Şu anda müdürün odasındayız. Evet acaba neden burdayız evet toprak anlatmak istermisin? bu şerefi bana layık gördüğünüz için size çok müteşşekkiriz hilal hanım o zaman 20 dakika öncesine gidiyoruz lulululululululululululululub.(ince)
defnenin soktuğu laftan sonra sınıfta bir buçuk saniyelik bir sessizlik oldu. bi buçuk saniyemi toprağım ben 2 saydım. kes kız zilli sen ne bilin neyse kaldığımız yerden devam ediyoruz. çiyan bi an ateş saçan gözlerle baktıktan sonra defnenin saçına yapıştı.
tabi bestenin zayıf noktası da bu iki gerizekalı olunca dururmu kardeşinin saçında ki eli görünce naptı kızın elini tuttuğu gibi müsait bi yerine monte etti ciğerim bi müsade et ya,evet beste sarının elini tutup kendine çevirdi ve kızın elmacık kemiğine iyi bir yumruk attı bu arada sarının yanında ki kızlar da saldırıya geçmişti. Ayağa kalktılar ve sıraya çıktılar kuş bakışı olarak dördüna bakıp ve sıradan üçü beraber sarıgilin ortasına atladılar.
Şimdi durum eşitlenmişti.kızıl saçlı olan gelip hilale yumruk atmaya çalıştı fakat tutturamadı. Kızlara dönüp baktığımızda çoktan yere yatırmış dövüyorlardı. Hadi ama biraz eğlenelim Hilal de bu arada kızıl ve kahverengi iki tane kafayla uğraşıyordu. Kızıla hilal yumruğuyla yere geçirdiğinde kahverengininde tam garnına depiği yapıştırdı kız da amma dayanıksızdı topraam hilalcim bir daha karışırsan anlatmayacam tamam topraam sinirlenme devam ediyorum kız duvarı boylarken hilal kızılın yanına gitti yumruklarıyla kızılın ağzını kırmaya çalışıyordu.
O anda müdürün sesi kulaklarımız doldu
'' Hilal Kandemir , Beste Görkem ve Defne Görkem müdür odasın gelmeni önemle rica olunur ''
Sonra koridorda falan yürüdünüz ve şimdi buradasınız çok teşekür ederim toprak bey. Ne yazık ki müdürün yalakalıklarına maruz kalmıştık yine. odaya ilk girdiğimizde bizi o kadar kibar uyarmıştı ki hayatım da hiç bu kadar şişko hemde bu kadar kibar insan görmedim. Müdür en sonunda konuşmasını bitirmişti neymiş efendim böyle durumlarda ona gelecekmişiz o halledecekmiş ve bla bla bla. Odadan çıkınca telefonum çaldı kızlara dönüp
'' Yağız arıyo'' dedim
'' Efenim''
.............
''İyi senden''
..............
''Tabi ki seni dinliyorum''
............
''Sen bana adresi mesaj at bi aksilik çıkmazsa gelirim ''
Telefonu kapatınca kızların mereklı bakışlarına maruz kaldım. Defne dayanamayıp sordu
''Nolmuş''
''Bildiğiniz gibi, Emin amca barı yağıza verdi yağızda bizi davet ediyo.''
Her zamanki gibi defne atladı
''iyi hadi gidelim''
''Defnecim çok küçük küçücük bir ayrıntıyı unutmuş olabilir misin acaba?''
Defne başını hafif sağa yatırıp sol kaşını kaldırdı
''Ne gibi bi ayrıntı''
Beste Defneye kardeşim sen ne kadar da salaksın der gibi baktı ve derin bi nefes verdi
''daha okul bitmedi benim gerizekalı ikizim'' Bestenin bu lafından sonra tekrar sınıfa çıktık.
BARKAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin kabusu
ChickLitüç yakın arkadaş olan mafya kızların yeni okuluna gittikten sonra başına gelenleri anlatan ve ilgi ile okuyacağınız harika bir kitap buraya kadar geldiniz içeriye de bir giriverin ayol