Her şey dahil olmak üzre 2043 kelimeyle iyi okumalar
80 yorumda yb gelecek :3
~
"Dinleyin kahramanlar, sakın peşimden gelmeyin! Gelirseniz bu zengin aileyi öldürürüm!"
Çok gürültü yapıyor..
"Hey! Pembiş!"
"Pembiş mi!? Kim dedi onu!?" Sağa sola baktı.
"Aşağı bak aptal!" Başını eğdi. "Çekil önümden! Okula gitmeliyim ve sabah sabah seninle uğraşamam!"
"Uğraşma o zaman! Yanından geç ve kaç!"
"Hayır! Ben buradan gidicem! Onun yüzünden sağa sola hayatta kaymam! Ayrıca gürültü yapması sinirimi bozdu! Yeni kalmışız sana mı katlanıcaz?!"
'Kahraman'lardan biri bana kaşlarını çatarak seslendi. "Hey! Aptal! En azından All Might'ı bekle! Ne yaptığını sanıyorsun!?"
"Seni küçük.."
Başımı sola yatırdım ve benden açık ara farkla uzun şeye gözlerimi kıstım. "Ne o sinirlendin mi?!" Yumruklarımı sıktım ve dimdik bir şekilde karşılık verdim. "Ne yapıcaksın çok merak ediyorum! Her şeyinle gel bakalım!"
Bana indirmek üzere olduğu yumruğuna karşı parmağımı bile oynatmadım.
...
"Durun.. bir şeyler oluyor.."
"Hayır.. hiçbir şey olmuyor! Medusa falan mısın sen!?"
"Ama siviller de dondu. Şimdi ne yapıcaz?"
Göz devirdim ve sırt çantamı yere atıp kollarımı sıvadım, villainin onları tutmakta olduğu sivilleri tek dokunuşta normale döndürdüğümde korkuyla etraflarına baktılar. "Ha? N-neler oluyor?"
"Olduğunuz yerde kalın." Devin kolunu kendime doğru çekmeye çalıştım. "Kahretsin." Arkama döndüm. "Hey, bostan korkulukları, biraz yardıma ne dersiniz?" diye geri çekildiğimde üçü kolu oynatmayı başardığında siviller serbest kaldı, ben de bu sırada yerden aldığım çantamı taktım.
"Bunu sen mi yaptın?! Çok teşekkür ederiz!"
"Kendim için yaptım. Böyle birini görmek sinirimi bozuyordu.. All Might'a kalan tek şeyin donuk bir villaine yumruk atmak olduğunu bilmek de komik ayrıca." derken onları arkamda bırakıp yoluma devam etmiştim bile.
Düşündüğüm gibi de oldu. "Geçti artık, sayın aile! Missouri Smash!" Onu yere çaktı. "Neden mi? Çünkü ben burada.. işe gidiş yolumdayım!"
"All Might.. Aslında her şey yolunda."
"Nasıl yani?"
Gerisini dinlemeden uzaklaştım.
"Çarpıp kaçtı!"
"Tanrım! Şimdi neler olu-!?"
Kontrolümü kaybedip bana çarpmakta olan aracı gördüğüm an zamanı durdurdum, arada kalan birkaç santim mesafeye baktım. "Güne daha şanslı başlayamazdım!"
Hızlı ve öfkeli yürüyüşümle aracın kapağını açıp içindeki insanları dışarı fırlattım. "Yolumun üzerinde bir şey daha olursa yemin ederim ki-!"
All Might'ın gelip araca yumruk atmasına afalladım. "Ne yapıyorsun sen be? Zaten hareket etmiyordu!"
"Oh.. Selam küçük-.. Nakano!"