A csókunk után Jin felém fordult. Aztán megszólalt a zene és elkezdett énekelni. Az I Love You című számát. Már az elején könnyek gyűltek a szemembe. Mindig megsirat a hangjával. Éreztem, hogy az első könnycsepp legördült az arcomon. Jin letörölte a többivel együtt.
-Nagyon szeretlek! - mondta a dal végén.
-Én is nagyon szeretlek! - mondtam szipogva.
Elmosolyodott és ismételten egy csókot nyomott az ajkaimra. Annyira szeretem. Az koncert többi részét a színfalak mögött töltöttem. Amikor vége lett a koncertnek izzadtan fáradtan ült le mellém. A többi srác már átöltözött csak Jin nem.
-Segítesz átöltözni baba? - nézett rám perverz vigyorral az arcán.
-Igen segítek Oppa, de csak átöltözés lesz más nem! - jelentettem ki.
Szomorú kis kutyus szemekkel nézett rám. Nem hatott meg. Le vettem lassan a pólóját ezzel is húzva az agyát. De mielőtt rá adhattam volna a másik pólóját az ölébe húzott.
-Jó lesz, ha nem izgatsz fel drága! Mert akkor büntetés lesz! - súgta a fülembe.
Elvigyorodtam és rá adtam a pólóját. Aztán ismételten direkt lassan húztam le a nadrágját. A boxerjén keresztül látszott mennyire sikerült felizgatnom. Gyorsan rá adtam a nadrágját.
-Ezért az akciódért még számolunk!-kulcsolta össze az ujjainkat.
-Nagyon félek! - gúnyolódtam.
-Akkor már nem fogsz gúnyolódni meg nevetni se! - nézett rám komolyan.
Nem féltem tőle hiszen tudtam, hogy csak viccel. Vissza mentünk a hotelbe. Letusoltam aztán bedőltem az ágyba. Jin is követte a példámat aztán meglepetésemre nem mellém feküdt, hanem fölém tornyosult. Két kezét a fejem mellé helyezte.
-Ugye nem felejtetted el, hogy bünti jár? - nézett a szemembe.
Én pedig nagyot nyeltem.
VOUS LISEZ
Idol a párom - Jin ff
FanfictionNem olyan egyszerű ez az élet, mint ahogy azt mások elképzelik. Sajnos mi nem tudunk úgy élni, mint egy normális pár.