Chapter 11.

572 30 3
                                    

Omfg thnx Kimmie! Rouis is de nieuwe shipnaam VEEL BETER! Thnx! 

x

----

*Rose's POV*

''Louis please doe open en laat me het uitleggen!'' Piep ik hopeloos. De deur vliegt ineens open en ik schrik. ''Snel dan...'' Zegt Zayn en ik kijk hem dankbaar aan. Ik slik als ik Louis zo zie ligge op zijn bed met rooddoorlopen ogen. ''I-ik dacht dat i-ik je kon v-vertrouwen.'' Stotterd Louis. ''Louis dat kan je ook! Maar ik had je een tijd geleden toch over ene Niels en Tim verteld?'' Begin ik voorzichtig en Lous knikt. ''Niels en Tim die hier zijn dat zijn DE Niels en Tim die mij pestte op school.'' Zeg ik zacht en ik slik. ''Wat heeft dat met Dave te maken?'' Vraagt Louis verdrietig. ''Dave is hun beste vriend en... hij is mijn ex. Ik ben van hem weggelopen want elke keer als iets niet ging zoals hij wou sloeg hij me. Precies zoals het bij mij vader ging...'' Ik slik en er rolt een traan over mijn wang. ''En dat is niet het enige hij heeft bruut mijn maagdelijk afgenomen. Het was niet de laatste keer dat hij mij heeft... v-verkracht heeft...'' Snik ik. ''Ik wou hem helemaal niet kussen. Voordat ik me kon wegtrekken stond jij daar al!'' Zeg ik snikkend. ''De enige manier om achter de waarheid te komen is de camera...'' Zegt Louis emotieloos. ''Welke camera?'' Vraag ik zacht. Louis kijkt fronsend op. ''Hadden we je dat nog niet verteld? Door het hele huis hangen camera's van de tuin tot de slaapkamer en zelfs in de keuken.'' Zegt Louis ik glimlach. Er is toch nog hoop. ''Met geluid dus we kunnen ook het gesprek horen.'' Zegt Louis. ''Echt?'' Vraag ik blij. ''Maar ik geloof het toch niet helemaal Dat zou Dave nooit doen!'' Zegt Louis en ik slik en sta op. ''Wacht!'' Zegt Louis hij staat op en loopt naar zijn bureau en pakt zijn laptop en gaat weer op bed zitten. Hij klopt naast zich op bed en kijkt me aan. Ik ga twijfelend naast Louis op bed zitten enLouis klikt wat dingen aan en typt af en toe iets en dan doet hij iets en dan komen er camera beelden tevoorschijn. Louis spoelt een half uur terug. 

~Op de camera beelden~

Ik loop de keuken in en pak wat drinken. Ik ga op het keukenblad zitten en begin te drinken. Dave komt aangelopen. ''Mag ik er gezellig bij komen zitten?'' Vraagt dave. ''nee! Ga weg!'' Zeg ik. Dave slaat met zijn vlakke hand op mijn wang. ''Ik vraag het nog 1 keer... Mag ik er gezellig bij komen zitten?'' Sist Dave boos. ''J-ja.'' Piep ik en er rolt een traan over mijn wang. Dave gaat naast me op het keukenblad zitten en legt zijn hand op mijn bovenbeen. ''Wat is er schatje? Je hoeft toch niet zenuwachtig te zijn?'' Grijnst Dave en ik bijt op mijn lip.  ''ga weg je voordat je dit ook nog verpest! Louis, Zayn, Niall, Liam, Danielle, Perrie en Kim zijn het enige wat ik nog heb!'' Zeg ik zacht. Ik kijk naar mijn voeten die heen en weer bungelen. Ik voel twee vingers onder mijn kin en die mijn hoofd omhoog tillen. Vlak onder zijn neus formt en gemene grijns en ik voel ineens 2 ruwe lippen op de mijne. ''R-rose?'' Ik draai me om en Louis rent weg naar boven. Je hoort een harde knal en ziet mij schrikken. Dan komt Zayn binnen. Zayn komt de hoek om en kijkt me vijandig aan. ''Rose hoe durf je?!'' Zegt Zayn woedend. ''Z-zayn ik kan h-het uitleggen e-echt!'' Probeer ik en ik zak huilend op de grond en Zayn loopt naar boven. ''Niet huilen babe daar ben je te mooi voor...'' Hoor ik Dave zeggen en hij legt een hand op mijn schouder. Ik sla hem weg. ''FLIKKER OP DAVE!'' Gil ik woedend en ik geef hem en klap in zijn gezicht. ''Rose doe normaal!'' Hoor ik Niall boos zeggen. Ik sta op en loop naar boven. 

~Einde van de camer beelden.~

Ik slik en kijk naar Louis. Ik zie dat zijn wangen helemaal nat zijn van de tranen. ''S-sorry...'' Piept Louis. Ik trek Louis in een knuffel. ''Nee geen sorry Lou. Het is logisch.'' Zeg ik zacht. ''nou en.'' Zegt Louis hij gaat rechtop zitten en zet zijn laptop terug op het bureau en komt terug zitten. Hij gooit me achterover en drukt zijn lippen op de mijne. Ik glimlach en sluit mijn ogen en ga op een rustig tempo mee. Louis tikt weer ongeduldig met zijn tong tegen mijn lippen en ik geef hem de toestemming. We gaan zo een tijdje door todat we iemand horen hoesten. ''Ahum...'' Zegt iemand en we gaan gewoon door. ''Ahum...'' Horen we weer. Ik merk dat Louis glimlach en we gaan gewoon door. ''Nog een keer AHUM!'' We laten eindelijk los. ''Hehe! Dat duurde lang!'' Zegt Kim. ''Het is weer goed zie ik!'' Zegt Zayn droog. ''We hebben de camera beelden teruggekeken. Dave hoeft hier net meer te komen.'' egt Louis rustig. ''Ohh nou we kwamen om te zeggen dat de jongens weg gaan.'' Zegt Niall ik slik en we lopen naar beneden. Louis knijpt in mijn hand. Ik laat het toe want ik wil niet dat hij uitbarst. Louis probeerd zich in te houden, maar hij begint al sneller te ademen. ''Lou laat het...'' Zeg ik zacht. 

*Louis' POV*

Hoe erg ik het probeer ik kan mijn woede niet onderdrukken. ''Lou laat het...'' Hoor ik Rose zacht zeggen. De jongens en de meiden lopen naar buiten dus nu blijven ik Rose, Dave, Niels en Tim over. Ik laat Rose haar hand voorzichtig los en strom op Dave af. Ik druk hem tegen de muur aan en zet mijn hand tegen zijn keel. ''Louis laat het nou!'' Hoor ik Rose bang roepen. ''Als jij nog 1 keer MIJN vriendin aanraakt dan zit je diep maar dan ook heel erg diep in de problemen! Hoor je dat jochie?'' Zeg ik boos en Dave knikt. Ik laat Dave los en ik draai me om en slik. Iedereen staat weer binnen. Dat is niet het enige. Achter Rose staat Tim die een mes bij haar keel houd. Rose kijkt me boos aan. En nu? ''Ze is van mij!'' Grinnikt Tim en ik schud boos mijn hoofd. ''Is ze niet!'' Zeg ik pissig terug. ''Oh jawel! Toch liefje?'' Vraagt Tim die Rose aankijkt. Rose kijkt me aan met een vertrouw-me-nou-maar blik. ''Ja.'' Zegt ze. Tim grijnst voldaan. ''Bewijs dat je het meent.'' Zegt Tim en hij tuit zijn lippen. Ik bijt hard op mijn lip als Rose haar lippen op de zijne drukt. Tim legt zijn ene hand op haar heup en met de andere houd hij het mes onhandig vast. Rose trekt terug en Tim kijkt haar boos aan. ''Met een hand kan je niks!'' Zegt ze zacht. ''You're right.'' Zegt Tim en hij steekt het mes achter in zijn zak. Ik kijk de jongens bang aan. Rose drukt haar lippen weer op de van Tim ik voel de woede weer opborrelen en bal mijn handen tot vuisten. Ik merk dat mijn knokkels wit zijn maar ik hou me in. Voor Rose. Rose zakt met haar hand steeds dichter naar beneden richting zijn kont. Wat? Waarom zijn kont? Ze haalt met een soepele beweging het mes uit zijn zak en stapt naar achter met een grijns van hier tot tokio. ''Idioot wat denk jij wel niet?'' Zegt ze boos. ''Ik wist het!'' Zegt Tim zacht. ''EN NU OPFLIKKEREN!'' Schreeuwd Rose ineens ik schrik er helemaal van. Zo heb ik Rose nog nooit gezien. Zo zelfverzekerd en boos. ''Waarom? Word mevrouw nu ineens opstandig?'' Zegt Tim uitdagend. Ik zie dat Rose haar ademhaling sneller word. Ze neemt een aanloopje en springt boven op Tim die op de grond valt. Rose begint Tim te slaan en trekt aan zijn haar. ''VIEZE VUILE KLOOTZAK!'' Gilt ze en Tim zijn ogen sluiten en Rose begint te huilen. Ik ren naar Rose toe en kniel naast haar neer en trek Rose in een knuffel. Ik druk een kusje op Rose haar kruin en fluister lieve woordjes in haar oor. Niels en Dave lopen voorzichtig naar Tim toe en tillen hem op en lopen langzaam uit het huis. Rose zit huilend op mijn schoot midden op de vloer. ''Wow!'' Zegt Kim uit het niets. het is daarna ook gelijk weer stil. ''S-so-r-ry.'' Piept Rose zachtt. ''Voor wat?'' Vraag ik voorzichtig. ''Voor alles...'' Zegt ze uiteindelijk. Ik zucht en laat het gaan. ''Je hebt het goed gedaan liefje je was sterk.'' Fluister ik in haar oor. 

---

Ik moet zeggen dit is een best wel heavy hoofdstuk! Maar wow happy ending! En dit is het 3e chappie voor vandaag! :)

Fan?/Vote?/Comment?

xxx

Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu