*Rose's POV*
Ik word wakker in bed. Ik herinner alles van gister weer. Ik denk dat ik beneden op de grond in de armen van Louis in slaap ben gevallen en dat Louis me in bed heeft gelegd. Ik zucht en kijk opzij en zie Louis vredig slapen. Ik denk trouwens dat ik voorlopig nog niet van Dave, Tim en Niels af ben. Ik kijk weer naar Louis en bijt op mijn lip. De deken ligt tot ongeveer zijn heupen dus je kan zijn sixpack goed zien. En damn die is hot! Ik teken met mijn vinger viguurtjes over zijn sixpack. ''Do ya like it?'' Vraagt Louis alweer met zijn sexy ochtend stem. Ik kijk naar Louis en hij opent zijn ogen en grijnst. Ik merk dat ik bloos en kijk de andere kant op. ''Is niet erg hoor! Het voelde wel grappig...'' Zegt Louis grinnikend. ''Was je al wakker dan?'' Vraag ik zacht en Louis knikt. ''Ja maar niet lang hoor!'' Zegt hij lachend. ''Weetje... gister ging het niet door vanwegen Dave enzo, maar we kunnen het altijd vanavond nog doen!'' Zeg Louis enthousiast. ''Ohh die verassing! Ja is goed!'' Zeg ik blij en ik sta op en loop naar de kast. Ik haal er een setje kleding uit en loop naar de badkamer. Ik hoor dat de douche al aanstaat. Louis' hoofd komt grijnzend om de hoek van de douche. ''Dit keer ben ik sneller!'' Zegt Louis en hij steekt zijn tong uit. ''Gemenerd!'' Zeg ik en ik pruil. Louis pruilt terug en schiet in de lach. ''Sukkel!'' Zeg ik. ''Ik hou ook van jou hoor!'' Zegt Louis lachend. ''Ik wou zeggen dat er genoeg ruimte is, maar dat is awkward.'' Imiteerd Louis mij. Ik grinnik. ''Nee hoor!'' Zeg ik speels en Louis' hoofd komt weer tevoorschijn. ''je liegt!'' Zegt Louis speels terug. ''Oh ja?'' Vraagt ik en Louis knikt grijnzend. ''Nee hoor, maar ja dan hebben we het zelfde probleem als laatst!'' Zeg ik grinnikend. Ik zie dat Louis rood word. Dit keer is het mijn beurt om te grijnzen. ''Nee hoor!'' Verdedigd Louis' zichzelf weer. ''Wellus!'' Zeg ik lachend en ik draai me om en loop de slaapkamer in. Ik laat mezelf lanuit o bed vallen en zucht. Na een tijdje komt Louis de kamer in met alleen een handoek om. ''Kleren vergeten?'' Vraag ik lachend en Louis knikt. De deur zwaait open. ''LOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! WAAR BEN JE?'' Gilt Niall. ''Ohh hier ben je.'' Zegt Niall droog Louis schrikt en ijn handoek valt waardoor je zijn hele zaakje ziet. Wow die is groot... Ik begin te lachen en Louis houd snel zijn handen ervoor en kijkt met een hoofd zo rood als een aardbei boos naar Niall. Ik lach me dood en haal bijna geen adem er rollen tranen over mijn wangen. ''Ohh... sorry...'' Zegt Niall en hij loopt weg. ''Ha ha ha. Heel grappig!'' Zegt Louis sarcastisch. ''Je inderdaad Lou! Weetje ik douche vanavond wel!'' Zeg ik en ik loop naar beneden. ''Goed gedaan Niall!'' Hik ik lachend. Niall word rood en ik plof neer op de bank. ''Wat is er gebeurd?'' Vraagt Liam en ik grinnik. ''Louis kwam uit de douche maar was zijn kleding vergeten. Hij kwam dus alleen met een handdoek om de kamer in. Niall kwam binnen en Louis schrok. Toen zakte de handdoek naar beneden en toen zag je... alles...'' Zeg ik lachend. ''Maar wat wou je vertellen Nialler?'' Vraag ik en Niall begint te glunderen. ''Nou ik heb Kim gevraagd om officieel mijn vriendinnetje te zijn...'' Zegt Niall blij. ''En ze zei ja!'' Zegt Niall blij. ''Niall wat leuk! Gefeliciteerd!'' Zeg ik en ik geef Niall een dikke knuffel. ''Dankje!'' Zeg Niall en hij bloost. ''Waar is ze nu eigenlijk?'' Vraag ik. ''Thuis spullen halen!'' Zegt Niall blij. ''Yay gezellig dan ben ik niet het enige meisje in huis!'' Zeg ik blij. Danielle en Perrie wonen namelijk niet hier. Louis komt vrolijk binnen gewandeld. ''Wat wou je trouwens vragen Niall?'' Vraagt Louis blij. ''Ik wou zeggen dat Kim en ik nu officieel een stelletje zijn!'' Zegt Niall blij. ''Gefeliciteerd bro!'' Zegt Louis enthousiast. ''Wow wat maakt jou zo vrolijk?'' Vraagt Zayn droog. ''Nou...'' Zegt Louis en hij sleurt Zayn naar de keuken. Ik frons en haal mijn schouders op. Na een tijdje komen ze terug en Zayn is nu ook blij. ''Zayn?'' Vraag ik voorzichtig en Zayn kijkt me blij aan. ''Wanneer mag ik mijn mobiel terug?'' Vraag ik voorzichtig en Zayn glimlacht. ''Ik zal even voor je kijken!'' Zegt Zayn blij en hij pakt zijn eigen mobiel en struind over twitter. ''Nu!'' Zegt Zayn vrolijk. Hij loopt naar het laatje en opent hem en geeft mijn mobiel. ''Dankje!'' Zeg ik blij. Ineens zijn Niall, Liam en Harry ook blij. Dit begint een beetje eng te worden. ''Jongens jullie zijn eng vrolijk! Ik word er bang van!'' eg ik grinnikend. ''Louis' blijheid is gewoon aanstekelijk! Net zoals zijn lach!'' Zegt Harry blij. Okeee denk ik bij mezelf. ''Ik ga Paul even bellen of het goed is!'' Zegt Louis blij. Huh? Ik sta op en loop naar de keuken en trek de koelkast open en pak wat te eten. Louis staat buiten in de tuin te bellen met Paul. Ik hoor de woorden Tour en Rose vallen. Ik slik. Wanneer gaan ze op tour? Waarom hebben ze niks verteld? Ik slik en loop terug naar de woonkamer en begin te eten. Louis komt blij terug. Hij zegt niks maar gaat gewoon zitten. Wat is er toch? ''Wat gaan we vandaag doen?'' Vraagt Zayn droog. Ik haal mijn schouders op en ik zucht. ''Zwemmen!'' Zegt Harry ineens blij. ''Waar? Hier of in het zwembad?'' Vraagt Louis serieus en ik kijk hem aan. ''Louis het heeft vannacht gevroren en ze hebben gezegd dat het kan gaan sneeuwen vandaag!'' Zeg ik en Louis begint te lavhen. ''Lang leven een verwarmd buitenzwembad!'' Zegt Niall lachend. ''Oh ja.'' Zeg ik dom. Het is even wennen dat de jongens eigenlijk alles kunnen krijgen wat ze willen. ''Bij het zwembad zijn tenminste glijbanen en bubbelbaden!'' Zegt Liam blij en we besluiten dat we naar het zwembad gaan. Liam belt Danielle of ze komt Zayn belt Perrie en Kim is net aangekomen met een koffer met spullen.
---
Hiii sorry dat ik zo lang niet geupload heb maar er is tenminste nu wat! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ohh ik ben trouwens een nieuw boek gestart. Het ene boek is nog maar net gestart en de volgende gaat ook al weer van start! haha. Het is ook een 1D fanfic: Sister of Niall Horan. Ghehe neem even een kijkje.
Byee
JE LEEST
Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis Tomlinson
FanfictionJaren lang word ik gepest.. Maar wie ben ik? Ik ben Rosa. Rosa Jones ik ben een van de weinige mensen op de wereld met regenboog ogen. Ze verkleuren bij elke stemming worden ze een andere kleur bijvoorbeeld als ze rood zijn ben ik verliefd en als ze...