Ηταν παρα πολύ δύσκολο να κοιμηθώ μετα απο αυτά που έμαθα. Σκεφτομουν πως θα πάω στο σχολείο, θα μου μιλήσει κι εγώ δε θα μπορω να πω τιποτα απο αυτά που έμαθα. Το μόνο που θέλω είναι να μάθω ποια είναι η αδερφή του. Πιστεύω πως είναι καλό να την προειδοποιησω.
......
(Χτυπάει το τηλέφωνο)
"Καλημέρα"φωνάζει η Sara.
"Καλημερα. Γιατί με ξυπνησες τέτοια ωρα;"
"Γιατί εσύ κοιμηθηκες μετα απο αυτό που πέρασες;"
"Αχ σε παρακαλώ δε φτανει που έχω στο μυαλό μου το πρόβλημα με τον Jason τώρα θα έχω και αυτό το πρόβλημα"
"Τι έγινε με τον Jason;"
"Με ρωταει συνέχεια αν ξέρω κάτι για αυτον που μας κυνηγάει. Δεν με έχει αφήσει σε ησυχία σου λέω!"
"Καλά θα βρούμε κάτι να τον κάνουμε να ξεχαστεί"
"Κι αν έχει καταλάβει πως είναι μπλεγμένος στην ιστορία ο Stephan;"
"Τοτε νομιζω πως κάποιος δεν θα ξεφυγει ζωντανός"
"Σε ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δεινεις. Πράγματικα με βοηθάς!"είπα ειρωνικά.
"Αντε τώρα ετοιμασου θα αργησουμε!"είπε και μου το έκλεισε.
......
Περπαταω στην είσοδο του σχολείου και κοιταω στο πάτωμα ώσπου με σταματάει ενα χερι το οποίο ηταν ακουμπισμενο στον τοίχο. Σήκωσα το κεφάλι μου και ειδα τον Stepahan να με κοιτάει και να χαμογελάει. Δεν είχε ομως το κλασικό ειρωνικό χαμόγελο του.
"Επ" είπε
"Θέλεις κάτι;" του είπα απότομα
"Καλημέρα"
"Θα δειξει"
"Βλέπω πως εχεις παλι τα κέφια σου"
"Αν δεν εμφανιζοσουν κάθε φορα μπροστά μου θα ήμουν καλυτερα"
"Ελα πες μου τι εχεις. Μπορεί να σου λυαω το πρόβλημα σου"
"Πως το ξέρεις πως έχω πρόβλημα"
Δεν μου απάντησε...
"Πάντως μπορω να κανονισω εγώ τον Jason. Δεν θα μαθει ποτε τιποτα" είπε μετα απο λίγο
"Μην τολμησεις να πειραξεις ουτε τρίχα απο το κεφάλι του. Αλλά για περιμενε, πως τα ξέρεις εσύ όλα αυτά που περναω"
"Μικρή μου δεν με ξέρεις καλά"
"Νομιζω πως κάτι ξέρω κι εγώ"
YOU ARE READING
I think it' s fake
Teen FictionΗ Alice μια 16χρονη κοπελα φαίνεται πως ζει μια κανονική ζωή. Παει σχολειό , έχει φιλες, έχει τα ενδιαφέροντα της κανει τέλος πάντων οτι κι ενα εφοιβο κοριτσι. Αλλά δεν γινεται να αποκαλυψω όλη την ιστορία οπωτε απλως αρχισε να διαβαζεις 😁