Reggel mikor megébredtem Jin még édesen aludt mellettem. Gondoltam meglepem egy kis reggelivel. Tudom,hogy annyira nem fog neki örülni. Mikor végeztem a reggeli elkészítésével felvittem neki.
-Jó reggelt!-nyomtam egy csókot az ajkaira.
-Jó reggelt!-nyújtózkodott.
-Hoztam neked reggelit!-mosolyogtam.
-Nyuszi! Mondtam,hogy inkább pihenj! De azért köszönöm!-nyomott egy puszit a homlokomra.
Reggeli után elmosogattam. Addig Jin játszott. Miután végeztem felmentem hozzá. A háta mögé léptem és hátulról átkaroltam és egy puszit nyomtam a nyakára.
-Mi az édesem?-fordult hátra.
-Semmi! Csak gondoltam megnézem,hogy mivel játszol!-mosolyodtam el.
Ő erre nem szólt semmit csak az ölébe húzott.
-Veled is eljátszanék,ha nem lenne a kis hercegnőm a pociba!-simogatta meg a hasam.
-Játszhatunk majd elég olyan játékot még!-csókoltam meg.
A csókunk után a homlokát az enyémnek döntötte.
-Ugye tudod,hogy ti vagytok a legfontosabbak?-nézett mélyen a szemembe.
-Tudom Oppa! Te is nekünk!-öleltem meg.
Beszívtam férfias illatát amit úgy imádok. Elhúzódtam tőle és lemásztam az öléből. Hagytam őt tovább játszani. Lementem a nappaliba és elindítottam egy filmet. A film felénél járhattam mikor Jin telefonja jelzett. Egy üzenetet kapott. Nem szokásom elolvasni,de most közvetlenül mellettem volt. Egy lány írt neki.
"Annyira cuki srác vagy! Nem is értem miért nem hagyod el azt a lányt! Nem érdemel meg téged! Túl átlagos és tuti csak a pénzedért van veled! Remélem megismételhetjük az előző esténket!"
El sem tudtam,hinni,hogy pont ő csalna meg engem. Előbb mondta,hogy mennyire fontosak vagyunk neki a kicsivel. Miközben ezen gondolkoztam azt vettem észre,hogy a könnyeim folynak le az arcomon. Gyorsan letöröltem őket mert hallottam,hogy közeledik felém az a férfi aki a világot jelentette nekem.
-Mi a baj?-guggolt le elém.
-Te vagy a baj!-vágtam hozzá.
-Most ez ilyen várandósági hiszti vagy mi?-emelte fel a hangját.
-Hogy már hisztis is vagyok? Akkor menj a ribancodhoz!-vágtam hozzá a telefonját.
-Életem! Az egyszeri eset volt! Sajnálom!-futott utánam.
-Nem érdekelsz!-Add neki is ezt a gyűrűt!-mondtam sírva.
Összepakoltam a cuccom és nem foglalkozva Jin sajnálkozásával ki sétáltam az ajtón.
YOU ARE READING
Idol a párom - Jin ff
FanfictionNem olyan egyszerű ez az élet, mint ahogy azt mások elképzelik. Sajnos mi nem tudunk úgy élni, mint egy normális pár.