(Bu sefer de 5000 kelime yaptım h.o)
5133 kelime ile iyi okumalar millet dkdkdkdkv
(500 yorumda yb gelecek)
(Bu arada fotoları bir kareye aldım umarım daha iyi olur. Fazla foto koyabilmek için yaptım ne demek istediğimi anlarsınız inşAllah djdjdkdksk)
~~~
"Nakano.. Az önce dediklerin.." diye söze başlayıp devamını getiremeyen Çilli yerine konuşan Mina, "Tam olarak Usj Olayı'ndaki... baş villainin söyledikleriyle.. aynı şeyler..di.." demeyi başardığında ikisinin gözlerinde de aynı ifadeleri gördüm. Korku ve endişe...
"Yoksa sen.."
"Pekala. Hemen başlayalım." diyen Midnight'ın ardından hiçbir sorun yokmuş gibi "Sözünüzü unutmayın molada konuşucaz." diyerek onları iki koldan dürttüğümde kendilerine gelmeye ve toparlanmaya çalıştılar, yukarıda ilk oyun yazan bir ekran ortaya çıktı.
Şuan en son endişelenmem gereken şey onların vereceği tepki olabilir, söyleyecekleri şeye göre bir karşılık bulmak ne kadar zor olabilir ki sonuçta?
"İlk oyun sizin tabirinizle 'eleyici' olacak!"
"Aha! Dedim mi demedim mi!"
"Her yıl birçok kişi burada gözyaşı döker!"
"Ben değil.." diye mırıldandım göz devirirken.
"Kader belirleyici ilk oyun başlasın bakalım!"
"Bu seneki.." Kaşlarımı çattım ve ekrana odaklandım. "Engelli parkur?"
"Onbir sınıfın hepsi de katılmak zorunda. Parkur bu stadyumun çevresi olacak -yaklaşık dört kilometre."
Flogger kırbacını havaya kaldırdı. "Okulumuzu cazip kılan şey özgürlüktür!"
"Özgünlük?"
Tepindi. "Hayır! Özgürlük! R ile, r ile! Grrrr.."
"Oh.. afedersiniz benim hatam. Lütfen devam edin." Saçmalamayın, tabiki bilerek yapmadım!
"..." Arkasını döndü.
"Evet.. özgüRlük diyordum. Yani parkurda kaldığınız sürece ne yaptığınız önemli değil. Şimdi yerlerinizi alın millet!"
...
(Sizce parantez içinde 5. foto anlamında (5) filan yazayım mı?)
Herkes her an koşmaya başlamak için hazırdı. Yapacağım şey yüzünden gülmemek için zor duruyordum, gözüm hemen tepemizdeki ışıklardaydı.
Solumdaki kişiye yandan bir bakış attım. "Hey, Çilli!"
Çok ciddi görünüyordu, göz ucuyla bana baktı. (9) (bunun gibi. Anlatabildim mi acaba..)