Jeff x Jessica

906 34 38
                                    

~Jessica~

Kurbanımı yeniden dizayn ediyordum ama içimde garip bir his vardı. Sanki birisi beni izliyor... Bu histen kurtulmak için kurbanımı bıraktım ve etrafıma baktım kimse yoktu... Derin bir nefes alıp kafamı yukarı çevirdim. Ahhh Jeff yine mi?! İnanmıyorum neden beni sürekli takip ediyor?!

Jeff: Hey Jess yardım etsene inemiyorum!!

Jessica: 1, sen bana Jess diyemezsin 2, nasıl çıktıysan öyle in!!

Jeff: ama bu çok kabaca...

Jessica: Jeff sen iyi misin? Sen kendine kaba konuşanları dövüyordun şimdi 'imi bi çik kibiciii' diyorsun!

Jeff bir süre bana baktı sonra üstüme atladı! Bu çocuk harbi mal! Anlamıyorum ki!! Niye her seferinde ben!? Bu çocuğun benle alıp veremediği ney?!

Jeff: Jess iyi misin? Altta kaldın da ehehe...

Jessica: İN LAN ÜSTÜMDEN!!!!

Jeff: tamam ya bağırma...

Ütümden usulca kalktı ama moralini bozduğum belliydi... Amaaan bana nee?! Jeff'i umursamayıp kurbanıma geri döndüm... Ama bir türlü odaklanamıyordum.

Jessica: Jeff gider misin?

Jeff: niyeeeeee...?

Jessica: off Jeff off!! Burada kurbanımı yeniden dizyan ediyorum sen ıslık çalıp beni rahatsız ediyorsun!!!

Jeff: nazikça git demen yeterliydi maviş....

Jessica: maviş derken?

Jeff: aaaaaaaaaa...... Neyse ben gidiyim sen rahatça işini yap...

Koşarak gitti arkasından bakakaldım bu çocuk niye böyle? Bekle sadece bana karşı böyle... Bana aşıksa bana ne?! İşimi bitirip kalktım ve eve doğru yürüdüm yine içimde izleniyor hissi vardı. Bu doğal değil... Kulağıma yakın gelen bir sesle irkildim.

Jeff: Hey Jess!

Hiç düşünmeden tokadı yapıştırdım tabi Jeff yerde iki seksen uzanıyor... Niye burdasın?! SENİN İNSAN ÖLDÜRMEN GEREKİYOOO!!!!

Jessica: off sen niye beni takip ediyon?! Yedin işte tokadı rahatladın mı?

Jeff: elin ağırmış... Yanağım acıdıı!!!

Jessica: senin suçun!!

Jeff'i arkada bırakıp eve girdim etrafa göz gezdirdikten sonra odama çıktım... Kendimi yatağa atıp tavana baktım... Jeff cidden beni seviyor mu? Düşündüğüm şeye bak! Bana ne ondan!! Ama cidden merak ettim beni seviyor mu? Hadi öğrenelim!!

Jessica: JEEEFF!!!! GEL LAN SENİNLE KONUŞUCAAZZ!!!

Jeff: GELDİİİMM!!!

Aradan iki dakika geçti ve geldi yanıma oturmasını söyledim. O oturunca ben de oturur pozisyona geldim....

Jeff: bir sorun mu var?

Jessica: yooo dedikodu yapmaya çağırdım.... LAN SEN MAL MISIN?! ÇAĞIRDIYSAM TABİ BİR SARUN VARDIR!!!!!

Jeff: sesinde gür... Eee sorun ney?

Jessica: sevdiğin bir kız varmış sana yardım edicem....

Jeff: yok ki...

Jessica: yalan söyleme var işte.

Jeff: olsa bile nasıl yardım ediceksin ki?!

Jessica: aranızı yapıcam... Şimdi kızın ismini söyle...

Jeff: olmaz..

Jessica: sevdiğin elden mi gitsin?!

Jeff: aaahh tamam sana bir hafta süre veriyorum benim sevdiğim kızı bul aramızı yap tamam mı?

Jessica: karşında dedektif duruyor! Bir haftayı bırak iki güne anlarım ben!!

Jeff: sen öyle diyorsan... Neyse tatlı rüyalar...

Jessica: sana da.... Kötü rüyalar!

Jeff yüzünü ekşitip odadan çıktı... Demek başkası... Tamam o kızla aralarını açıcam... Bekle ben bunu niye yapıyom? Amaaan neyse! Kendimi yatağa tekrar attım ve uyumaya çalıştım...

~gece 03:00~

Gece kapının açılmasıyla uyandım ama uyku daha baskın geldiği için yatakta kaldım ve gözlerimi kapattım... Gelen kişi dönen sandelyeme oturmuştu! O kişinin kim olduğunu bir öğreneyim... Ama şimdilik uyku... Aradan 10 dakika geçti ve hâla burdaydı amacı ney bunun?! Bana geldiğini hissettiğim an irkildim ve pozisyon değiştirdim. Ama o gelip yanağımı öptü. Islak sanırım kan, birde yara vardı. Toby mi yoksa? Yok ya olmaz... O kişi kulağıma eğilip 'seni seviyorum maviş' dediğin bende jeton düştü bu kişin JEFF!!! CİDDEN BANA AŞIK!!!! Kapıya doğru gittiğini hissettim.

Jessica: Jeff dur...

Jeff: Jess sen uyumuyormuydun yoksa uyandırdım mı?

Jessica: kapı sesiyle uyandım... Cidden bana aşık mısın?

Jeff: ...

Jessica: senin için bir iyilik yapıcam bunu kimseye yapmadım ama sana yapıcam... Nefret ettiğim insana yapıcam... Bu gece yanımda yat...

Jeff: sen ciddi misin?

Jessica: benim ne kadar ciddi olduğumu herkes bilir...

Jeff büyük bir sevinçle yanıma yattı ve bana sarıldı... LAN BENİM BU ÇOCUKTAN NEFRET ETMEM GEREKİYO!! AMA BEN ONUNLA RASMAŞ DOLAŞ YATIYOM!!!! aklını seveyim Jessica!!! Jeff bana daha sıkı sarıldı ve kafasını saçlarıma gömdü... Bu huzur verici bir şey... Jeff benide kendine benzettin ya!!

~sabah~

Gözlerimi açtığımda başımda dikilmiş bir Jeff beklemiyordum. Ona 'ne oldu?' bakışımı sundum.

Jeff: uyurken çok tatlısında....

Jessica: sen ciddi misin? Seninle bir gece beraber uyudum diye sevgine karşılık verecek değilim! AKSİNE SENDEN NEFRET EDİYORUM!!!

Jeff: sende beni sevme tamam mı? kimse beni sevmesin...

Sessizce odamdan çıktı... Çok garip sanki içimde bir şey burkuldu... Umursamayıp tekrar uyumaya çalıştım ama olmuyor içimdeki his beni rahat bırakmıyor...

~1 hafta sonra~

Ormanda Jeff'i arıyordum çünkü... Ona olan hislerimi açıcaktım evet bende ona aşığım... Nefret ettiğim kişiyi seviyorum... İzleniyor hissine kapılmamla etrafıma sevinçle baktım... Jeff burdaydı...

Jessica: Jeff yanıma gel! Sana bir şey söylemeliyim!!

Jeff: söyle...

Jessica: arkamdan gelip durma korkuyorum... Ve şey hani sen beni seviyordun ya...

Jeff: eee ne olmuş?

Jessica: sanırım ben de...

Jeff: evet sanırım sende?

Jessica: JEFF BEN SANA AŞIĞIM!!

Cevap vermesine fırsat vermeden dudaklarına yapıştım o ise küçük bir şoka girmişti... Onu biraz daha öptükten sonra ayrıldım ama o beni kendisine çekip tekrar öptü...

Oka_Tsuki olmuş mu?

CreepypastaxOkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin