tavandaki portre

318 20 28
                                    

Yazarın bakış açısından>>>>

Luka elinde telefonu ile parkta oturuyordu.
Yıl sonu balosu için hangi şarkıları çalıcaklarını planlıyordu. Çok karışık bir liste değildi ama şarkılar da az değildi. Bir kaç şarkı elemeleri gerekiyordu. Bunun için grupla toplanmak için herkeze mesaj attı. Telefon rehberinde dolaşırken marinette e gözü takıldı. "Acaba kıyafetleri o tasarlasa? Acaba güzel olurmu?" Tarzı sorular vardı aklında. Telefonu cebine soktu. Gitarını aldı ve hafif bir şeyler çalmaya başladı.

Marinette>>>>>

Marinette okulun bahçesinde Alya ile sohbet ederken nino yanlarına geldi. Kızlara Adrian 'ın davetinden bahsetti. Adrian onları sinema ya götürecekti. Marinette ilgisiz gözüküyordu.

Marinette: Siz gidin ben gelmiyorum!
Alya: Hadi ama sensiz olmaz.
Marinette: Bana ne ya? İstemiyorum dedim
Nino: Marinette filimde jacked stone da oynamış!

Marinette bi an durdu ve düşündü.

Marinette: Biletleri o mu ödüyor?
Nino: Evet
Marinette: Tamam o zaman..

Dışarda bekleyen arabaya bindi üçlümüz. Sinema salonuna girdiklerinde Adrian dışında kimse yoktu. Herkez koltuklara oturdu. Ellerinde mısır paketleri vardı. Salonda filmin sesi ile mısır sesleri birbirlerine karışıyordu fakat kimse mısır sesinden rahatsız değildi. Filim bitince Adrian herkezi yemeğe götürdü ve gün öyle bitti. Marinette, Nino ve Alya belirli bir bölgeye kadar beraber yürüdü ve sonra onlarda ayrıldı. Marinette çok yorulmuştu ama eğlenmişti sanki. Ayaklarını dinlendirmek için bir banka oturdu. Etraf sakindi. Güneş hafiften batıyordu. Gök yüzü maviden pembeye, pembeden turuncuya, turuncudan kırmızıya doğru gidiyordu. Marinette bir süre sonra tekrar kalktı. Evine doğru yürümeye başladı. Evine gelince anne ve babası bu saate kadar nerde olduğunu sordu. Marinette Adrian, Nino ve Alya ile beraber gezdiklerini söyledi. Sonra odasına çıkıp yatağına yattı. Tavana Lukanın portresini yapıştırıp resimle bakıştı. Çok karışık hisler içindeydi. O bile ne hisseddiğini bilmiyordu. Tikki, Marinette i izliyordu.

Tikki: Bakıyorum...ama anlamıyorum..hani Adrian senin hayatın dı?
Marinette: biliyorum..Bende kendimi anlamıyorum..

Tikki, marinettin yastığına yatıp tavana baktı.

Tikki: Eee ne zaman açılcan?

Marinette "bilmiyorum" anlamında omzunu silkti.

Tikki: Bak bu çocuğu kaçırma
Marinette: Peki

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

<sun Flower> lukanette ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin