Χωρις διεξοδο

21 3 0
                                    

Η μάνα μου έχει δοκιμάσει όλα τα γνωστά κόλπα μήπως και καταφέρει να μαθει τι επαθα. Πως να της έλεγα πως αναμνήσεις 3 χρονων καταστράφηκαν απο αυτήν την αποκαληψη. Και δεν έχω καταλάβει ποιος φταίει περισσότερο για αυτή την κατασταση. Αν και εγώ ήμουν η χειρότερη που δεν κατάλαβα ποιοι είναι οι πραγματικοί μου φιλοι. Α και τώρα που το θυμηθικα όλοι οι φιλοι μου με παίρνουν τηλεφωνο, έρχονται σπίτι μου, μου στέλνουν πραγματα αλλά δεν μπορω να μιλήσω σε κανέναν, γιατί αν μιλήσω φοβάμαι πως θα τους βρισω ολους. Αλλά αυτός που ενοχλεί περισσότερο απ'ολους είναι ο Stephan......

Εμπρός!είπα με την καταθλιπτική μου στάση.

Γεια σου Alice.....

Εκεί μου έπεσε το τηλέφωνο δεν άκουγα τίποτα. Μόλις άκουσα τη φωνη αυτή ενιωσα να λιωνω και άρχισα να δακρυζω. Δεν είμαι καλά. Δεν ξέρω τι θα κάνω!

Μαμά: Alice είσαι καλά παιδι μου;

Μαμααα!

Ηταν η πρωτη φορά  που ξέσπασα και
έδειξα τα συναισθήματα μου μετα απο τόσες μέρες! Αυτός ο άνθρωπος παντα με συγκινουσε. Φυσικά μιλάω για τον Jason, ο πρώτος άνθρωπος που ερωτευτηκα.

Μαμά: Αχ επιτέλους μου μιλησες, πες μου σε παρακαλώ τι επαθες παιδι μου;

Δεν μπορω να σου πω, γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις να ηρεμησω και να σου πω οπωτε θέλω εγω!

Καλά παιδι μου. Να ξέρεις πως εγώ ποτε δεν θέλω να σε πληγωνω. Σε αφήνω λοιπον να ηρεμησεις.

Καιιιι ναι .... Εκεινη τη στιγμη χτύπησε το κουδούνι και ηταν φυσικά ο Jason που ανησύχησε γιατί δεν με άκουγε στο τηλέφωνο. Δεν μπορω αυτή η ανησυχία που έχουν όλοι με συγκινεί τόσο πολύ αλλα δεν έχω διάθεση να μιλήσω σε κανέναν , για την ακρίβεια δεν ξέρω τι να πω. Δεν ξέρω αν τελικά είμαι ακόμα ερωτευμένη με τον Jason, δεν ξέρω αν ο Stephan είναι ο άνθρωπος που ξέρω τελικά και γενικα τίποτα, τα έχω χασει. Αλλά ξανά επανερχομαι γιατί χττυπησε παλι το τηλέφωνο και είναι η Sara και πρεπει κάποια στιγμη να της μιλησω:

Sara: Εμαθες τα νέα;

Ποια νεα;

Ο Jason ξαναγύρισε στο σχολείο και πλεον θα τον βλέπεις κάθε μερα.....





Ενα καιφαλαιο λίγο fail γιατί δεν έχει μεγάλη εξελιξη, αλλά θα έχει  στο επόμενο αφού αυτές οι τελιτσες δείχνουν συνέχεια.😍😍 Bye!

I think it' s fakeWhere stories live. Discover now