Ahogy visszaértünk a szállodába és beléptünk a szobánkba Jin neki nyomott a falnak és egy szenvedélyes csókba vont. Ilyen még soha nem volt. De nem volt ellenemre. Fenekemnél fogva felemelt és elvitt az ágyig. Óvatosan letett és a lábaim közé bújt.
-Szeretlek nagyon és nem szeretnélek elveszíteni még egyszer!-nézett mélyen a szemembe.
Elmosolyodtam és lehúztam magamhoz egy csókra, amit meg is kaptam. Majd lejjebb a haladt. A nyakamat kicsit megszívta, aminek tuti,hogy holnapra nyoma lesz. Levette a felsőm majd a hátam mögé nyúlt és kicsatolta a melltartóm. Én is levettem az ő felsőjét. Apró csókokkal fedte be a testem. Amit jól eső sóhajokkal jutalmaztam. Amikor a hasam aljához ért felnézett rám én pedig egy bólintással jeleztem,hogy mehet lejjebb. Levette a nadrágom és magáról is. Levette a bugyimat is majd óvatosan két ujját belém vezette. Lassan kezdte mozgatni. Hátra döntöttem a fejem és úgy élveztem tettét. Mikor már majdnem elélveztem kihúzta az ujjait. Levette magáról a boxert és bepozícionálta magát és lassan belém hatolt.
-Jól vagy?-kérdezte félénken.
-Igen!-csókoltam meg.
Elkezdett mozogni én pedig a csókunkba nyögtem elmosolyodott és kicsit gyorsított a tempóján. A nyögéseim egyre hangosabbak lettek. Nem sokára elélveztem utánam nem sokkal Jin is. Ledőlt mellém és akkor vettem észre,hogy nem használtunk óvszert.
-Jin van egy kis gáz!-néztem rá.
-Még pedig?-vonta fel a szemöldökét.
-Nem védekeztünk!-néztem a szemeibe.
-Basszus! –ült fel.
Szeretnék tőle kis babát,de nem most amikor a rajongók utálnak. Majd ha kicsit csillapodik a helyzet akkor oké,de még én sem állok készen.
ESTÁS LEYENDO
Idol a párom - Jin ff
FanficNem olyan egyszerű ez az élet, mint ahogy azt mások elképzelik. Sajnos mi nem tudunk úgy élni, mint egy normális pár.