Το κοντινο παρελθον χτυπαει τη πορτα

36 3 0
                                    

Καιιι ναι κατάφερα να ντυθω πριν ερθει η Sara. Συγκεκριμενα σημερα εκανα το προσωπικό μου ρεκορ, 2 λεπτα να ετοιμαστω.

* Σε περίπτωση που δεν το καταλαβατε η Sara είναι η κολλητή μου , με την οποία μιλούσαμε πριν 3 λεπτα. ( ακόμα δεν μπορω να το πιστέψω οτι ετοιμάστηκα σε 2 λεπτα).

Α να και το κουδούνι μάλλον ήρθε η τρελη που μονο όταν ακούσει για τον Cole Sprouse τρέχει να βοηθήσει τη φιλη τη!

Και να που την ακούω:

Γεια σας κύρια Brown. Είναι εδώ η Αlice;

Ναι πανω στο δωμάτιο της είναι και ετοιμάζεται , αν και σήμερα μου φανηκε πολύ περιεργη. Για κοιτά να της μιλησεις μήπως σου πει τι έχει!είπε η μητέρα μου.

Μην ανησυχιτε θα τα μάθω όλα εγώ!είπε η Sara αναιβαινωντας τις σκαλες.

Ανοίγω την πόρτα απότομα και τη βουταω.

Καλημερααααα! λέει με χαρούμενη διάθεση .

Είσαι έτοιμη για το σχολείο;

Εγώ ναι εσύ δεν νομιζω παλι.

Γιατι; Μια χαρά ειμαι.

Ναι αλλά.... Κοιτά.....

Μιλά κανονικά παιδι μου!

Να συνάντησα τον  Jason στο δρόμο και με ρωτούσε για σενα.

Ποιον Jason;

Ξέρεις πολλους Jason για να με ρωτας;
Εναν ξέρεις και μάλιστα δεν μπορείς να τον ξεχασεις.

Αυτός που ξέρω είναι σε αλλη χώρα πια και μάλιστα απ οτι φαίνεται περνά ει πολύ ωραία εκεί περα.....

Alice δεν είναι πια στην Ολλανδία είναι εδώ και σε ψάχνει.

Τι να θέλει απο μένα αφού τώρα πια έχει την Elina που απ οτι μου ειπαν αυτος την ήθελε περισσότερο απ οτι η θελε εμενα.

Αυτά τα έλεγε ο Stephan που μάλλον σας ζήλευε.

Ο Stephan είναι ο κολλητός μου γιατί να θέλει να μας χωρίσει.

Α δεν ξέρω , μήπως γιατί απο την πρωτη φορά που σε είδε σε έχει ερωτευτεί;

Τι είναι αυτά που λες, ο Stephan δεν είναι τέτοιος άνθρωπος ποτε δεν θα ηλελε να με βλέπει στεναχωρηνενη όπως με είχε δει τοτε. όταν χώρισα με τον Jeson.

Λοιπον αφού δε με πιστεύεις θα έρθεις μαζί μου , θα πάμε στο σχολείο και μέχρι να τελειώσουμε δεν θα ξανά αναφερθούμε στο θέμα. Αλλα μη νομίζεις πως θα τη γλιτώσει ο καλός σου ο κολλητός!

I think it' s fakeWhere stories live. Discover now