11. Znovu V Novigradu

432 22 2
                                    

~Avira~
"Kolikrát jsem ještě pojedu?" řekla jsem a protáhla se v sedle.. "Hehe pojedeš sem tolikrát, že ti to začne být jedno.." řekl Geralt a já se zasmála. "Ha ha vážně vtipné..." řekla jsem. "Vy dva jste se opravdu hledali!" řekla Ciri.. "Hmm pravda.." řekla jsem a usmála se na něj "Vždyť jsem jeho snoubenka~" zavrněla jsem.. Pořád jsem si pamatovala, jak mě představil v Kael Morhen. "Tys na to nezapomněla?" zeptal se.. "Na tohle? Opravdu bys to chtěl?" zeptala jsem se. "Hmmm kurva... Teď si mě dostala," řekl Geralt a Ciri se začala smát..

Vyprávěla jsem ji o mých rodičích a o tom kdo jsem.. Chtěla vědět kdo ji prý bude dělat mateřský vzor... Ten výraz co udělal Geralt nikdy nezapomenu..
Z mého vyprávění má Ciri podezření, že i jako ona mám Elder blood... To by i vysvětlilovalo hodně věcí.. "Tak pohneme ne?" zeptala jsem se. Zachvíly jsme byli na místě kde jsme měli pak mít sraz s Triss a Lambertem.

"Ah? Geralte... Rád tě opět vidím.." řekl muž.. "Zdravím tě" řekl Geralt.. "Kdo jsou ty to dvě slečny?" zeptal se 'muž' a políbil mojí ruku.. "Tu co držíš je moje snoubenka Avira... A toto je Ciri..." řekl Geralt a muž mě okamžitě pustil.. "Snoubenka?! Já myslel, že jsi s Yennefer a kde ta vůbec je?" zeptal se a Geralt zavrtěl hlavou... "Yennefer nás zradila. Přidala se k Divokém Honu..." řekl Geralt. "To mě mrzí.." řekl trpaslík co právě přišel... "Zoltane.." řekl Geralt a kývl hlavou k pozdravu.. "Dobře dám vám pokoje.. Z Kael Morhen sem je to pěkná dálka. Určitě si potřebujete odpočinout..." řekl muž a dal nám klíče.

"Geralte můžu s tebou mluvit?" zeptala jsem se.. Geralt kývl hlavou... Asi tušil na co se ho zeptám... Ciri šla do jejího pokoje a my do našeho. "Geralte? Jaká je minulost mezi tebou a Yennefer?" zeptala jsem se..
"Věděl jsem, že se na to zeptáš... Kdysi jsem ji miloval.. Velice moc, že jsem si přál aby můj a její osud byli propojeny navždy..." řekl mi a moje srdce zasáhla nepříjemná bolest. "Co se stalo?" zeptala jsem se. Asi poznal co se mi honí hlavou a přitáhl si mě k sobě na klín... "Neboj... Neopustím tě..." řekl a políbil mě na čelo. "Vrátím se k tomu co jsem říkal... Yennefer si přála to pouto zrušit. Zničit...Tehdy mě to hodně zasáhlo a já se zapřísáhl, že už s ní nechci mít nic společného... To bylo asi rok před tím než jsem poznal tebe.." řekl mi a zabořil si hlavu do mého krku. Něžně jsem se usmála a hladila ho po zádech.. "Víš, že než jsem tě poznala, tak se mi o tobě několikrát zdálo?" zeptala jsem se a on se na mě podíval.. "Opravdu?" zeptal se a já kývla hlavou... "Jo... Svádím to na osud!" řekla jsem a přitulila se k němu.

"Dobře... Abych pravdu mě se o tobě zdálo taky párkrát..." řekl Geralt a já se na něj podívala výrazem jestli to myslí vážně.. "Opravdu... Vždycky si ke mě přišla, sedla si mi na klín.. Dala ruce kolem mého krku a jen se na mě usmívala... Musím říct, že jsem měl chuť dělat s tebou i jiné věci ale než jsem se k něčemu dostal tys mě políbila a já se probudil..." řekl Geralt a já se usmála..." Hehe co naděláš.. Jsem zvláštní živel!"řekla jsem a šla se vykoupat.. Napustila jsem si vanu a zabořila se do teplé vody.. Zachvíly jsem cítila pohyb vody a uviděla jsem Geralta jak se ke mě připojil...

" Copak? "zeptala jsem se a přešla k němu.."chci si s tebou užít chvíli intimního soukromí... Kdo ví kdy tě zase uvidím jen takhle.."řekl Geralt a políbil mě na krk.. "Hmm proč si to myslíš?" zeptala jsem se a pritiskla se k němu víc.. "Hmm protože se uvidíme až asi za tři hodiny... Ciri mě poprosila jestli bych s ní nesl na úkol..." řekl a já na něj otočila.a

"Proč si myslíš, že by mi to mělo vadit? Klidně jdete... Alespoň budete chvíli sami..." řekla jsem a políbila ho.. "Hmm děkuju... Počkáš na nás na místě kde budeme mít sraz s tím co si to objednal... Pak spolu půjdeme do města... Chci ti tam něco koupit..." řekl Geralt a přejel mi po jizvě co jsem měla na těle.. "Nezaponu to jak se ti ta jizva stala..." řekl Geralt a já zavrtěla hlavou... "Nebyla to tvá chyba.. Ale moje... Přestala jsem dávat pozor.." řekla jsem. "Nechci abys měla na těle jizvy... Připomínají mi, že jsem byl nepatrný a nebránil tě..." řekl mi.. "Hmm já si myslím, že jsi dělal dost dobrou práci, když si mě tehdy bránil proti tomu členu Honu..." řekla jsem a přejela mu rukou po jizvě.. "Každá jizva na co máš má svůj vlastní příběh... Navíc tě to dělá sexy..." řekla jsem.. "Hehe... Děkuji... Myslím, že je čas..." řekl a oba jsme vylezli z vany..

Čekala jsem na Geralta a Ciri když jsem uslyšela dusot kopit... "Co to sakra?" zeptala jsem se a šla se podívat... "Vy jste ukradli koně?!" vyjekla jsem na ně.. "Technicky jsme si je vypůjčili!" řekli oba nastejno a já se plácla do čela... "Co s váma budu dělat... Tak co? Užili jste si to spolu?" zeptala jsem se a políbila Ciri na čelo.. "Jo.." řekla Ciri a já se usmála. "Ciri jdi k tomu známému který se ani neobtezoval představit...Já a Avira máme ještě práci ve městě..." řekl Geralt... "Dobře..." řekla a já se na něj podívala.. "A vem sebou Tarpana... Avira pojede semnou.." řekl Geralt.. "Pojedu znova na Tarpanovi? Bezvadný! Tak pojď fešáku! Mám pro tebe jablka..." řekla Ciri a naskočila do sedla. "Hehe.... Mám pocit, že ji má radši než mě." řekla jsem se smíchem.. "Hmm možná bychom ji měli pořídit vlastního.." řekl Geralt a já pokývala hlavou. "Hmm viděla jsem jednoho krásného... Myslím, že by se jí líbil." řekla jsem..

"Kam mě to vlastně vezeš..." řekla jsem a spevnil stisk kolem jeho pasu. "No... Vím, co se stalo s tvým mečem..." řekl a já si vzpomněla. Pravda... Když jsem se probudila mu meč byl rozříštený. "Rozhodl jsme se pořídit ti nový. A rovnou i dva..." řekl a jel ke kovárně... "Děkuju.." řekla jsem když jsme se sedli. "Vyber si jaký koliv chceš..." řekl a já si začala prohlížet meče... Jeden byl krásnější než ten druhý... Pak tu byl pár který mi vyrazil dech.. "Můžu si je zkusit?" zeptala jsem se a ukázala na meče.. "Samozřejmě..." řekl kovář a podal mi je.. "Jsou těžké..... To je dobré znamení.." řekla jsem a párkrát s jedním švihla... "Líbí se ti?" zeptal se Geralt... "Jo líbí..." řekla jsem.. "Tak si je vezmu také..." řekl a zaplatil... Počkat jak jako také.... "Geralte?" zeptala jsem se a on mě vzal za ruku.. "Na.." řekl a návlek mi na prst jednoduchý kroužek... "Aby mi tě nikdo nebral.." řekl a políbil mě..

"Nikdy bych tě na tohle netypla..." řekla jsem.. "Hehe... Jsem plný překvapení..." řekl a pomohl mi na Roach... Cestou jsem uviděla dokonalého šedého koně s bílou hřívou.."Myslím, jsem našla koně pro Ciri..." řekla jsem a se sedla.. Než mě Geralt stačil zastavit už jsem koně vedla zpátky... "Tak... Máme přírůstek do rodiny... Jmenuje se Silver... A je to klisna.." řekla jsem a hladila ji po lysině.. "Heh.. Co sebou nadělám... Pojedeme zpátky..." řekl jsem... Geralt šel pro Ciri a já zatím uvázala Silver mašly do hřívy... "Opatrně a nekoukej... Tak.. Teď můžeš!" řekl Geralt a odkryl Ciri oči.. "Představuji ti Silver... Je tvoje..." řekla jsem dívala se jak k ní Ciri opatrně jde.. Všechna nejistota obě přešla když se k sobě začali mazlit.. "Jo...teď ještě nějaké sedlo..." řekla jsem a vytáhla tmavě hnědé sedlo co jsem koupila s Geraltem.. "Co jí říkáš?" zeptal se.. "Je dokonalá.." řekla a já se usmála... "Jsem ráda, že se ti líbí.." řekla jsem..

Witcher(Zaklínač): Pomsta v krviKde žijí příběhy. Začni objevovat