🇳Tanıtım🇸

2.1K 79 39
                                    

Multimedia by: LunnaSvetlinaa ❤❤

Hanedan-ı Osman büyük tehlike altındaydı. Zira Sultan Süleyman'ın hayatta kalan tek oğlu Şehzade Selim ve onun oğulları ateşli bir hastalık sonucu hayatını kaybetmiş, hanedanda başka şehzade kalmamıştı. Sultan Süleyman ise hayatının son demlerini yaşıyordu.

Hanedan'ın değişmesini istemeyen hanedanın kadın üyeleri, bu durumu Sultan Süleyman'la konuşmuşlar ve bunun sonucunda hanedanın tek erkeği olan Mihrimah Sultan'ın Rüstem Paşa'dan olma oğlu Sultanzade Mehmet Bey'in tahta çıkması gerektiği kararlaştırmışlardı. Ayrıca babası Rüstem Paşa'nın da ölmüş olması onun için taht yolunu daha da açmaktaydı.

Ancak Mihrimah Sultan, oğlunun henüz devlet yönetmek için çok küçük olduğunu kendisinin de onun yerine devleti yönetmek istemediğini söyler. Hanedan bunun üzerine yeniden karışır. Artık devleti yönetecek kişi değil, kimin onun yerine saltanat naibesi olabileceği tartışılıyordur. Bu kararı verecek, yani vasiyetinde devleti kime bırakacağını söyleyecek kişi ise Sultan Süleyman'dır...

"...Taç ve kudret, yaşanan onca kedere değer mi?"

DİKKAT: BU HİKAYEDEKİ KİŞİLER (NESLİŞAH SULTAN HARİÇ) GERÇEK OLUP OLAY TAMAMEN KURGUDUR. BAZI OLAYLAR HARİCİNDE GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADIR. TARİHTE SULTAN SÜLEYMAN'DAN SONRA TAHTA ÇIKAN İSİM 2. SELİMDİR. SULTAN SÜLEYMAN'IN İSE NESLİŞAH İSİMLİ BİR KIZI HİÇ OLMAMIŞTIR. TEK KIZI MİHRİMAH SULTANDIR.

Neslişah SultanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin