2.

670 29 8
                                    

Dziewczyna właśnie stoji przed drzwiami do swojej nowej klasy. Jej wychowawcą będzie jej drugi ojciec Hizashi Yamada, albo jak kto woli Present Mic. Powoli otworzyła drzwi i weszła do klasy idealnie gdy ojciec miał ją przedstawić.
- Dobrze, a teraz przedstawię wam nową uczennice. To jest Kayo Yamada, wasza nowa koleżanka i moja córka- powiedział blondyn.
Ta klasa ma tylko 3 osoby ? Co jest kurwa ?
Rzeczy pisane kursywą wyrażają myśli Kayo
- Ten, no dzień dobry, miło mi was poznać i takie tam pitu, pitu- powiedziała bez żadnego wyrazu twarzy nastolatka. Szybko wybrała sobie ławkę i usiadła na swoim miejscu. Rozkład klasy wyglądał mniej więcej tak:

 Rozkład klasy wyglądał mniej więcej tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Na czerwono są informacje ode mnie. Pisałam ten początek jak byłam chora więc może być nudny czy coś tam. A reszta rozdziału może być zjebana, bo mam problemy z pomysłami.

*Time skip* 3 miesiące później, czas festiwalu (tego z najnowszych odcinków, po ogłoszeniu wyników konkursu piękności)
- Neijre !!! Wygrałaś ! Gratulacje ! - krzyknęła Kayo, której oczy wręcz błyszczały szczęściem, a na twarzy pojawił się lekki, ledwie zauważalny uśmiech.
- K-kayo ! Ty się uśmiechasz ! - powiedziała prawie, że krzycząc Neijre z wielkim uśmiechem na ustach, po czym przytuliła przyjaciółkę.
A teraz przedstawię wam jak zmieniły się relacje osób z 3-A z główną bohaterką tego opowiadania:
• Hadō i Yamada: przez te 3 miesiące stały się najlepszymi przyjaciółkami, ufały sobie praktycznie bezgranicznie, mogły powiedzieć sobie wszystko i były dla siebie jak siostry
• Mirio i Kayo: odnowili starą relację i zachowują się jak rodzone rodzeństwo
• Tamaki i Kayo: oboje dostają od siebie friendzone, bo Tamaki boji się wyznania swoich uczuć, tak samo jak Kayo, która w dodatku boji się zbliżyć się do kogoś bardziej niż na poziom przyjaźni (chyba łatwo się domyślić dlaczego)

*W akademiku po festiwalu, salon godzina 21:30*
Neijre mówi o wszystkim i o niczym i czasem wciąż ekscytuje się wygraną i tym, że zobaczyła uśmiech Kayo, a Tamaki siedzi na kanapie i tego słucha. W tym czasie nasza bohaterka poszła się umyć.
Po jakimś bliżej nieokreślonym czasie Kayo wróciła do Hadō i Amajikiego. Gdy tylko Tamaki ją zobaczył od razu piekielnie mocno się zarumienił i zasłonił swoją twarz rękami, po czym magicznie znalazł się przy ścianie, opierając się o nią, (zdjęcie na górze, mam je z jakiejś innej książki, przepraszam, nie bijcie nie pamiętam z jakiej 🙏) a wszystko to, ponieważ dziewczyna wyglądała tak:

 Gdy tylko Tamaki ją zobaczył od razu piekielnie mocno się zarumienił i zasłonił swoją twarz rękami, po czym magicznie znalazł się przy ścianie, opierając się o nią, (zdjęcie na górze, mam je z jakiejś innej książki, przepraszam, nie bijcie nie pa...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Cała trójka jeszcze chwilę ze sobą rozmawiała, a potem przyjaciele rozeszli się do swoich pokoji.
______________________________________
Ogólnie to ten rozdział jest słaby, a ja naprawdę proszę was o wysyłanie mi waszych pomysłów co do tej książki, bo czuję, że to pisanie idzie mi coraz gorzej.
Słów: 401

BnHA | Amakiji Tamaki x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz