Ξυπνάω στο γνωστό δωμάτιο του Λίαμ. Δηλαδή γνωστό στην Σκάρλετ. Πάω προς το σαλόνι και το βλέπω να κοιμάται στον καναπέ. Μπορεί να γίνει πολύ καλός ώρες ώρες. Παω πάλι στο δωμάτιο και παίρνω μια φόρμα και μια μακριμανικη μπλουζα. Δεν θυμάμαι τίποτα από χτες. Τίποτα όμως. Πάω στην κουζινα και αρχίζω με ότι εχει το ψυγείο να κανω πρωινό. Η ωρα είναι 10. Κανονικά είχαμε σχολείο αλλα ματα από τα χτεσινά δεν υπηρχε περιπτωση να μπορώ να παω. Είμαι σπίτι πρέπει να μείνουν λιώμα. Ευτυχώς που δεν παθαίνω ποτε hangover. Το μόνο που χρειάζομαι είναι πολύ νερό και φαι.
~~
*Λίαμ POV*
Ξυπνάω και αμέσως μου έρχεται μια ωραία μυροδιά.
"Σκαρ είσαι εντάξει;"
"Ναι είμαι μια χαρά. Ευχαριστώ για χτες, αν και δεν ξέρω τι έγινε."
"Δεν θυμάσαι τίποτα;"
"Τσσ"
"Νιώθεις σίγουρα καλα; Ηπιες Πολύ για να είσαι οκ σήμερα"
"Ααα οχι δεν παθαίνω τίποτα από το ποτό. Απλα δεν θυμάμαι. Καιιι μπορεί να πέφτουν και λίγο οι άμυνες μου"
"Δηλαδή"
"Σου μιλαω κανονικά, ωραία. Δεν αμύνομαι. Δεν μπορώ."
"Με εμένα δεν χρειάζεται να αμύνεσαι το ξέρεις ετσι;"
Με κοίταξε στα μάτια, ήρθε πολυ κοντά μου και άρχισε να κλαίει. Την πήρα αγκαλιά για να την ηρεμήσω. Καθόμασταν πάρα πολύ ώρα έτσι μέχρι που ταβιχτηκε λίγο και με κοίταξε στα ματια.
"Γιατί ήπιες έτσι ρε πουστη μου"
"Το κανω εδώ και 3 χρόνια βασικά"
"Τι; Γιατι;"
"Απλααα..."
"Μπορεις να με εμπιστευτείς"
"Απλα σαν χτες ηταν η μέρα που με έδιωξαν οι μπάτσοι γονείς μου απο το σπίτι. Επίσης ήταν η πρώτη και η μόνη σύλληψη μου ως αναρχική. Απο εκείνη την μέρα και μετά αποφάσισα να μην επιτρέψω στον εαυτό μου να γινω πάλι έτσι. Ημουν ανήλικη οπότε οι γονείς μου έπρεπε να πληρώσουν πρόστιμο και μετά με πετάξανε εξω. Έτσι είμαι από τα 13 στον δρόμο."Δεν είπα τίποτα, απλα την πήρα αγκαλιά και εκείνη άρχισε να κλαίει με λυγμούς πάνω στο στήθος μου. Πήγαμε στον καναπέ να ξαπλωσουμε, χωρίς ομως να σταματήσει να κλαίει.
"Αυτα που μου είπες τα έχεις πει σε κανέναν ποτέ;"
"Οχι"
Κοιμήθηκε κλαίγοντας πάνω μου όσο εγω της χάιδευα τα μαλλιά.~~
Με ξυπνάει ενα σκουντιγμα.
"Λιαααμ, Λιιιιααααμ."
"Τι έγινε;"
"Πεινάω Και δεν έχει τίποτα στο ψυγειο"
"Πως νιώθεις;"
"Καλα είμαι αλλα σου λεω πειναω;"
"Τι θες να πάρουμε"
"Θα σου πω αλλα δεν θα με βρίσεις"
"Πες"
"Θέλω κινεζικο"
"Χαχαχα εντάξει, θα σου παραγγείλω. Ααα καιιι να σε ρωτήσω κατι;"
"Ναι πες μου."
"Θες να κάτσεις εδώ σημερα;"
"Οκ μέσα"
YOU ARE READING
Anarchy
Teen FictionΕίναι η πρώτη ιστορία που γράφω οπότε δείξτε της λίγο αγαπη💖 . . . . . . . 🔞*ΣΕΞ, ΒΙΑ, ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ κλπ*🔞 . . . . . . ‼*DO NOT COPY MY STORY*‼ . . . . . . . Ενα αγορι πανω στην εφηβεια, αγριος, σκοτεινός, ελκυστικός, αναρχικος Μια μυστηρια κοπελ...