Ενας τακωμος και αποβολη

18 2 1
                                    

Βγαίνοντας απο το μαθημα ο Jason πήγε λίγο να χαιρετήσει τους φιλους του και εγώ καθησα σε ενα παγκάκι περιμένοντας τη Sara. Ομως ξαφνικα ήρθε και έκατσε δίπλα μου ο Stephan και μου μιλησε.

Βλέπω δεν καταλαβενετε με τις απειλές εεε;

Υπάρχει κάποιος λογος που το κανεις αυτό;

Απλως δεν μ'αρεσει που ο Jason ξαναήρθε και μου χάλασε τα σχεδια.

Δεν σε αναγνωριζω , ποιος είσαι εσύ;

Μα μην είσαι αφελής πια, νομίζεις οτι ήμουν το καλό παιδι που όλοι νομίζουν εδώ ; Αν και όσο ελειπες όλοι κατάλαβαν ποιος πραγματικα είμαι.

Δε πιστεύω να ξέρει κανεις οτι εσύ τα έκανες όλα;

Γιατί ηταν μυστικο;

Τι θες να πεις ; Αν το μαθει ο Jason ξέρεις τι έχει να γίνει ;

Εγώ θα τον φοβόμουν πιο πολύ όταν θα αρχίσει να ζηλεύει που θα νομίζει οτι στη πεφτω. Αν και δε θα πεσει και τελείως εξω! Αρχισε να γελάει.

Φεύγοντας μου έδωσε ενα φιλη στο μάγουλο και χαμογέλασε ειρωνικά.

Για κακή του τύχη όμως τον είδε ο Jason και τα πραγματα πήραν μια πολύ άσχημη εξέλιξη.... Για να μην τα πολυλογω τον έπιασε και αρχισε να τον χτυπάει! ( πραγματικα αυτή η ιστορία θυμίζει ταινία). Ακόμα δεν μπορω να το πιστέψω οτι τσακώνονταν για μένα. Νιώθω πολύ άσχημα βασικά γιατί πήραν και οι δυο αποβολή και το μάτι του Jason είχε πάρει ενα μοβ, μαυρο χρωμα , τέλος πάντων κάπως έτσι και πονουσε πολύ. Αν και τον ζηλεύω που θα έχει πεντε μέρες την ηρεμία του  , νευριαζω που μόλις ήρθε στο σχολείο πήρε αποβολή και δεν θα ερθει αυτές τις μέρες. Πιο πολύ όμως φοβάμαι μην του κανει κάτι ο Stephan ειδικα μετα απο αυτό που εγινε, η μπορεί να κανει και σε μένα κάτι γιατί δεν είμαστε πια φιλοι.

I think it' s fakeWhere stories live. Discover now