Karşılaşma

341 36 222
                                    

Her şey dahil olmak üzre 2403 kelimeyle iyi okumalar.

80 yorumda yb gelecek.

Bu arada şunu okumadan geçmeyin: Yb yb yb 12345 asdfg gfdsa xyz babammakarnasever #midoriyadaancasmashdiyebagirsinaq gibi şeyler yazmayın artık ciddiyim kabul falan etmem yani ejdndjkdkd

Bu arada görünüyorsa medya ile birlikte okumanız tavsiye edilir :3 Çok güzel ya dkdkdkdk

~

Öylece Tomura'nın yanında ortaya çıkan Nomu'ya bakıyordum.

"Geçen günkü izinsiz giriş bu b*k torbalarının işiymiş, ha?" diye mırıldanan Silgi Kafa ile kaşlarımı çatsam da ciddi anlamda düşündüğümde anladım ki önceki gün ders progamını ele geçirdiler ve All Might'ın da burada olacağını düşündüğü için böyle bir zamanda saldırı yapmayı planlamış olmalı.

Keşke bana söyleseydin.. Gelmediği konusunda seni uyarabilirdim en azından. Sen bütün bu kalabalığı getirme zahmetine girmişken.. o burada bile değil Tomura.

Silgi Kafa'ya baktığımda özgünlüğünü kullanmakta olduğunu gördüm.

...

"Ne!? Villain mi!? Hadi canım! Bir kahraman okuluna bulaşmış olmaları çok saçma!"

Yaoyorozu sordu. "Sensei. İzinsiz giriş sensörlerine ne oldu?"

"Burada da var tabi.. Ama.."

Todoroki sesli düşündü. "Sadece buraya mı saldırdılar yoksa bütün okulun etrafını da sardılar mı.. Her iki türlü de sensörler çalışmadıysa özgünlüğüyle bu işin üstesinden gelebilen birine sahipler demektir. Ana kampüsten farklı bir yerde.. tamamen izole edilmiş bir alan.. ve tam da dersin yapılacağı bir zaman. Aptal olabilirler ama cahil de değiller. Bu belirli bir amacı olan biri tarafından dikkatlice planlanmış bir saldırı."

"13, öğrencileri tahliye etmeye başla. Okulla iletişime geçmeye çalış. Sensörleri devre dışı bırakabilen bir şeye sahipler. Radyomanyetik tipte bir özgünlüğe sahip birinin parazite neden olmuş olması muhtemel. Kaminari."

"Ha?"

"Sen de özgünlüğünü kullanarak okulla iletişime geçmeye çalış."

"Anlaşıldı."

"Peki siz!? Tek başınıza mı savaşacaksınız!? Bu kadar fazlasıyla.. özgünlüklerini silebilseniz bile Silgi Kafa'nın saldırı yöntemi yakalanan düşmanların özgünlüklerini silmeye yönelik. Direkt yapılacak bir saldırıda.."

"Tek bir numarayla kahraman olamazsın, Midoriya."

"..."

"13, burayı bana bırak."

Villainlere doğru yöneldi.

"Ele geçirdiğimiz bilgilerde sadece 13 ile All Might'ın olacağı söylenmemiş miydi? Bu da kim?"

"Bilmiyorum! Ama tek başına hepimizin üstesinden gelebileceğini düşünüyorsa.. koca bir aptal demektir!"

"Ha? Özgünlüğüm! Mermiler neden ateşlenmiyor!"

Üçünü de sargılarıyla sararak birbirlerine çarptırdı ve yere düşürdü.

"Aptallar! Özgünlüğümüzü sadece bakarak silebilir! Silgi Kafa o!"

"Silgi mi? Bizim gibi başkalaşım tip villainlerin özgünlüklerini de silebilecek misin!?"

"Hayır, silemem!" Yüzüne yumruk attı. "Ama sizinkilere benzer yeteneklere sahip olanların yakın tip dövüşlere yatkın olması daha muhtemel.. Bu yüzden önlemlerimi çoktan almıştım.."

Köstekli Saat: Boku No Hero AcademiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin