''Zamanımı burada geçirmek zorunda mıyım ben!'' diye pansiyonda gürledi Aksel.
''.Seni evde yanlız bıraktığımızda olanları 2 kez gördük ve 3.kez tekrarlamana izin veremem'' diye çıkıştı pansiyon sahibi Tarık Bey. Aksel babasının bu tavırlarından bıkmıştı ve kendini dışarı attı. Sabahın 6'sı olmasına rağmen sahile gidip biraz kafa dinlemek istiyordu.
Bu saatte sahilde birilerinin olması pek alışılageldik bir durum değildi.Merakına yenik düşüp iskeleye yaklaştı.Bir kız oturmuş sessizce şarkı söylüyordu.
"küçüğüm daha çok küçüğüm, bu yüzden bütün saçmalamam, yenilmem bu yüzden, bu yüzden kendime hala güvensizliğim
ne kadar az yol almışım, ne kadar az yolun başındaymışım meğer, elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.''
Aksel, tıpkı bilinci kapalıymış gibi gidip bir anda yanına oturdu. Kız yanına oturmasıyla şarkıyı kesti ve ''Bu saatlerde burada benden başka birilerinin olmasını beklemiyordum.'' dedi. Aksel buna karşılık ''Tek isteğim biraz kafa dinlemekti.'' dedi.
"Ben de belki biraz kestirebilirim diye gelmiştim.Görünen o ki ikimiz de amacımıza ulaşamadık.''
"Milattan önce 2500 yılları civarında şimdiki yatak adı verilen bir icat bulundu.Sanırım onu deneyebilirsin."
"Ha ha."
"Ciddiyim.Neden yatağında uyumuyorsun?"
"Sorularınıza cevap vermeyi çok isterdim bayım lakin gitmek zorundayım."
Bütün sinirini bir anda unutan Aksel gülümsediğini farkedip kendine geldi. Aklına Çisem ve Emir gelince ayağa kalkıp pansiyona doğru ilerledi. Kulağında hala aynı şarkı vardı.
''Küçüğüm daha çok küçüğüm...''
Şarkıya dalıp gitmişken Emir'in odasına yaklaştığını fark etti. Elini kapıya uzatmasıyla Emir'in kapıyı açması bir oldu. Bir an durduktan sonra kahkaha atarak birbirlerine sarıldılar.
''Hooop! Bana yok mu?'' sesinin sahibi Çisem'den başkası olamazdı.
''Buraya gel cimcime.'' diyerek hep beraber sarıldılar. Bu sarılmadan sonra Çisem'in karnı guruldayınca pansiyonun kahvaltı bölümüne gittiler.Aksel nedensiz bir şekilde geçtiği yerlerde kızı arıyordu oysa daha o pansiyonda kalıp kalmadığını bilmiyordu.
Üçü gülerek kahvaltı yaparken arkadaki masalardan bir gülme sesi duydu. Arkasına döndüğünde bunun iskeledeki kız olduğunu farketti. Bir an nedenini bilmediği şekilde kendi kendine gülümsedi. Artık kızın da bu pansiyonda kaldığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Giden Yıldızlar
Teen Fiction"Sen ve ben, ikimiz şuan kayıp giden yıldızlar gibiyiz.Kimse bizim farkımıza varmıyor çünkü kimse gökyüzüne bakmıyor."