O tom mi nikdy neřekl, že má obrovský dům. Teda vilu. S otevřenou pusou jsem se zeptala ,,To....to si mi nikdy neřekl, co máš tu za barák..!🤯" on se jen pousmál ,,Když se divíš, tak zavři pusu...😂 A tak nějak jsem ho koupil nedávno. Chtěl jsem ho pronajímat, ale objevil se tu zvrat, takže pronajímat budu ten dům v Londýně. A teď si jdi pro zavazadla a vyber si svůj pokoj😊"
Já okamžitě běžela do kufru auta pro nějaké zavazadla a běžela za bratrem, který byl už v domě.
Vlezla jsem do všech pokojů. Bylo jich tam hodně. A vybírat si pokoj bylo těžké, ale ten svůj jsem si našla.
Pokoj El
Koupelna El
Dana pokoj
Společná koupelna
Obývací pokoj
Kuchyně
Bazén
A další ne moc zařízené pokoje pro hosty.
Je to tu obrovský a nádherný a já nevím, co ještě všechno!!! A hlavně ten bazén?!
Byla jsem šťastná. Alespoň teď ano.Odnesli jsme všechny zavazadla do určených pokojů a začalo vybalování.
Když bylo vše hotové, šla jsem do obýváku kde už seděl Dan. ,,Hotovo?" Já přikývla na souhlas a sedla si vedle. ,,Zítra už jdeš do nové školy. To asi víš, že?" Znovu jsem přikývla. ,,Zítra tě tam odvezu, ale další den už budeš muset sama.😐" ,,Brácha. Já už nejsem malá holka. Neboj já to zvládnu.😉" ,,To jsem rád.😘" pevně mě objal a dal pusu na líčko. ,,Díky. Mám tě ráda." Řekla lehce uplakaně. ,,Já tebe. Jinak, nemáš hlad?" Sevření povolil a podíval se na mě. ,,Emmm....." z mého břicha vyšli podivné zvuky. V tu chvíli jsme se navzájem začali smát ,,Jo mám...a velkej🤣" ,,Tak já objednám pizzu, OK?" Já se usmála a přikývla.
Za nedlouho přišel poslíček s pizzou a já vyběhla otevřít. ,,Dobrý den, bude to prosí-m.......o můj bože😍!" Kluk se na mě sladce podíval a usmál. Já viděla částku na papírku, dala mu peníze ,,Děkujeme😊"
,,Není vůbec za co. Pro takové holky udělám cokoli." Já se sladce usmála a zavřela dveře.
,,PIZZA!" Zakřičela jsem na Dana, který byl do vteřiny dole. Oba na ráz jsme si sedli na gauč a pustili se do výborné pizzy!!!Po jídle jsem šla okamžitě spát. Dnešní den byl náročný. Nová postel byla tak měkoučká, načechraná a pohodlná, že jsem usla do pěti minut. (Což se mi nestává. Většinou usínám, tam hodinu, ale teď?)
ČTEŠ
🖤WHY ME?🖤 {cz}
RomanceCo když se Ely zaplete do skupinky známých lidí na její nové škole a nechtěně si začne s někým z kluků, kteří nejsou schopni tvořit zamilovaný pár? Že by se mezi nimi našla výjimka? A co její závislost? Vzpomene si vůbec na svou minulost a heroin, k...