(10)

6 1 0
                                    

"Λοιπον κερδισες" είπα με δυσκολία

"Το ήξερα"

"Αλλά μην περιμένεις να ξεχάσω όλα όσα έχουν γίνει....."

"Το περίμενα πως θα μου το πεις, όμως πιστεύω πως θα σε κάνουμε να αλλαξεις γνωμη"

"Τέλος πάντων, μου δίνεις λίγο χρονο να το πω σε όσους χρειαζεται να το πω;"

"Εχεις δυο μέρες"

"Γιατί βιαζεσαι τοσο πολύ;"

"Γιατί δεν έχω χρονο, πρεπει να εισαι στο σπίτι σου όσο το δυνατόν γρηγορότερα."

"Ενταξει τοτε θα τα πούμε, ως αδερφια πια"

"Ακριβως....."

(......)

"Ε μαμά μπαμπά θέλω να σας μιλήσω"

"Φυσικά παιδι μου" είπε η μαμά μου

"Εεε όπως ξέρετε όλα έχουν αλλάξει "

"Αγάπη μου....."

"Σας παρακαλώ" τους διέκοψα " λόγω αυτών των γεγονότων εγώ θα φύγω"

"Που να πας;"

"Σας παρακαλώ μην το κάνετε πιο δύσκολο, νομιζω ξέρετε...."

"Δεν μπορείς να φύγεις έτσι παιδι μου, δεν αλλάζει κάτι μεγαλο στην οικογένεια μας μπορούμε να είμαστε όπως παντα!"

"Σας παρακαλώ είναι πολύ δύσκολο αυτό που λέω, δεν χρειαζεται να γίνει πιο δύσκολο....."

"Αγάπη μου δεν γίνεται να βρεθεί κάποιος άλλος τροπος;" είπε η μαμά μου κλαίγοντας

"Δυστυχώς όχι ,τα πραγματα είναι πολύ δύσκολα." αυτό τους είπα και πήγα πανω κλαίγοντας για να μαζεψω τα πραγματα μου

Πήρα όλα αυτά που χρειαζομουν. Πήγα κάτω :

"Ε θα πάω να ενημέρωσω και κάποιους αλλους και θα ξαναερθω να σας πως αντίο και να πάρω τα πραγματα μου"

"Δηλαδή τώρα φεύγεις;"

"Πίστεψε με είναι το πιο δύσκολο πράγμα, αλλά μην ανησυχειτε θα έρχομαι να σας βλέπω" είπα και βγηκα εξω , έπρεπε επείγοντος να μιλήσω σε κάποιον.

Πήρα τηλέφωνο την Sara και τον Jason και τους ειπα να συναντηθουμε. Σε πεντε λεπτα ειμασταν όλοι μαζί και τους ανακοινωσα την απόφαση μου.

"Τι λες παιδι μου πας καλα;"είπε η κολλητή μου

"Αγάπη μου ποσά σου ήρθαν μαζεμένα...." αχ ποσο γλυκός είναι o Jason

"Είσαι σίγουρη Alice οτι θες να το κανεις αυτό;"ειπε η κολλητή μου ξεροντας τι έχει κανει αυτός ο ανθρωπος.

I think it' s fakeWhere stories live. Discover now