Chapter 10.

665 27 7
                                    

*Rose's POV*

Ik word wakker van 2 zachte lippen op de mijne. Ik open mijn ogen en kijk in de heldere ogen van Louis en glimlach breed. ''Goodmorning sunshine!'' Zegt Louis blij. ''Goodmorning!'' Zeg ik blij. Ik kijk naast me op de klok en zie dat het al half 12 is. Ik zucht en sluit mijn ogen even. ''Hoe gaat het met je hoofd?'' Vraagt Louis zacht. ''Goed hoor! Ik heb tenminste geen hoofdpijn!'' Zeg ik vrolijk. ''Gelukkig! Want dan kunnen we vanavond iets leuks doen!'' Zegt Louis enthousiast. ''Wat dan?'' Vraag ik nieuwgierig en Louis grijnst. ''Verassing!'' Zegt Louis en hij staat op en loopt de kamer uit. Hij heeft een joggingbroek aan dus dat kan best. Ik bijt op mijn lip als hij omdraait en zijn sixpack gewoon zichtbaar is. ''Do ya like it?'' Vraagt Louis lachend en hij loopt naar beneden. Ik heb mijn kleding van gisteravond nog aan dus ik pak snel een joggingbroek en een hempje. Ik heb geen zin om moeite te doen nu. Ik wandel vrolijk naar beneden en iedereen zit al blij op de bank. ''Maar Louis ik hou niet van verassingen!'' Zeg ik met een pruillip. ''En waarom niet?'' Vraagt hij grijnzend. ''Omdat het een verassing is! En ik weet dan niet wat er gaat gebeuren en dat haat ik...'' Zeg ik met nogsteeds een pruillipje. ''Jammer voor jou dan!'' Zegt Louis met een pruillipje terug. ''Gemenerd!'' Zeg ik en ik probeer nepboos te kijken maar dat lukt niet. ''Ohh is het goed als er 3 vrienden langskomen vanmiddag?'' Vraagt Zayn. ''We hadden dat toch al besproken?'' Zegt Liam. ''Ja maar het was ook meer voor de meiden bedoeld.'' Zegt Zayn. ''Ja hor geen probleem.'' Zeggen ik en Kim tegelijk en we schieten in de lach. ''Wie zijn het?'' Vraagt Perrie hyper. ''Ohh een paar jongens die we laats hebben ontmoet ze zijn super aardig! Ze zijn ook 19. e heten Niels, Tim en Dave!'' Zegt Louis blij en ik slik.Niel? Tim? Dave? Het zijn toch niet DE Niels, Tim en Dave? Nee vast niet dat zou wel toevallig zijn. Zal ik vragen hoe ze van achternaam heten? Nee dat is raar. Ik loop naar de keuken en pak wat eten. Ik ga weer op het keukenblad zitten en pak mijn mobiel uit mijn zak. Ik open twitter en lees de reacties op de tweet van Louis die hij gister bij Starbucks had getweet. Tranen dwarrelen over mijn wangen en ik bijt op mijn lip. Ze zijn zo gemeen. Waarom al die haat? geen enkele maar ook echt letterlijk geen enkele reactie is aardig. ALLES is haat. Ik hoor voetstappen komen en leg snel mijn mobiel weg en veeg ruw mijn tranen weg. Te laat. ''Rose? Waarom huil je?'' Vraagt Zayn en ik zucht. ''Ze zijn zo gemeen.'' Piep ik en Zayn tilt me van het keukenblad en omhelst me. ''Niks van aantrekken schat.'' Zegt Zayn lief. ''Dat gaat lekker!'' Zeg ik sarcastisch. ''Kom eens met je mobiel.'' Zegt Zayn ik twijfel maar geef hem dan toch. ''Dankje.'' Zayn pakt mijn mobiel. ''Momentje.'' Zegt Zayn en hij loopt naar een kast en gooit mijn mobiel erin en draait hem opslot. ''Zayn!'' Zeg ik boos Zayn stopt de sleutel in zijn zak. ''Nu gaat het wel lekker!'' Zegt Zayn grijnzend. ''Waar zijn jullie nou weer meebezig?'' Vraagt Niall en iedereen kijkt ons vragend aan. Hun hebben het hele schouwspel vanaf de bank meegeken. ''Rose haar mobiel opsluiten zodat ze er niet meer bij komt.'' Zegt Zayn. ''Omdat?'' Vraagt Liam fronzend. ''Omdat tja.. nu het bekend is dat Lou en Roos wat hebben is er zoals bij Perrie en Danielle haat.'' Zegt Zayn alsof er niks is. ''Good job Zayn!'' Zegt Harry. Ik kijk Louis aan met mijn help-me-dan-hou-ik-nog-meer-van-je blik. ''Sorry Rose maar dat is veel beter voordat je rare dingen gaat denken en doen.'' Zegt Louis. Ik zucht en plof neer op de bank. ''Het is voor je eigen bestwil.'' Zegt Louis. ''Het is niet erg schat!'' Zeg ik en ik druk een kusje op zijn wang. ''Aww zo lief!'' Zegt Kim blij. Ik steek mijn tong uit. ''IK SHIP ROLO!'' Gillen Liam en Harry tegelijk. (i know ik wist niks beter maybe vind ik een betere ship naam voor Lou en Roos.) Ik frons. ''Wat is dat nou weer?'' Vraagt Louis voordat ik dat kon doen. ''Rosa en Louis zijn samen Rolo!'' Zegt Liam blij. ''Maar Rolo is mijn lievelingssnoep!'' Zeg ik lachend. Ik hoor de bel. ''Ohh ik denk dat dat Niels, Tim en Dave zijn!'' Zegt Liam blij en hij loopt naar de deur. Ik hoor een bekende stem maar kan hem niet plaatsen. Als Liam blij binnenkomt gelopen komen de jongens tevorschijn. Het lijkt net alsof mijn hart stopt met kloppen. Dit kan niet! Dit kan niet dit kan niet dit kan niet! Dave kikt me grijnzend aan en ik kijk naar mijn erg interessante handen. ''Nou meiden dit zijn dus Niels, Tim en Dave.'' Zegt haary vrolijk Dat weet ik. Ik ken ze al langer dan vandaag. Denk ik in mijn hoofd. ''Oh echt? Wat leuk!'' Roept Louis tegen me. ''Huh?Wat?'' Vraag ik en Louis begint te lachen. ''Dat je ze al langer dan vandaag kent!'' Zegt ie lachend. ''Oh zei ik dat hardop?'' Vraag ik dom en Louis knikt. ''Waar kennen jullie elkaar van?'' Vraagt Niall nieuwschierig. Ik ga hun echt niet de waarheid vertellen. Ik ga hun echt niet vertellen dat Dave mijn ex is die mij sloeg en trapte als het niet naar zijn zin ging en daar bleef het niet bij. Dave heeft bruut mijn maagdelijkheid van me afgenomen. Niel en Tim tja... die pesten me al jaren op school vanwegen mijn ogen. ''Ohh gewoon van school.'' Zegt Tim droog. Ik kijk hem aan en probeer me in te houden. ''We missen je wel op school hoor!'' Zegt Niels zogenaamd sip. Ik zal hem bijna geloven. Kuch kuch stelletje eikels. 

~Later die avond~

We zitten met zijn allen buiten en ik sta op en loop even naar binnen om wat te drinken te pakken. Ik ga weer op het keukenblad zitten en ik zucht. Ik kan niet wachten totdat Louis zegt dat ik me moet klaarmaken, want dan zal hij me eindelijk verlossen. Niels, Tim en Dave zijn zo aan het slijmen en zogenaamd aardig doen ik zie gewoon aan ze dat ze het niet menen en dat is het erge. ''Mag ik er gezellig bij komen zitten?'' Vraagt Dave grijnzend. ''Nee! ga weg!'' Zeg ik bot. Ik voel een vlakke hand tegen mijn wang en leg mijn hand erop. ''Ik vraag het nog 1 keer... Mag ik er gezellig bij komen zitten?'' Sist Dave boos. ''J-ja.'' Piep ik en er rolt een traan over mijn wang. Ik wil dit niet. In iedergeval niet nog een keer. Dave gaat naast me op het keukenblad zitten en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Ik slik dit voelt niet goed. ''Wat is er schatje? Je hoeft toch niet zenuwachtig te zijn?'' Grijnst Dave en ik bijt op mijn lip. ''ga weg je voordat je dit ook nog verpest! Louis, Zayn, Niall, Liam, Danielle, Perrie en Kim zijn het enige wat ik nog heb!'' Zeg ik zacht. Ik kijk naar mijn voeten die heen en weer bungelen. Ik voel twee vingers onder mijn kin en die mijn hoofd omhoog tillen. Ik weiger hen aan te kijken en kijk maar naar zijn neus. Vlak onder zijn neus formt en gemene grijns en ik voel ineens 2 ruwe lippen op de mijne. ''R-rose?'' Hoor ik iemand gebroken zeggen ik draai me om en zie Louis met tranen in zijn ogen. Hij rent naar boven en ik hoor een deur dichtknallen. Zayn komt de hoek om en kijkt me vijandig aan. ''Rose hoe durf je?!'' Zegt Zayn woedend. ''Z-zayn ik kan h-het uitleggen e-echt!'' Probeer ik en ik zak huilend op de grond en Zayn loopt naar boven. ''Niet huilen babe daar ben je te mooi voor...'' Hoor ik Dave zeggen en hij legt een hand op mijn schouder. Ik sla hem weg. ''FLIKKER OP DAVE!'' Gil ik woedend en ik geef hem en klap in zijn gezicht. ''Rose doe normaal!'' Hoor ik Niall boos zeggen. Ook dat nog... Ik ren naar boven en ik hoor stemmen uit Louis kamer komen. ''Als je Rose bent ga weg!'' Hoor ik Zayn boos zeggen. ''Louis! Please!'' Piep ik en ik zak langs de deur naar beneden en begin weer te huilen. 

---

Aww! Arme Rose EN Louis!  Ohh weten jullie een betere shipnaam voor Rose en Lou? (als ze weer bij elkaar komen dan heb ik iets) Wie de leukste naam bedenkt word het volgende hoofdstuk aan opgedragen! Als ik geen leuke zie of niemand comment dan laat ik het zo. 

Fan?/Vote?/Comment?

xxx

Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu