Ważne info na koniec więc proszę przeczytać 😘.
(...) 24 grudnia 1995
Bal Bożonarodzeniowy... Draco powiedział, że nie chce iść z taką szlamą jak ja na Bal więc miałam go spędzić w pokoju wspólnym. Jednak usłyszałam ciche pukanie do drzwi. To był Blasie.
- Czego?!- wykrzyknęłam.
- Wiesz z kim idzie Ginny?
- Po co Ci to?
- Bo ja... Proszę nie mów nikomu... Zakochałem się w Ginny...
- Ty Blasie Zabini,ślizgon... I nasza kochana gryfonka Ginny miała by Cię pokochać? Całkiem możliwe... A wracając do tematu. Ginny wybrała się na Bal z Harrym.
- Obrzydliwy dupek!
- Weź Zabini uspokój się! Mi Malfoy wczoraj na pluł w twarz i nazwał mnie szlamą i, i, i... Ja go kochałam... - zaczęłam płakać. Nie zwracałam uwagi na to że obok mnie siedzi teraz Zabini. Niech się ze mnie śmieje! Niech teraz on wyzwie mnie od szlamy! Ale tak się nie stało... Blasie przytulił mnie i pocieszał mnie.
- Oboje prawdopodobnie straciliśmy miłość życia... - wyszeptał.
- I ta miłość już nie powróci... - odrzekłam.
- Mówię Ci... Wszystko się ułoży. Słuchaj mam plan...
*
Plan Zabini'ego:
1) idziemy razem na Bal Bożonarodzeniowy
2) dobrze się bawimy.
3) doprowadzamy do zazdrości Draco.
4) szykuję randkę Ginny i Blasie'a.
5) wszystko MUSI wypalić.
6) ślub mnie i Draco.
7) ślub Ginny i Blasie'a.
8)po między punktami 5 i 6 jest bitwa o Hogwart.
9) żyjemy długo i szczęśliwie. (...)"
Realizacja punktu 1.
Hermiona ubrała się w najpiękniejszą suknię jaką miała. Przed wejściem do pokoju wspólnego czekał na nią już Blasie.
- Pani pozwoli. - powiedział i ucałował jej dłoń.
- Weź. Ty się zakochałeś we mnie czy w Ginny?
- Szzz... - wydał mniej więcej taki dźwięk i skierował głową w stronę Draco i Pansy. Od tego momentu dziewczyna nie mówiła nic do półki nie weszli do sali.
- Ok. Hermiona sory ale albo ja albo ty.
- Ale co?
- Musisz mnie pocałować.
- Ale ja... - w tym momencie Blasie pocałował ją a ona zachichotała. Wszystko oczywiście było ustawiane. Przy okazji zrealizowali też punkt 3, a później 2.***
Jak wam się podoba? Piszcie w kom 💙. Dzisiaj wstawię dwa rozdziały😊. Zapraszam do oddawania głosów i wbijajcie na moje nowe opowiadanie. Nie zapomnijcie o Instagramie bo tam aktywność jest tragiczna😭. ( ig: _tluste_wlosy_snapea)
CZYTASZ
Z pamiętnika Granger
Fantasia- Hermiono! - szatynka usłyszała głos arystokraty. - Draco! - krzyknęła i przyciągnęła go do siebie. - Matko... - wyszeptał tylko cicho i zemdlał. - Ron! Zajmij się nim! - powiedziała płacząc. - Ja mam rodzinę! Nie będę się zajmować Malfoy'em...