Capitolul 8

458 9 3
                                    


-Off, dragul meu ,daca as avea totul ,daca as cuceri totul ,daca mi-ar cadea totul la picioare si n-as avea cu cine sa impart ,cu cine sa plang ,cu cine sa rad,cu cine sa cad si cu cine sa ma ridic ,n-as avea prea multe. M-as avea doar pe mine si imi sunt necesara, dar poate ca nu-mi sunt de ajuns . asta nu veti intelege voi niciodata ,asta nu veti putea vreodata sa acceptati ,faptul ca o femeie,indiferent cat de slaba sau cat de puternica ar fi,are nevoie sa imparta tot ce are mai bun si tot ce are mai rau, tot ce ofera si tot ce primeste de la viata. Asta nu veti fi niciodata capabili sa concepeti ,faptul ca inima unei femei este atat de slaba incat sa se lase ranita de cel pe care il iubeste ,atat de naiva incat sa mai creada si a o mie una oara ,dupa a mia dezamagire , in iubire ,atat de puternica incat sa isi revina dupa fiecare rana si atat de mare incat sa nu te poata uri niciodata ,chiar daca i-ai facut rau. 

Si nu veti mai intelege niciodata ca femeia nu e egoista. Ea uraste barbatii din vorbe ,dar din sentimente nu il uraste nici pe cel care a ranit-o. 

Daca as avea totul,parca tot as vrea sa am pe jumatate oferindu-ti si tie macar atat cat am pentru mine ,dragule. Si ca sa iti raspund concret la intrebare,da,as putea fi fericita fara tine,dar nu,nu as putea fi mai fericita. 

-Draga mea A,daca ti-as spune acum ,pentru prima oara ,ca te iubesc,ai putea oare sa-mi spui inapoi?

-As putea,dar la ce bun?Are vreun rost?Are vreun rost sa iti spun acum ca te iubesc ,aici,in bratele tale,sub greutatea intunericului care ne apasa si nu ne da voie sa ne vedem,ci doar sa ne respiram unul pe altul? Eu nu te iubesc . Ceea ce simt eu pentru tine nu e iubire,dragule.Ar fi pacat sa spun ca e iubire ,asa cum le-am spus altora pe care nu i-am iubit atat de mult. Eu nu te iubesc,dar simt ceva mai mult de atat,mai puternic si mai sincer .

Te simt in piept si mi te zbati acolo de atatea ori pe minut ,dar toata zbaterea ta neincetata ma face sa simt ca traiesc . Imi curgi prin vene ,te simt sub piele si te stiu mereu in mintea mea.

Asta deja nu mai e iubire,e ceva mai mult si e mult mai frumos.

-Eu totusi vreau sa-ti spun ca te iubesc. Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! De o mie de ori te iubesc!

-Si eu te iubesc! 

Atat am vrut sa-i mai spun. Mi-am lasat capul pe pieptul lui si i-am simtit respiratiile,i-am ascultat inima si am avut indoieli. Incepuse sa-mi incolteasca in suflet o teama,dar nu voiam sa o iau in seama .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Damă De Treflă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum