geldt dus voor alle beroemde mensen hun familie, maar ik ga het even hebben over de zusjes van Louis Tomlinson, en dan over zijn twee oudste zusjes, Lottie en Fizzy. Ook al ben je geen fan van one direction, lees dit alsnog even want het geldt dus voor alle familie van beroemde personen.
Om te beginnen, Lottie is 15 (volgens mij) en Fizzy is 13 of 14. Je ziet dus al, ze zijn even oud als wij. Toch hebben mensen de neiging om ze als celebs te behandelen. Wat hen helemaal niet willen. Dat hun broer in One Direction zit, betekend nog niet dat hun eigen leven ook hoeft te veranderen. Ze zijn gewoon tiener meisjes, ze gaan naar school, spreken af met vriendinnen, enz. Nu waren er dus mensen die boos werden op Lottie en Fizzy omdat ze niet met directioners op de foto wilde. Wtf. Waarom zouden ze dat moeten doen? Ze hebben NIKS te maken met die fans. En dat is niet 'rude' zoals die fans het beschreven. Die fans zelf zijn 'rude'.
Beide hebben ze instagram, waar ze natuurlijk veel volgers hebben door hun broer. En dat, is logisch. Maar nu gaan mensen zeuren dat ze een follow willen van hun. Lottie, volgt bijna alleen maar mensen die ze kent. Dat is normaal. Waarom zou ze op haar instagram allemaal foto's willen zien van onbekende mensen, waar ze niks mee te maken heeft? 'Dan maakt ze toch haar insta private.' zeggen mensen dan. Maar wat nou als ze dat niet wil?
Ook sturen mensen Fizzy de hele tijd haat omdat ze teveel selfies erop zet of zo... Laat haar lekker, alsof er niet duizende andere mensen zijn die alleen maar foto's van hun eigen kop op insta hebben. Waarom haar er voor haten?
Dus, mijn punt is, familie leden van beroemde personen zijn gewone mensen als jij en ik, die niks te maken hebben met de fans van die beroemde mensen.
JE LEEST
100% done ✔️
De Todox. Once you screw someone over, there's no getting them back .x © ImNadiaEngels April 2014