~Night~Öldürdüğüm insanın kalbini yiyordum ama hırıltılı bir ses yüzünden bunu yarıda bıraktım. Jack tabi ya ona insanın böbreklerini vericektim. Jack yanıma geldi ve insanın böbreklerini alıp yemeye başladı.
Jack: bunları sen getiricektin.
Night: unutmuşum Jack.
Jack: unutma. Bu soğuk havada dışarı çıkmak istemiyorum hastayım....
Night: kime Hastasın?
Jack: ayh bu espiriden sonra yaşamak istemiyorum!!
Jack diğer böbreği eline aldı ve gitti... Onun arkasından büyülenmiş gibi baktım... Evet onu seviyorum ve kendime hakim olamıyorum...
Rake: ne yapıyorsun?
Night: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
arkama bakmadan koşmaya başladım nedense Rake'den korkuyorum... Biraz daha koştum ama sonra kendimi yumuşak bir şeye çarptığımı hissettim... Bu Jack'ti!!
Jack: niye bağırarak kaçıyorsun?
Rake: benden kaçıyor!
Night: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Jack: BAĞIRMAA!! Rake sende git belli işte senden korkuyor!!!
Rake: tamam be!!
Rake gitti ama içimde hâla bir korku var. Acaba neden? Yaa off!! Ben kurbanımın kanından almadım!!! Ben içten içe feryat ederken eve gelmiştim.... Ama nasıl? Jack beni kucağına almış!!! Vay be!!
Jack: rahat mısın?
Night: evet sana zahmet beni odama bırak...
Sesini çıkarmadan beni yukarı çıkardı ve beni yatağına atıp gitti. Bu inanılmaz! Beni taşıdı!! Sanırım kalp krizi geçiricem!! Bana oda arkadaşımı gelmiş? Evet!! Lan ben tek başıma yaşayabiliyorum!!! Niye bana oda arkadaşı veriyonuz?!! İnşallah kız değildir yoksa her gece konuşup durur!!
Rake: selam!
Night: AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! İMDAAAAAATTT!!!!!!
Rake: bağırma oda arkadaşın benim...
Night: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Jack: LAN GENE NE OL- RAKEE!!! ÇIK HEMEN!!!
Rake: benimle alıp veremediğiniz ney? *gider*
Jack: iyi misin?
Night: hayır!!
Jack bana sarıldı bende ona sarıldım ama bu sefer farklı korktuğum için sarıldım... Bana daha sıkı sarıldı ve yanıma
yattı...Jack: Slendy ile konuşurum... Sanırım senin Rake'den korktuğunu bilmiyor...
Night: kimse bilmiyor sen haricinde lütfen kimseye söyleme...
Jack: tamam söylemem...
Night:*mırıldanır* seni seviyorum...
Jack: efendim?
Night: yok birşey...
Jack: sen bilirsin ben gidiyorum...
Night: tamam...
Jack gittiğin terlemeye başladım çünkü ona seni seviyorum dedim duymuş olabilir ve duymamış numarası yapmış olabilirdi... Rake'in gelmemesini dileyerek uyudum...
~sabah~
Uyandığımda yatağımda oturan bir Jack beklemiyordum ama neden burada olduğunu hemen anladım Rake'de burdaydı korkmamam için gelmiş olmalı...
Night: Jack...?
Jack: sessiz ol herkes uyuyor bağırıpta onları uyandırmanı ve boğazının ağrımasını istemedim...
Night: hâla kar yağıyor... Çok güzel...
Jack: senin gibi... Yani şey hadi ben acıktım insan öldürelim...
Night: tamam...
Sevinçle kıyafetlerimi alıp kimsenin olmadığı bir odaya girdim. Üstümü değiştirip aşağı indim Jack çoktan hazırdı... Dışarı çıktığımızda ikimizin ağzını bıçak bile açmıyordu. Bu garip sessizliği bozdum.
Night: Jack hoşlandığın birisi var mı?
Jack: var...
Night: n-nasıl!?! Yani o kız kim?
Jack: az sonra söylerim...
Demek birisine aşık... Şu anda birisi dokunsa hıçkırarak ağlarım... Kurbanımız gördüğüm anda öldürdüm çünkü açtım...
Jack: Night iyi misin? Üzgün gibi görünüyorsun...
Night: hayır!
Jack: sorununu bana anlayabilirsin...
Night: söylerim ama benimle alay etme...
Jack: tamam alay etmicem...
Night: ben seni seviyorum...
Kendimi daha fazla tutamadım ve ağlamaya başladım... Bu çok kötü birşey aşık olduğun kişinin başkasına aşık olması...
Jack: şey aslında bende seni seviyorum...
Night: niye başkasını sevdiğini söyledin?
Jack: ben sana başkasını sevdiğimi söylemedim... Birisini sevdiğimi söyledim...
Ona sıkıca sarıldım ve yanağını öptüm... O da bana sarıldı...
Jack: senin bana olan sevgin dünyayı aşıyor...
Night: evet evrene bile sığmıyor...
Night392 olmuş mu?