Μετανιωμενη

17 2 2
                                    

Σήμερα επιτέλους αποφάσισα να βγω εξω απ'το σπίτι. Καλά μη φανταστείτε και για πολύ ήθελα μονο να πάρω λίγο αερα και μετα να μπω παλι στο σπίτι , που έχει αρχίσει να μοιάζει με κλουβί στο τσίρκο. Αλλά αυτό που έγινε δεν με άφησε να πάω σπίτι. Κάποιος πλησίασε απο πίσω μου, μου έκλεισε τα ματια και με πήρε αγκαλιά!

Μου ελειψες αστέρι μου!

Δεν είπα τιποτα. Δεν μπορουσα να πω τιποτα , απλως κοίταξα αυτά τα ματια , αυτά τα λαμπερά ματια!

Τι κοιτας έτσι , δε με γνωρίζεις;

Εγώ απλως ήμουν έτοιμη να φύγω και καθώς άρχισα να περπαταω για να φύγω ένοιωσα το χέρι του να  πιάνει το δικο μου χερι και χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα τόσο κοντά του που δεν μπορουσα να πάρω ανάσα. Απλως κοιτούσα τα ματια και το χαμόγελο του!( ενταζει νομιζω όλοι καταλαβατε ποιος ηταν)

Καταλαβαίνω πως νιώθεις άβολα, αλλά πραγματικα θέλω να σε ξανακουσω να μιλας, να βλέπω το χαμόγελο σου!

(Πολύ μελό 😅😥)

Τι θέλεις να σου πω , δεν θέλω να πάθω τα ιδια, δεν θα αντεξω να πάθω τα ιδία. Δεν θέλω να ξανανιωσω όπως ενιωσα γιατί δεν θα μπορέσω να σε ξεπεράσω!

Δηλαδή ακόμα με αγαπάς; είπε βουρκομενος.

Εκεί νομιζω πως δεν μπορουσα να τον βλέπω , δεν θέλω να τον βλέπω να κλαίει , γιατί φοβάμαι πως θα λυγισω.
Αρχισα να τρέχω και δεν ήξερα που πηγαινα ή μάλλον ήξερα.....

Αlice επιτέλους βγηκες απ'το σπίτι!

Ασε τώρα τα λογια και βρες εναν τροπο να μη βλέπω τον Jason στο σχολείο.

Τι θες να πεις , δεν χαίρεσαι;

Νομιζω οτι θυμάσαι πολύ καλά πως ήμουν όταν έφυγε , νομίζεις πως θα αντεξω να το ξαναζησω;

Οπώς και να έχει εγώ δεν πρόκειται να σε βοηθήσω , εσεις οι δυο είστε φτιαγμένοι ο ενας για τον άλλο , δε γίνεται να μην  είστε μαζί!

Οχιιιιιιι περιμεντε λίγο γιατί εκεί σταματάει λίγο αυτή η συζητηση ,γιατι μόλις ήρθε ο.....

Alice επιτέλους σε βρήκα !

Τι θες και με ακολουθας , τι θέλεις πια απο μενα! Δε βαρεθηκες να με πληγωνεις; Δε βαρεθηκες να μαλώνουμε συνέχεια και να ζηλευεις οποιον ανθρωπο μου μιλάει; Δε ξέρω τι γίνεται με σένα αλλά εγώ βαρέθηκα. Γιατί δεν θα αντεξω να σε πληγωσω , αν όμως συνεχιστεί αυτή η κατασταση θα αναγκαστω να το κάνω!

Αρχισα να τρέχω, δεν έβλεπα απ' τα δάκρυα απλως ετρεχα. Μετα κάτι έγινε ,δεν κατάλαβα τι το μονο που άκουσα ηταν ένας πυροβολισμός και τοτε παγωσα. Ηταν όπως στις ταινίες , δεν μπορω να το περιγράψω!

Jason! αυτη η φωνη ηταν της Sara.

Γύρισα να κοιτάξω και απλως έπεσα κάτω. Ο Jason τραυματηστικε , κάποιος τον πυροβόλησε  και παραλίγο τα πραγματα να είναι πολύ σοβαρά!

.........

Πηγαίνω εδώ κι ενα μηνα κάθε μέρα στην κλινική και τον βλέπω ακι κάθε μέρα είναι όλο και καλυτερα , χαίρομαι τόσο πολύ! Το θέμα είναι πως δεν μπορω να νιώθω πολύ άνετα μιλώντας όπως μιλούσαμε παλιά , απλώς τον αγαπώ κι αυτό βοηθαει. Εδώ αποφασίσει πως θα δωσαλλη μια ευκαιρία στην ιστορία αυτή.








Ααααααα περιμένετε δεν τελειωσε ακόμα😏!








Αυτές τις μέρες έμαθα ποιος πυροβόλησε τον Jason και πραγματικα δεν ξέρω τι γίνεται. Δεν είμαι καθόλου καλά ,δεν κοιμάμαι καθόλου γιατί ανησυχω πως θα μπει κάποιος στον θαλαμο του Jason και θα του κανει κακό! Δεν είπα όμως ποιος τον πυροβόλησε ..........





Δεν θα το  πω όμως  τώρα αυτό 😏 θα περιμένω να το μαντεψετε και θα τα πούμε στο επόμενο κεφαλαιο

bb😘

I think it' s fakeWhere stories live. Discover now