Karina Scarlet nu se va lăsa niciodată bătută. Drept dovadă, după luni întregi de căutări, am reusit sa dau de fiecare membru în parte și să vorbesc cu el.Ei bine, Minerva a avut și nu a avut dreptate. Da, nu prea sunt convinși că ar trebui ca banda să se reunească din nou: ei consideră un pericol aceasta bandă, însă Karina va avea grijă să îi transforme reputația periculoasă într-una pozitivă.
Însă nu a avut dreptate în privința vieții lor. Majoritatea trăiesc rău, nu au reușit să se reintegreze și eforturile lor nu au dat roade pe parcursul acestor 2 ani. Astfel, Yasmin a fost un an intreg în depresie. A încercat să se angajeze, însă nu are studii superioare și din cauza pierderii lui Blake a făcut-o să aibă o deficiență de atenție grav. Mi-a spus că s-a descurcat groaznic și nici acum nu este într-o stare mai bună. Este vânzătoare în momentul de față, însă starea ei nu este bună. Nu i-am spus de planul meu încă de a uni Blackband, căci am altceva în minte.
De asemenea i-am vizitat și pe Vanesa și Roby. Stau într-o garsonieră mizerabilă împreună cu Teresa. Cele două gemene au încercat să își continue studiile, în timp ce Roby ar munci, însă mi-au recunoscut că se mint pe ei și nu cred ca o vor scoate vreodată la capăt.
Ryn, la fel ca si ei, a încercat să își reia studiile. Însă anxietatea nu a lasat-o și s-a refugiat prea mult in alcool ceea ce a condus-o la dezalcolizare. Acum este bine, insa nu mai merge la facultate și încearcă să își găsească ceva de lucru. Însă nu își va găsi prea devreme.
Diablo a avut puțin noroc și și-a creat o mica carieră în box. Nu mi-a spus dacă castiga suficient, nu prea mi-a dat detalii despre viața sa în acești doi ani. Avea aceeași aură misterioasă pe care a avut o dintotdeauna. Însă la plecare a avut grija sa ma asigure ceva. " Astept sa ma reîntorc in vila Blackband, Blondo".
Pe Kevin l-am gasit într-un penitenciar căci a încercat să fure o mașină . Cu el nu am putut discuta foarte mult, însă i-am promis că îi voi plati cautiunea.
Yukio își caută familia în Europa și i-am urat noroc după ce am discutat ce m-a interesat pe mine. Nu a parut foarte încântat, ce-i drept niciunul nu a parut însă Scarlet nu se lasă.
Dex s-a împăcat cu fosta sa dependentă de alcool, iar Gabe a fost concediat de la 32 posturi De munca in acesti 2 ani.
Pana aici, banda ar fi completa.
Însă nenorocitul de Erick e de negăsit și nu voi insista asupra sa.
Iar azi am avut grija sa le cumpăr câte un buchet de flori scumpei mele surori Erza, lui Kj și lui Blake.
Pășesc cu greu spre mormintele lor. Sunt înmormântati unul lângă altul în memoria Blackband. Pentru că azi, 4 iunie, în fiecare în această zi, voi memora ziua în care Blackband s-a stins odată cu Erza și Blake. Odată cu toți dacă nu reusesc sa ii unesc pe toți la loc. Și în interiorul meu ma doare al dracu de tare ca exista un " dacă nu reușesc ".
— Îți promit, Erza. Nu-i voi lăsa pe idioții ăștia de capul lor... Și îmi este enorm de mult dor de tine...Si recunosc că mi a fost și încă îmi este greu. Uneori simt ca cedez, știi?
— Karina Scarlet sa cedeze?
Tresar.
Mă întorc cu fața spre sursa vocii și mă încrunt. Mă enervez, ard pe interior, izbucnesc în subconștientul meu ca are acest tupeu, însă apoi îmi amintesc că nu a fost vina lui. Sau da?
CITEȘTI
Blackband
RomanceBlackband erau descriși doar în câteva cuvinte de locatari: negru, piercinguri, motociclete, tatuaje, violență, droguri, alcool, ură și indiferență. 12 persoane făceau prăpăd în orășelul micuț; copiii fugeau de ei când apăreau prin jur, îi speri...