Heyyy! Misschien kennen jullie Niall_Horans_fridge wel, ja? Nee?
Boeit niet. Ik praat nu al maaaaanden met haar en vrijdag heb ik haar eindelijk ontmoet! Ze was bij mij in de buurt om een of andere jongen te zien en ik ging daar dus ook heen en toen hebben ik (en Ilse) haar ontmoet!
En eigenlijk was het nog toeval dat we haar zagen, want haar mobiel was uitgevallen (en we hadden niks goed afgesproken). Ik en Ilse gingen naar het huis van die jongen en daar waren ze niet meer dus we besloten eerst even te wachten maar het duurde te lang, dus Ilse die wilde weg.
Lopen we de dijk af.
Herken ik die jongen eerst.
Kijk ik het meisje wat naast hem loopt vreemd aan.
Zij kijkt vreemd terug.
We realiseren ons beiden dat we elkaar kennen.
Lopen naar elkaar toe.
Zeggen iets als omg.
Geven we elkaar een knuffel.
En het was echt super raar want ik dacht dus dat ik haar niet meer zou ontmoeten en toen dus toch, op een moment dat ik niet zag aankomen. Maar we hebben elkaar maar super kort gezien... Maar een uur of zo, maar het was super leuk!
Ze is serieus de eerste van mijn internet vrienden die ik ontmoet, en ik wil er nog meer ontmoeten. :( Ja, ook jij Lisanne.
Lisanne was niet zo blij dat ik en Eva elkaar hebben ontmoet lol.Laten we ooit een keer een wattpad meet up doen!
Echt serieus, dat moet een keer.
Wie zou dat leuk vinden?????
ps: nieuwe cover!
xx Nadia
JE LEEST
100% done ✔️
Diversosx. Once you screw someone over, there's no getting them back .x © ImNadiaEngels April 2014