Masky x Anna

582 30 36
                                    

~Anna~

Garip bir pozisyonda televizyon izlerken tiz bir çığlık sesi duydum aldırmadım derken bu sesler bana yaklaşıyordu düz bir pozisyona geçtim ve etrafıma baktım kimse yoktu. Ki Bina yanıma belediye kadar!

Nina: çatlayın!! Jeff bana dokunduuuu!!!!

Anna: e bundan bize ne?!

Nina: ona dokunmayın demek!!!

Anna: emin ol ki sevdiklerimiz var ve o kişi Jeff değil...

Nina saçlarını yüzüme savurup gitti. İğreniyorum bundan sanki Jeff onu seviyor!

Masky: Anna ne düşünüyorsun?

Anna: Nina'nın ne kadar mal olduğunu

Masky: ahahaha! Haklısın! Neyse Slendy görev verdi geliyor musun? Ki gelmek zorundasın

Anna: yaaaniiii yoksa sonuç ölüm

Sessizce dışarı çıktı bende peşinden gittim. Ormanın derinleride yürürken bir anda saçıma birşey dolandı çığlık attım! ve çırpındım!

Masky: Anna sakin ol! Dur bakayım neymiş o şey?

Durdum ama tiyriyordum çok iğrenç bir şey! Masky elini saçıma daldırdı ve bir şey çıkardı hareketliydi....YARASAA!!!!

Masky: küçük bir yarasa birşey yok

Anna: neresi küçük? Afedersin ama eşşek kadar boyu var!!

Masky: tamam sakin ol

Anna: sakinim ben!

Bana bir süre boş boş baktı ve yarasayı bıraktı ilerlemeye başladığında bende peşiden gittim. Ağaç olmayan bir alana geldik bir kaç insan kamp yapıyordu. Hiç düşünmeden saldırdım. Üç kişiydiler ikisini ben birisini Masky öldürdü. Normalde o ikisini öldürcekti ama benim psikopatlığımdan korktu ve bana bıraktı.

Masky: saçların kan olmuş

Anna: birşey olmaz

Masky: bağlasana

Anna: yok ya öyle rahat edemiyom

Maskytamam

Eve giderken de sessizdik. Eve girmekle odama çıkmam bir oldu çünkü Toby beni rahatsız edecekti. Masky'le uğraşmayı bıraktı bana yöneldi!! Neyse yatağına yattım ve yastığıma sarıldım... Şimdi fark ettimde Masky'le çok yakınız acaba neden?..... Arkadaş olduğumuz için olabilir başka bir nedeni yok. Yastığımı tam kemiricekken içeri Hoodie ve Toby geldi

Hoodie: olaylara geeel!

Toby: kanka Masky sana aşık!

Anna: nE?!

Toby: doğru duydun! Bize söyledi bizde sana!

Anna: ilk olarak Masky benim gibi bir tipsize aşık olmaz ikincisi kanıtınız yok

Hoodie: sana iki gün içinde bu olayı kanıtlayıcaz!

Anna: hadi yavrum ikileyin! Sizin boş işlerinizle uğraşamam!

Toby&Hoodie: ayıp lan ayıp!!

İkiside kızmış gibi görünse yüzlerinde büyük bir sırıtış vardı. Ne komik Masky bana aşık! Bende inandım!..... Ya seviyorsa... Off aklıma takıldı işte! Matematik soruları değilde aklıma böyle saçma şeyler takılsın! Harikayım(!) of! Ben bunları düşünürken Masky yanıma gelmişti ne ara?!

Masky: s-selam

Anna: selam da sen niye geldin?

Masky: sana birşey söylicem az önce Toby-

Anna: inandığımı düşünmüyorsun değil mi? Yani inandığımı düşünüyorsan aptalsın!

Masky yüzünde bir üzüntü ile aşağı gitti... Neden üzüldü ki? Bana ne?! Onun üzülmesinden bana ne?!... Ama cidden içim acıdı ya... Bu düşünceleri bırakım uyudum neden mi? Uykum var...

~Sabah~

Gözlerimi gökgürültüsü ile açtım bu ses kulaklarını patlattı! Lan Slendy bu kadar bağırmıyo!! Dicemde bulutlar bağırmıyo.... Neyse! Büyük bir hız ve sevinçle aşağıya inden herkes kahvaltı ediyordu bende uçarcasına yerime geçtim ve yemeğini yedim...

Yemeğini yedikten sonra dışarı baktım yağmur yağıyordu... Ne zaman yağmur yağmıyor bu ormana? Koltuğa en garip pozisyonumla oturdum... Ki oturmasaydım beş santim ötemde Masky vardı... Bana biraz baktıktan sonra kafamı patpatladı... Amaç? Bu garip oturuşum belimi ağrımıştı tam normal halime dönücekken Masky belimin açılan tarafını tişörtümü çekerek kappatı...

Masky: millet bakıyo ne yapayım?!

Anna: sağa ne lan?! Benim belim istersem Offy'ye gösteririm!

Masky: emin misin?

Anna: yok Offy haricinde herkese gösteririm

Ray: oha bende dahilim!

Anna: sende yoksun cicim!

Masky: saçınla oynayabilir miyim?

Masky'ye öyle bir şaşkınlıkla baktım ki anlatamam! Masky bana kızarmış bir şekilde bakıyordu yüzünde şuan maskesi yoktu... Oğlum çok yakışıklı lan!! Tamam Anna sakin! Sen ona aşık değilsin!

Masky: Anna iyi misin?

Anna: evet... Hayır.... Bilmiyorum...

Masky: peki...

Sessizce odasına gitti yine yüzünde bir hüzün vardı. Masky odasına tamamen girdiğinde Toby ve Hoodie yanıma geldi!

Hoodie: gördün mü? kızardı!

Toby: sana aşık! Ve sende ona!!

Anna: ben onu seviyor olabilirim ama o beni sevmez... Bekle ben ne dedim?

Hoodie: onu sevdiğini kabul ettin!! Aşıksın işte!

Anna: değilim!!

Toby: ha doğru ona aşık değilsin..... Çünküü! ONA DELİLER GİBİ AŞIKSIN!!!

Hoodie: aynen sadece aşık değil deliler gibi aşık!!

Masky: birisine bir şey mi oldu?!

Masky yüzünde bir endişe ile aşağı indi onun gözlerine dalmıştım... Ki bu dalma sırasında Toby herşeyi anlatmıştı! Masky bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.... Gözlerimi kaçırdım utandım ve odama gittim... Ki aradan iki dakika geçmeden Masky geldi

Masky: doğru mu bu?

Anna: evet! Doğru! Dalga geçebilirsin!!

Masky: sakin ol! Seninle dalga geçmicem sadece duygularımızın karşılıklı olduğunu söyleyecektim....

Masky bana nazikçe yaklaştı ve beni öptü...

miaAlceht nasıl olmuş?

CreepypastaxOkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin