*Rose's POV*
Ik word wakker en knipper met mijn ogen en herrinner me weer dat ik bij Eleanor sliep. Ik zucht en sta op. Ik kijk op de klok wat? Half 3? Ik kleed me aan en loop naar beneden. ''Good morning sunshine!'' Zegt Louis lachend en ik glimlach. ''Goeie morgen Louis!'' Zeg ik en ik plof naast hem op de bank. ''Waar is iedereen?'' Vraag ik en ik kijk Louis droog aan. Louis schiet spontaan in de lach en ik grinnik zijn lach is aanstekelijk. ''Waarom lach jij nou weer?'' Vraag ik grinnikend en Louis stopt eindelijk met lachen. ''Jou hoofd!'' Zegt hij en hij trekt een raar gezicht en begint weer te lachen. ''En bedankt maar weer he!'' Zeg ik en ik pruil. ''Alsjeblieft!'' Zegt Louis lachend. ''Maar waar is iedereen nou?'' Vraag ik weer. ''El moest nog ergens heen. En de jongens gingen naar de stad.'' Zegt Louis droog. ''Jij houd toch van shoppen waarom ben je niet met ze meegegaan?'' Vraag ik fronzend. ''Omdat ik geen zin had en ik vond het zielig als jij dan alleen was...'' Zegt Louis zacht. Ik begin te blozen en kijk de andere kant op. ''Waar ging El heen dan?'' Vraag ik en ik kijk in Louis zijn helderblauwe ogen. ''Ehh... Weet ik niet....'' Zegt Louis en ik begin te lachen. ''Je kan niet liegen Lou vertel het nou maar.'' Zeg ik lachend. ''Nee want dan word je boos en Eleanor heeft me verteld dat je nog wel eens woedeaanvallen krijgt en ik heb beloofd het niet te vertellen.'' Zegt Louis en ik zucht hij heeft gelijk ik ben een keer voor 1 week geschorst omdat ik Tim zo hard had geslagen op school... ''Ze is naar mijn vader he?'' Zeg ik en ik kijk Louis aan. Ik zie aan zijn blik dat hij niet durft toe te geven dat het zo is. ''Rose het kan echt niet meer langer zo...'' Zegt Louis en ik kijk hem verdrietig aan. Ik sta op en pak mijn jas. ''Waar ga jij heen?'' Vraagt Louis streng. ''Naar El!'' Zeg ik en Louis pakt mijn arm. ''Ik weet dat het onmogelijk is om jou tegentehouden dus als je gaat ga ik mee ter bescherming!'' Zegt Louis lief en ik knik. ''Dankje Lou.'' Zeg ik en we lopen naar zijn auto en rijden naar mijn huis. Ik bel aan en mijn vader doet open en ik zie dat hij woedend is. ''Mooi jou had ik al verwacht!'' Zegt mijn vader met een enge grijns en hij pakt mijn pols beet en sleurt me naar binnen. Ik kijk bang naar Louis en hij kijkt me aan met zijn het-komt-wel-goed blik. ''Auw.. Je doet me pijn...'' Piep ik zacht we komen de woonkamer in en hij laat me los. ''ELEANOR!'' Gil ik als ik Eleanor zie zitten in de hoek. Ik loop naar haar toe en ze krimt in elkaar. ''G-ga weg d-doe me g-geen pijn.'' Stottert ze bang. ''El ik ben het ik zal je nooit pijn doen. Louis is er ook.'' Zeg ik zacht en ik pak haar hand en ze heft haar hoofd op. Ze heeft rooddorlopen ogen en een paar wonden. ''Eleanor! Jezus kom hier!'' Zeg ik. Ik slaak een gil als ik een ruk aan mijn haar voel. Ik val achterover en ik zie mijn vader grijnzen en Louis staat nog steeds in de deur opening. ''Eleanor ga met Louis naar de auto. Ik regel het wel!'' Zeg ik voorzichtig en Eleanor loopt voorzichtig en Louis brengt haar naar de auto en komt weer terug. ''We doen dit samen Rose!'' Zegt hij en ik kijk hem aan en knik. ''JULLIE DOEN HELEMAAL NIKS! WEGWEZEN JIJ! WEG UIT MIJN HUIS!'' Brult mijn vader en ik zie dat Louis schrikt. ''NEE IK GA NIET WEG! NIET VOORDAT JIJ ROSE MET RUST LAAT!'' Brult Louis net zo hard terug. ''Louis!'' Sis ik en mijn vader geeft Louis en klap en hij valt op de grond. ''VERDOMME PAPA DOE NOU EEN GODVERDOMME NORMAAL!'' Gil ik boos en ik merk dat ik kook van woede en ik storm op mijn vader af en we starten een gevecht. Ik voel een harde klap tegen mijn hoofd en alles word zwart.
*Louis' POV*
Ik krabbel op en zie hoe Rose onder haar vader ligt en aan het vechten zijn. Ik zie dat haar vader iets van de tafel pakt. ''ROSE KIJK UIT!'' Gil ik nog maar het is te laat hij slaat het tegen haar hoofd en haar ogen sluiten. Ik ren naar haar toe en duw haar vader opzij die breed aan het grijnzen is ik til Rose op en loop naar buiten. ''Ik krijg jou nog wel!'' Roep ik boos tegen haar vader en ik ga met Rose in mijn armen achterin zitten en Eleanor rijd naar huis. Ik bel Liam dat we eraan komen en ik merk dat hij schrikt. ''Rustig Li het komt wel goed.'' Zeg ik terwijl ik ondertussen pas doorkrijg wat er allemaal aan de hand is en raak lichtelijk in paniek. Ik spring uit de auto als Eleanor geparkeerd is en Liam staat voor de deur en ik loop naar boven en leg Rose op het bed.
---
Pam pam paaam chapter 3 en nu al dramaaaaaaa. Ik hoop dat jullie het leuk vonden enzo er komt zo snel mogelijk weer een chappie online.
Fan?/Vote?/Comment?
xx
JE LEEST
Colored eyes and true love - 1D fanfic- Louis Tomlinson
FanficJaren lang word ik gepest.. Maar wie ben ik? Ik ben Rosa. Rosa Jones ik ben een van de weinige mensen op de wereld met regenboog ogen. Ze verkleuren bij elke stemming worden ze een andere kleur bijvoorbeeld als ze rood zijn ben ik verliefd en als ze...