Been a while, sorry!
Me: OMGAAAAAAA WE'VE GOTTEN FIFTY OUT OF 100!
Starflight: That's 1/2, 0.5, 50% . . .
Sunny: KewL
Me: This is the longest book I've ever written!
Winter: Yeah, and . . . ?
Me: SPOOF #50 will be the longest spoof so far! Only spoof #100 will be longer!
Moon: So - so what are we gonna do?
Sora: Blow up enemies?
Carnelian: I hate you.
Bigtail: Yeah me too.
Sunny: WHAZ I thought they were dead!
Me: Well, I let 'em free!
Sunny: *in squeaky voice* Who else did you - you led in?
Me: Well, I brought Hvitur, Dune, Asha, Kestrel, Orca, Vengeance, Viper, Tapir, Gill, Albatross, Fathom, Indigo, Clearsight, Osprey, Horizon, Whirlpool, Tortoise, That Dragonet Who Died In Her Shell, Preyhunter, Farsight, Battlewinner, Crane, Scorpion, Glacier, Narwhal, Tapir, Burn, Blister -
DoDs: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Me: Jeez, guys, they can't hurt you!
*Burn rips off fish head*
Burn: aRe YoU sHoRe aBoUt ThAt?
*Blister stabs decapitated fish*
Blister: I aM a StEgOsAoRuS -
Me: Oh yeah, I forgot, no mentally-ill physco dragons allowed!
Burn and Blister: Oh not this aga -
*POOF*
DoDs + Peril: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
Sunny: We should throw a party!
Peril: A romantic party! Am I right? *wink wink nudge nudge*
Clay: Can I dance with a cow?
Peril: *face drops dramatically* wHAt?
Fatespeaker: I'm going with Starflight!
Sunny: No me!
Starflight: Do we really need to start the biggest ship war in the history of the world?
Moon: Wait, I thought Winterwatcher and Moonbli was bigger.
Starflight: Yeah but Moonbli is pretty much canonized.
Starflight: Plus you've been going into dark corners to much with Qibli.
Moon: HaVe I?
YOU ARE READING
Wings of Fire Spoofs (Here we go again, I guess)
HumorBOOK IS SAFE FOR KIDS! WARNING: Subject book contains jokes so terrible they're actually funny, puns so bad the crickets will stop chirping, and SUPER blurred memes. But like you can just search WOF MEMES and I'm probably not gonna be in there. RA...