*Rose's POV*
Ik word wakker en voel 2 sterke armen om me heen. Ik open mijn ogen en kijk in de helder blauwe ogen van Louis. ''Goeie morgen!'' Zegt Louis blij en ik grinnik. ''Goeie morgen Lou.'' Zeg ik terug en ik zucht. ''Wat is er?'' Vraagt Louis. ''Weetje... Het is zo gek...'' Begin ik en Louis kijkt me vragend aan. ''Jullie zijn super beroemd en ieder meisje droomt ervan om jullie te ontmoeten... En nu lig ik hier in bed te knuffelen met Louis Tomlinson.'' Zeg ik en ik hoor Louis grinniken. ''Tja.. ergens heb je wel gelijk.'' Zegt hij en ik zucht en sta op. ''Ik ga eventjes douchen.'' Zeg ik en ik pak wat kleding en loop naar de douche. Ik stap eronder en was me goed en geniet van de warme stralen over mijn lichaam. Na een tijdje stap ik onder de douche uit en droog me af. Ik trek mijn kleding aan en doe mijn make-up en mijn lenzen. Als ik klaar ben zie ik dat Louis al weg is. Ik ruik de heerlijke geur van pannenkoeken en loop naar beneden. ''Goeie morgen!'' Zeg ik vrolijk en iedereen zegt goeie morgen terug. ''Wat maakt jou zo vrolijk?'' Vraagt Liam en ik grinnik. ''Nou weet ik veel... Lekker slapen!'' Zeg ik en ik zie Louis grinniken. ''ETEN!'' Gilt Liam vanuit de keuken. Niall springt op en rent naar de eetkamer. Ik grinnik ik hoop dat het iets word tussen Niall en Kim. Ik ga zitten naast Niall en stoot hem aan. ''Helaat heeft Nialler zijn date?'' Zeg ik zacht en Niall begint te glunderen. ''Om 6 uur haal ik haar op.'' Zegt hij blij. ''Wat ga je met haar doen?'' Vraag ik en Niall grinnikt. ''Nou eerst wil ik wat eten en daarna ehhh....'' Zegt hij en ik zie Niall nadenken. ''Ga naar het strand dat is lekker dichtbij!'' Zeg ik blij. ''Ik ga mee!'' Gilt Louis blij. ''Wat leuk dat je met Niall mee wilt op date!'' Zeg ik en Niall en ik schieten in de lach. ''Oh jah Niall heeft een date.'' Zegt Louis en ik grinnik. ''Ja maar dat kan ik toch nooit klaar zetten voordat Kim er is.'' Zegt Niall sip. ''En wat als jullie gaan eten op het strand?'' Zeg ik en Niall klaart alweer op. ''Vraag anders of Kim hierkomt dan kan ik haar helpen met kleding en make-up en misschien een beetje kennis maken!'' Zeg ik en Niall spring op. ''Wil je dat echt doen?'' Vraagt Niall en ik knik. ''Ik ga nu Kim bellen.'' Ik grinnik en Niall loopt weg. ''Ohh Niall.'' Zeg ik en Niall sraait zich om. ''Het is een verrassing he!'' Zeg ik en Niall knikt en draait zich om en belt met Kim. Ik eet rustig mijn pannenkoek op en loop naar buiten. Het is lekker warm. ''Rose we moeten nog eventjes naar de studio we zijn over een paar uurtjes terug oke.'' Zegt/vraagt Liam en ik knik. ''Is goed tot dan!'' Zeg ik en ik besluit Rosalie te bellen. Die heb ik al zo lang niet gezien. We spreken af dat ze komt en we gaan zwemmen.
*Paar uur later*
Als Rosalie net weg is plof ik neer op de bank. Ik hoor de voordeur dichtslaan en frons. Wie is dat? ''Hallo?'' Vraag ik voorzichtig en Louis komt helemaal overstuur de kamer in. ''Lou wat is er?'' Vraag ik rustig en hij begint keihard te huilen. ''N-nou i-ik.'' Ik zucht en omhels Louis. ''Word eerst maar rustig.'' Zeg ik zacht en Louis legt zijn hoofd in mijn nek. Ik voel mijn shirt nat worden maar dat mij niet uit. Wat is er gebeurd? Dat maakt mij wel uit en spookt maar door mijn hoofd. Louis is zachtjes aan het snikken en ik strijk door zijn haar. ''Eleanor heeft me gedumpt.'' Zegt Louis ineens en ik schik. ''WAT?!'' Gil ik verbaasd en er rollen weer tranen over zijn wangen. ''Waarom?'' Vraag ik voorzichtig. ''W-weet ik niet. Z-ze zei g-gewoon...'' Stottert Louis en hij begint weer hard te huilen. Ik slik en trek hem in een knuffel en hij legt zijn hoofd weer on mijn nek. Ik zet mijn kin op zijn hoofd en sluit mijn ogen. ''Wat is er aan de hand?'' Hoor ik ineens iemand zeggen. Ik schrik me rot en open mijn ogen. De jongens. ''Jezus Liam ik schrok me dood.'' Zeg ik alsof er niks aan de hand is, alsof Louis niet als een klein kind in mijn armen ligt te huilen. ''Wat is er met Lou?'' Vraagt Zayn voorzichtig. ''Eleanor.'' Zeg ik gewoon omdat ik weet dat hun dan al genoeg weten. ''Jezus Lou het spijt me.'' Zegt Liam. ''Bitch.'' Mompelt Niall. Louis huilt nogsteeds even hard als 5 minuten geleden. Er rolt een traan over mijn wang en ik sluit mijn ogen. ''Rose? Huil je nou?'' Vraagt Harry voorzichtig. ''Nee, ik ben ijs aan het eten.'' Snauw ik. ''Sorry ik wist niet dat je boos werd.'' Zegt Harry zacht. ''Sorry mijn fout.'' Zeg ik en ik zucht. ''Die trut had niet eens een reden.'' Zeg ik zacht. ''WAT?!'' Roepen alle jongens in koor. Louis is nog enkel aan het snikken en haalt zijn hoofd uit mijn nek. ''I-ik ga n-naar boven...'' Snikt Louis en hij loopt naar boven. Arme Lou...
---
Ahww arme Lou, gemene Eleanor. :(
Zal Louis wel over zijn verdriet komen? En waarom moets Rose ook huilen?
Fan?/Vote?/Comment?
xxxxxxxxxxxxx
JE LEEST
Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis Tomlinson
Fiksi PenggemarJaren lang word ik gepest.. Maar wie ben ik? Ik ben Rosa. Rosa Jones ik ben een van de weinige mensen op de wereld met regenboog ogen. Ze verkleuren bij elke stemming worden ze een andere kleur bijvoorbeeld als ze rood zijn ben ik verliefd en als ze...