*Louis' POV*
Ik pak de EHBO doos en begin voorzichtig de wondjes op Rose haar gezicht schoon te maken en te ontsmetten. ''Ziet er goed uit zuster Tomlinson.'' Zegt Eleanor en ik steek mijn tong uit. ''Danjewel!'' Zeg ik grinnikend. Ik ga weer voorzichtig verder en ik hoor een kreun uit Rose haar mond komen en ze grijpt naar haar hoofd en haar ogen gaan open. ''Wat is er gebeurd?'' Vraagt ze schor en ik glimlach. ''Gelukkig ben je wakker.'' Zeg ik blij. ''Nou je vader die ehh...'' Begin ik. ''Ohh laat maar ik weet het alweer!'' Zegt ze zacht en ik glimlach zwak. Eleanor komt binnen met wat water en een aspirientje. ''Heey ik heb een aspirientje meegenomen voor de pijn in je hoofd!'' Zegt Eleanor blij. ''Dankje El!'' Zegt ze en ze probeerd rechtop te zitten ik help haar en ze glimlacht zwakjes. ''Dankje Lou!'' Zegt ze en ze neemt het aspirientje.
*Rose's POV*
''Dankje Lou!'' Zeg ik zacht en ik neem het aspirientje in en zucht. ''Roos je gaat niet meer terug naar je vader we gaan morgen met zijn allen je spullen ophalen!'' Zegt Eleanor en ze kijkt me aan. ''Maar waar moet ik verblijven dan?'' Vraag ik twijfelend en er vormt een reuze glimlach op Eleanor haar gezicht. ''Hier gekkie!'' Zegt ze blij en ik spring op en val in haar armen. ''Dankje!'' Zeg ik blij en ik grijp weer naar mijn hoofd. ''gaat het?'' Vraagt Louis en ik knik. ''Ja hoor een beetje duizelig doordat ik een beetje te snel opsprong maarja...'' Zeg ik en een er dringt een heerlijke geur mijn neus binnen. Ik sluit mijn ogen en snuif de geur op. ''Wie is er aan het koken?'' Vraag ik verwonderd. ''Liam is zijn spaghetti aan het maken!'' Zegt Louis blij. ''ETEEEEN!'' Gilt Harry van onder de trap. ''Kom je zult het echt lekker vinden!'' Zegt Louis en hij pakt mijn hand en Eleanor gaat alvast naar beneden. Louis houd mijn hand stevig van en helpt me naar beneden. Als we beneden komen kijkt Harry pissig naar Louis ik kijk naar Louis en hij haalt zijn schouders op. Ik ga zitten en schep op. Ik neem een hap en mijn ogen worden groot. ''Oh my god Liam dit is geweldig!'' Gil ik half en iedereen begint te lachen. ''Wat nou?'' Vraag ik en ik eet gewoon door. ''Ik zei toch dat je het lekker ou vinden!'' Zegt Louis en ik knik en eet door. Niall begint ineens te glunderen en zit op zijn mobiel. Ik kijk stiekem mee. ''Oeehh Niall heeft een chickieee!'' Zeg ik blij en Niall geeft me een woedende blik. ''Hou je mond!'' Zegt hij boos. '''Nou zeg ik zou blij zijn als ik jou was zo schiet je niet op!'' Zeg ik en Niall blijft me boos aankijken. ''Wanneer ga je afspreken met die ehhh...'' Ik kijk op ijn mobiel om achter haar naam te komen. ''Wanneer ga je afspreken met die Kim?'' Vraagt ik grinnikend. ''Morgen!'' Zegt Niall pissig en hij staat op en gaat op de bank zitten. ''Nou zeg!'' Zeg ik en ik trek een pruillipje. ''Nou Niall is blijkbaar al klaar met eten dus dan kan Rose mooi het laatste beetje opeten!'' Zegt Liam met een knipoog en ik grinnik. ''NEE! IK BEN NOG NIET KLAAR!'' Zegt Niall en hij komt weer zitten en schept het laatste beetje op. Ik krijg een idee en er vormt een grijns op mijn gezicht. ''Rose wat ga je doen?'' Vraagt Zayn en ik kijk hem aan. ''Die grijns maakt me bang...'' Zegt Zayn en ik pak mijn fork en pak snel Nialls bord en zet het op rennen. ''DAT IS MIJN ETEN KOM TERUG!'' Zegt Niall en hij rent achter me aan ondertussen ben ik lekker spaghetti aan het eten. Ik schiet in de lach en stop met rennen. Niall pakt zijn bord terug en ik steek mijn tong uit. ''Hey! Je bent de helft onderweg verloren!'' Zegt Niall met een pruillipje. ''Nee hoor dat heb ik opgegeten!'' Zeg ik. We lopen weer terug naar de eetkamer waar alles al opgeruimd is en iedereen gezellig aan het praten is. Ik ga weer zitten en praat mee. ''We kunnen ook buiten zitten.'' Zegt Harry ineens. ''Das veel gezelliger.'' Zegt hij er snel achteraan. ''Ja maar dat is superkoud!'' Zeg ik. ''Nee hoor Roos wacht maar wij maken de chocomel en de jongens maken het klaar buiten.'' Zegt Eleanor en ik frons. ''Kom!'' Zegt Eleanor en ze sleurt me mee naar de keuken en we maken de chocomel warm. Ik pak de slagroom en marsmallows en doe in iedere kop 3 marsmallows, maar als Eleamor niet kijkt doe ik er een extra in mijn kopje. Eleanor doet de slagroom en we lopen naar buiten met de kopjes. Ze hebben wel een giga groot huis! Met een giga grote tuin! We lopen naar een hoekje waar een paar lounge banken staan met een tafeltje en kaarsjes en dekentjes en het is zo schattig er staat ook een buiten kacheltje aan. Zo gezellig! Ik zie dat er alleen nog plek is naast Louis dus plof daar maar naast en pak ook een dekentje.
*Louis POV*
Ik glimlach als Rose naast me komt zitten en we pakken allebei tegelijk onze chocomel van de tafel. Rose eet gelijk alle slagroom ervanaf en ik doe dat ook. ''Aww sinds wanneer krijgt Louis maar 3 marsmallows in zijn chocomel?'' Vraag ik en ik trek een pruillip naar Eleanor en ineens schiet Rose in de lach. ''Wat is er nou weer?'' Vraag ik lachend en ik kijk in haar kopje. ''Louis niet zeuren iedereen heeft er 3.'' Zegt Eleanor lachend. ''BEHALVE ROSE!'' Gil ik overdreven dramatisch. Rose begint nog harder te lachen. ''Heeft Rose er 2 dan?'' Vraagt Eleanor. ''Nee ze heeft er 4!'' Zeg ik lachend. ''Rose stiekemerd!'' Gilt Zayn dramatisch en Rose kleurt rood. Ik sta op en loop naar de keuken en pak de zak marsmallows. Ik stop er 2 in mijn kopje en 1 in mijn mond. ''LOUIS!'' Zegt Liam quasi boos. ''Nananana nu heb ik er 5!'' Zeg ik en steek mijn tong uit. Rose pakt ze zak af en stopt er weer 2 extra in haar kopje en gooit er een tegen mijn hoofd. ''Nou zeg!'' Zeg ik. ''Jij zoekt ruzie he!'' Zeg ik met mijn handen in mijn zij en ik til Rose op en loop naar het zwembad. 'LOUIS NEE! WAAG HET NIET!'' Gilt Rose en ik begin te lachen en Rose begint op mijn rug te bonken. ''Lekker zo een rug massage.'' Zeg ik en daarbij gooi ik Rose in het water. Ik draai me lachend om een loop terug. ''Waar is El heen?'' Vraag ik fronzend. ''Weg! Ze is boos omdat je teveel met Rose omgaat!'' Zegt Harry en ik zucht.
---
Tam tam taaam. Nieuw chapter! Yay deze is volgensmij langer dan de andere! Maarrrr tadaaa er komt een nieuw meisje in huie direction YAY. Naja eerst moet Niall maar eens met die ehhh.. Kim afspreken. Zal het wat worden tussen Kim en Niall? En zal het goed aflopen tussen Louis en Eleanor?
Fan?/Vote?/Comment?
xx
JE LEEST
Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis Tomlinson
FanfictionJaren lang word ik gepest.. Maar wie ben ik? Ik ben Rosa. Rosa Jones ik ben een van de weinige mensen op de wereld met regenboog ogen. Ze verkleuren bij elke stemming worden ze een andere kleur bijvoorbeeld als ze rood zijn ben ik verliefd en als ze...