Mark&Melody

457 22 4
                                    

(Bu bölümde arkadaşlık var)

~Melody~

Jeff'le beraber ormanda geziniyorduk... Sonra Toby geldi... Neden böyle sakin olduğumu bilmiyorum normalda tatlï sevecen bir kızımdır ama şuan ne oldu bilmiyorum...... Sanırım farklı kişilerle konuşmadığım için böyledim... Yeni bir arkadaşa ihtiyacım var... Jeff'nin üstüme atlamasıyla ayıktım...  Hemen üstündemden kalktı ve bıçağını çıkarıp tetiğe geçti...

Jeffdalgın olma Katie!! Az önce önüne Zalgoid atladı!!!

Melody: ciddi misin?!

Silahımı çıkarıp bende tetiğe geçtim... Biraz bekledikten sonra Toby'nin üstüne bir çocuk atladı bende refleks olarak çocuğa saldırdım... Çocukla boğuştuktan sonra ikimizde nefes nefese kalmıştık...

Toby: millet üç diyince.... Bir.... İki... Üç!!

Toby üç dediğin hepimiz çocuğa saldırmıştık... Çocuk bizden kurtulur kurtulmaz kaçtı... Ondan iyi arkadaş olurdu.... He ya bir zalgoidle arkadaş olayımda Slendy beni öldürsün!! Benim kafa uçtu ya!!

Jeff: Katie iyi misin?

Toby: bence waffle yemeli kendisine gelir!!

Jeff: ne waffleı be!!?

Melody: hadi gidelim.

Onaylarcasına başlarını salladılar ve konağa doğru gitmeye başladık....

Konağa geldiğimizde Toby waffle tıkınmaya Jeff'te bıçağını temizlemeye gitti... Bende odama gidip müzik dinlemeye başladım gözlerim yavaşça kapıyordu... Normal... Sabah çok erken kalktım... Kendimi uykuya bıraktım... Ama gece geri uyandım... Bir kaç dadika tavana baktıktan sonra evden gizlice çıktım... Aklıma ay geldi ona uzun zamandır bakmıyorum.... Ağaçsız bir yer bulduktan sonra yere uzandım ve ay'ı izlemeye başladım.... Ağaçlarda birşey vardı durmadan yer değiştiriyordu oturur pozisyona geldim ve ağaçlara daha dikkatlice baktım. Orada bir katil veya bir zalgoid olabilirdi... Silahımı alıp tetiğe geçtim gelecek olan saldırıya baktım ama gelmedi...

O kişi büyük bir ağacın dalından atladı... Bu bugün bize saldıran zalgoid di... Silahını ona doğrultum!

Melody: yaklaşma!!

??: tamam sakin ol sadece seninle konuşmak istiyorum...

Melody: bir zalgoidle konuşmam yasak!

??: tamam sen konuşma beni dinle.... Ben Mark...

Silahımı indirdik ve onun etrafında daire çizmeye başladım... Slendy eğer bir zagoidle konuşursam beni konaktan atar ama haberi olmazsa... Tabiki haberi olmicak çünkü sadece Mark ve ben varız...

Melody: bende Melody gerçek adım Katie!! Memnun oldum!!

Mark: bende! Biz şimdi...

Melody: eveeet biz arkadaşız!!!! Bunu kimseye söyleme söylersen Slendy'nın kulağına gider ve ceza alırım...

Mark: o yüzsüzden nefret ediyorum...

Melody: bence çok iyi bir insan... Afedersin insan demiyim yaratık...

Bu söylediğime güldü... Cidden iyi bi arkadaş... Mark'la biraz daha konuştuk  ve yakın arkadaş olduk... ikimizde evlerimize gittik... Eve girer girermez Slendy'nin A4 kağıdı gibi olan yüzüyle karşılaşmayı beklemiyordum....

Slendy: neredeydin?

Melody: insan öldürüyordum...

Slendy: bu gün size saldıran zalgoidle konuşuyordun değil mi?!

Melody: ne?! Nerden öğrendin?!

Slendy: Trendy söyledi sizi görmüş!!

Terndy: üzgünüm Katie...

Slendy: cezalısın Katie!! Odandan ben seni çağırasıya kadar çıkmıcaksın!!!

Ağlayarak odama çıktım...

~4 gün sonra~

Slendy beni affetti ama konaktan dışarı çıkmama izin vermiyor... Odamda boş boş duvara bakarken odamın kapısı açıldı...

Mark: ELLER HAVAYA DONLAR AŞAĞIYAA!!!

Mark'ı böyle görünce dayanamadım ve bende saçmaladım...

Melody: FBI OPEN THE DOOR!!! (FBI kapıyı aç!!)

Mark: sana ne desem inanırsın??

Melody: Nina'nın mal olduğunu söylersen inanırım!! Senin burada ne işin var?!! Slendy seni öldürür!!!

Mark: dinle beni Zalgo ve Slendy normal ordu için birlik olacak ve oldular!!!! Seninle hergün konuşabilicez!!!

Melody: CİDDİ MİSİN?!?!!! SLENDYY!!!

koşarak Slendy'nin yanına gittim ve bütün olayı bana anlattı... Artık birsürü arkadaşım olucak!!

Melody: Mark!!!! Toby!!! Drowneeedd!!!!

Mark: söyle!! Kanka!!!

Toby: o benim Kankam!!!

Melody: kavga yok ikinizinde kankasıyım!!

Drowned: beni niye çağırdın??

Melody: eğlenceli şeyler yapalım diyeee!!!

Drowned: FİFA oynayalım mı??

Mark: ben varım!!! İki kişilik ama...

Toby: sıra sıra oynarız!!!

Melody: haklı!!!

Her yeni arkadaş edindiğim de mutlu olurdum ama Mark'la arkadaş olduğumda içime her türlü duygu doldu!!

_melody_12 nasıl olmuş?

Gençlik artık istek almıyorum oraya yazdığınız şeyleri yapmaya çalışıcam hepsini..... İyi günler!!!

CreepypastaxOkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin