Capitolul 3

1.2K 16 1
                                    

Femeia, ca oricare alt om, este jumătate trup și jumătate suflet... Însă sufletul ei este prea mare pentru a putea a fi cuprins în ,, jumătate ".
Și mi-e teama ca de multe ori ne îngrijim prea puțin de suflet, noi ca femei, și prea mult de trup. Ne vom scuza mereu spunând ca asa ne vor bărbații, frumoase, dar nu ar trebui sa conteze atât de mult ce vor ei din moment ce nou putem fi fericite doar făcând și având ceea ce ne dorim noi.
Sunt femeie și nu mi-e rușine sa recunosc ca a fost o vreme în care conta mai mult ce voiau ceilalți de la mine decat ce doream eu de la mine.
Atunci când iubești un om, nu îl iubești doar cu inima, nu pui doar suflet, ci îl iubești cu toată fiinta ta și ii oferi tot ce însemni, de la gesturi și sărutări pana la gânduri și sentimente. Investești enorm în acel om, și fără sa vrei, începi sa iți faci planuri... Iubim cu adevărat un om abia atunci când ne construim toate planurile de viitor alături de el și ne dam seama ca suntem iubiți cu adevărat abia atunci când acele planuri încep sa nu mai fie doar planuri, ci se transforma în realități palpitante. Însă ni se întâmplă adesea sa investim sentimente și sa oferim tot ce avem mai bun tocmai acelor oameni care nu au nevoie de noi sau de iubirea care le-o putem oferi.
Femei, eu cred ca ar trebui sa ne mândrim cu sufletele noastre și ar trebui sa ne mândrim cu noi înșine. Suntem unice și în mod sigur suntem și speciale, poate pentru simplul fapt ca suntem femei. Trăiți clipa, oameni buni,pentru ca, uneori, ea nu se mai întoarce niciodată. Trăiți clipa pentru ca în orice caz e mai bine sa ai regretul ca ai făcut ceva decât regretul ca n-ai făcut, deși, poate, ți ai fi dorit. Asa încep poveștile frumoase ale oamenilor, cu răni urate, cu despărțiri. Asa învățăm lecții importante, lovindu-se cu sufletul de măreția și importanta lor. Asa învățăm sa trăim clipele frumoase, pierzând zile, săptămâni, luni sau poate chiar ani întregi.

Dacă am fi conștienți de cat de repede trece timpul și cât de scurta e viata, probabil am iubi mai mult și probabil nu am mai da cu piciorul la fericire atât de des crezând ca se găsește pe toate drumurile.

Damă De Treflă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum