"HAPŞUĞUHHHHHHHH"
Dersin ortasında öyle hapşurunca, öğretmen + tüm sınıf bana baktı.
Öğretmen: Luka istersen revire git
Luka: Teşekkürler....Çantamı tek omzuma geçirip sınıftan çıktım. Burnumu çekiyordum.
Luka: Ahhh....*burun çekme* nedennnn...
Kısa koluyla geziyorum ben bide. Yemin ederim büyük gerizekalının ben.
Bide ne göreyim. Allah kanayan burun. Hay ben..burnumu tutup aşağı doğru tuttum ve ağızından nefes aldım.Marinette: Luka iyimisin?
Luka: Sence?Elimi burnumdan çekince 2-3 damla kan damladı.
Marinette: Gel revire gidelim!
Luka: Zaten oraya gidiyordum.
Marinette: Luka regl mı oldun?
Luka: Ne? Pfffffff- öhööhhhöööööööööööO sırada marinette koluma girip beni revire doğru götürdü.
Luka: ÖHHHHÖHHHÖ-
Marinette: Yavaş akciğerlerin ağızından fırlıycak!
Luka: tamam..sakinimUtanmıştım. Yüzüme aptal bir sırıtış koydum. Sonra hemşire geldi ve anın içine etti. Bana rapor verip pışpışladı.
•°*•°*•°*•°*•°*•°*•°*
Koltuğunda çıplak ayak, üstümde örtülü ince bir pike ve pizza. Üşendim yemek yapmaya ayrıca hastayım. Ahhh...biri olsada baksa bana. Anime mı izlesem? Zaman geçer belki....hmmmm....kullanın bana bıraktığı listeye bakem
İzlenecek anime listeleri!!!
*charlotte
* Angels of death
* scilence of voice
* your name
* corpse party
* My hero acedemia
...Wow bunlar gerçekten fazla... Charlotteden başlayalım....
6. Bölüme geldiğimde ağladım..hemde baya...7. Bölümde daha çok ağladım....tomori olmasa yu ne yapardı... Tüm animeyi 5 saat içinde bitirdim. Şimdi aklıma geldi...acaba ben juleka için birşey yapmış mıydım? Onun için iyi bir abi miydim..? En önemlisi o ölürse ne yapardım? Bayadır da konuşmuyoruz... Abi kardeş zaman geçirmek iyi olur...
Hemen üstümü giyip ayakkabılarımı giydim. Bu komikti..Ben ne zaman bu kadar duygusal olmuştum? Belki birden. Belki şimdi. Belki dün...kim bilir yarın ne olacak... Belki Julekayı son kez göreceğim...kim bilir ki? Tanrının sağı solu belli değil. Acaba ölen insanlar nereye giderler?
Juleka: Abi saat on se-
Julekaya sözünü bitirmeden sarıldım.
Ahaha...büyük salağım...kardeşimi hatırlamak için sadece bir anime izledim...Juleka: içtin mi sen! Anneme söylüyicem!
Gülümsedim.
Luka: Ya ne içmesi!!!!! Kardeşime sarılmak için içmem mi lazım?!
Juleka: evet
Luka: Ha?
Juleka: hadi gel!! Annem seni çok özlemiştir!!!